592 bezoekers en 31 leden online.
Aardappel, bleek, Brigadier, Ludo Anders, DeeF, Dja, ecko, EProductionz, geniuz, Bigbaas, JPK, Jurian, Kutjong, Larixk, LastDisciple, listig, Loki, lostsun, Maximus, Nielsonwheels, NovaChe, nox, RIOT, Overgewicht, RaRa, Rik, Rusp, buurman, thecratedigger, Yid, Zorgvlied-Zuid
Aardappel, bleek, Brigadier, Ludo Anders, DeeF, Dja, ecko, EProductionz, geniuz, Bigbaas, JPK, Jurian, Kutjong, Larixk, LastDisciple, listig, Loki, lostsun, Maximus, Nielsonwheels, NovaChe, nox, RIOT, Overgewicht, RaRa, Rik, Rusp, buurman, thecratedigger, Yid, Zorgvlied-Zuid
okay nu ik jullie aandacht ( hoop ik ) heb, het is idd waar dat er een online gta is
het heet : MTA (multiplayer theft auto ), die mod kan je downloaden op het internet.
Heb je toevallig VICE CITY op je computer staan of op cd orgineel iligaal wtf maakt mij niet uit...
maar dan kan je MTA MOD downloaden....bijvoorbeeld : tiep bij GOOGLE * MTA * in en je krijgt volle links geloof me, nou beetje zoeke en die shit..je kent het wel, alsje eenmaal die mod gevonde heb tjeck je voor help wat je precies moet doen om online te kunnen spelen,Als je eenmaal alles geflext heb dan kan je dus ( WAARSCHIJNLIJK * nog niet getest ofzo )
GTA VICE CITY ONLINE SPELEN TEGEN ELKAAR !
Dus tjeck ff voor MTA !!!!! :gasp: :gasp:
27 Sep ’04 – 11:38
27 Sep ’04 – 12:30
Het lagt als de tyfus, het laden duurt tering lang.
Enz...
27 Sep ’04 – 12:32
Maare waarom dan weer een vraag over SanAn erbij..? dat heefd er geen fukie mee te maken maarjah
.. :gasp:
27 Sep ’04 – 12:47
27 Sep ’04 – 13:11
27 Sep ’04 – 13:32
die shit is al 2 jaar oud, krijg het idee dat jij ook zo oud bent als ik naar je spelling kijk :gasp:
Kijk ok gelijk naar zijn foto..
Wesside! 8) ... ... ..... ...... :P
27 Sep ’04 – 13:40
die shit is al 2 jaar oud, krijg het idee dat jij ook zo oud bent als ik naar je spelling kijk :gasp:
Kijk ok gelijk naar zijn foto..
Wesside! 8) ... ... ..... ...... :P
maak het negatief en zijn ware aard is onthuld:
27 Sep ’04 – 16:23
die shit ga ik zeker doen met de nieuwe Gta... :)
27 Sep ’04 – 16:46
en ik wist trouwns allang van online....
en ik weet dat niet snel en die shit is maar tog , tis online.
:evil:
28 Sep ’04 – 15:40
Het is toch ook al mogelijk om via een link kabel met twee ps2's te spelen?
saaah hoe ken je die shit doen dan en wat kan je doen als je het eenmaal hebt ?
egt met z,n 2e gta spele ? :gasp:
28 Sep ’04 – 15:41
28 Sep ’04 – 15:43
Het is toch ook al mogelijk om via een link kabel met twee ps2's te spelen?
saaah hoe ken je die shit doen dan en wat kan je doen als je het eenmaal hebt ?
egt met z,n 2e gta spele ? :gasp:
Ik weet helemaal geeneens zeker of het wel kan, maar het is uit te proberen
28 Sep ’04 – 21:26
29 Sep ’04 – 18:56
29 Sep ’04 – 18:59
Mag ik je wat vragen Mc shadex, ben jij dat nou zelf op die foto..?
That's before he did drugs hehe
Maar even ontopic: Ik wil wel online, alleen het nadeel is dan: Ik werk niet (lui als een mofo) en dan speel ik toch meer met gamecube en Xbox zeg maar. Dus voor mij gewoon linken ofzo. We zien wel 8)
29 Sep ’04 – 19:31
Mag ik je wat vragen Mc shadex, ben jij dat nou zelf op die foto..?
That's before he did drugs hehe
Maar even ontopic: Ik wil wel online, alleen het nadeel is dan: Ik werk niet (lui als een mofo) en dan speel ik toch meer met gamecube en Xbox zeg maar. Dus voor mij gewoon linken ofzo. We zien wel 8)
Ja ik wil ook wel geef maar link en count me in..
29 Sep ’04 – 19:37
T zou wel grauwelijk vet zijn om San Andreas met volledige online capabilities te hebben... 8)
2 Oct ’04 – 11:32