Publicatie: het jaarverslag van Hiphop In Je Smoel 2020

Met een goed gevoel kijken we terug op onze prestaties in 2020. Ondanks de Corona-problematiek, zijn wij prima in staat gebleken om in een onzekere tijd veel mooie dingen voor elkaar te krijgen. Als wij onze activiteiten van het afgelopen jaar bekijken, lijkt het bijna alsof er geen wereldwijde pandemie aan de gang is.

Art by Erico Smit - photo by Martine Kiers

De gehele culturele sector werd gedwongen om hun activiteiten anders, of online
aan te bieden, iets dat HIJS van origine al doet. Wij stelden ons ten doel om zoveel mogelijk kunstenaars, artiesten en initiatiefnemers een platform te bieden in deze zware tijd. Dit leidde tot een record aan Rotterdamse items (maar liefst 102) op ons digitale platform.

In het HIJS Jaarverslag van 2020 zoomen we in op de derde (en corona-proof) editie van POW! WOW! Rotterdam, de eerste editie van HIJS Lights en de werken die we hebben gerealiseerd onder de vlag Rewriters010. Daarnaast bespreken we de weg die we in zijn geslagen met de Tekstuur-podcast, en het overzeese project Street Colors Bonaire.

Het hele HIJS Jaarverslag van 2020 is hier te downloaden en te lezen.
Geplaatst door bowie op 19 april 2021