reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
NovaChe
NovaChe

Jawel, 2009 belooft ook weer veel sequels te komen. Let op hier komen een aantal films, waar de film of al in de startblokken staan of al in productie zijn. Deze komen in 2009 of 2010 uit.

Lethal Weapon 5 // 28 Months Later // The Un-Dead (opvolger voor Bram’s Stoker’s Dracula) // Tr2n (opvolger voor TRON) // Get Smart 2 // Pirates of the Caribbean 4 // Saw 6 // Cars 2 // Austin Powers 4 // Unbreakable 2 // Resident Evil 4 // National Treasure 3 // Ghostbusters 3 // Indiana Jones 5 // Transformers 2 // Harry Potter and the Half-Blood Prince // Terminator Renaissance // X-Men Origins: Wolverine // Fast and the Furious 4 (met Vin Diesel, Paul Walker) // Spiderman 4 (schijnt dat ze deel 5 ook gelijk opnemen) // Iron Man 2 // Jurassic Park 4 // Superman: Man of Steel // The Brazilian Job // Inside Man 2 // Bourne Identity 4 // Scary Movie 5 // Silent Hill 2 // Banlieue 14 // Crank 2: High Voltage // Shrek Goes Fourth // Ice Age: Dawn of the Dinosaurs

Transporter 3 (26 nov dit jaar nog)

En wie weet nog meer?

10 Nov ’08 – 23:44
Dvide
D-vide

the butterfly effect 3

kloppen alle films? sommige lijken wat vergezocht:

jurassic park 4, pirates 4, unbreakable 2, ice age 3, lethal weapon 5…

11 Nov ’08 – 01:39
Dvide
D-vide

unbreakable 2: niet op imdb / niks op google
pirates 4: niet op imdb / wel op wiki via google
Jurassic park 4: op imdb
lethal weapon 5: niet op imdb / wel kleine stukjes info op google
Ice Age 3: heeft zelfs officiele teaser website
tr2n: staat op 2011
cars 2: niet op imdb / meer een mythe op google

11 Nov ’08 – 01:47
Bruin
Ludo Anders

Ghostbusters 3 komt iig keihard niet

11 Nov ’08 – 06:39
NovaChe
NovaChe

Lethal Weapon 5?
Hollywood tracking board komt met het bericht dat schrijver Shane Black een nieuw verhaal heeft klaarliggen voor een vijfde Lethal Weapon film. Hij schreef ook het script voor de eerste film. Zonder iemand op de hoogte stellen heeft Shane aan zijn script gewerkt. Er is ondertussen ook contact geweest met producer Joel Silver.

Dit keer staat Riggs (Mel Gibson) op het punt om met pensioen te gaan maar heeft voor zijn laatste zaak nog één keer de hulp van Murtaugh (Danny Glover) nodig (die al geruime tijd met pensioen is). TrackingB.com meldt dat Gibson en Glover wel oren hebben naar een vijfde film maar contracten zijn nog niet getekend.

Ghostbusters 3
Vorige week werd bekend dat producers Lee Eisenberg en Gene Stupnitsky door Columbia Pictures zijn ingehuurd om een script te schrijven voor Ghostbusters 3. De vraag was echter of de orginele cast, Harold Ramis, Bill Murray, Dan Aykroyd en Ernie Hudson, zouden terugkeren. De Chicago Tribune omtving een e-mail van Ramis die meer licht op de situatie werpt:

"yes, columbia is developing a script for GB3 with my [Year One] writing partners, gene stupnitsky and lee eisenberg. judd apatow is co-producing [Year One] and has made several other films for sony, so of course the studio is hoping to tap into some of the same acting talent. aykroyd, ivan reitman and i are consulting at this point, and according to dan, bill murray is willing to be involved on some level. he did record his dialogue for the new ghostbusters video game, as did danny and i, and ernie hudson. the concept is that the old ghostbusters would appear in the film in some mentor capacity.

Het lijkt er dus op dat de ‘oude’ Ghostbusters de rol van mentor gaan spelen voor de ‘nieuwe’ Ghostbusters. Wie denk jij dat de nieuwe Ghostbusters moeten worden?

Jurassic Park 4

Southern California een en ander los over de geplande vervolgen op Jurassic Park en Indiana Jones.

Momenteel werkt hij met verschillende scriptschrijvers aan Jurassic Park 4, waarin hij ons een reusachtige scene belooft met een groep motorrijders die op de vlucht is voor een kudde Raptors. Het fragment had Spielberg al in het tweede deel, The Lost World, willen hebben.

In tegenstelling tot eerdere berichten is er volgens de regisseur nog steeds geen definitief script voor Indiana Jones 4. Weer nieuwe namen komen bij George Lucas over de vloer om een voor hem bevredigend scenario op te stellen. Lucas denkt er trouwens over de film ook in 3D uit te brengen.

Filmtotaal

geregisseerd door Chris Wedge en Carlos Saldanha
met de stemmen van Ray Romano, John Leguizamo en Denis Leary

Twintigduizend jaar geleden strekten gletsjers zich uit over de aarde en overal vluchtten de dieren voor de dreigende ijstijd. In deze periode van gevaar loopt er een vreemde horde dieren rond: de vlotte luiaard Sid, de knorrige mammoet Manny, de duivelse sabeltandtijger Diego en de eekhoorn Squrat. Deze buitenbeentjes werken onverwachts samen om een mensenkind te herenigen met zijn familie. Hiervoor moeten ze lavapoelen, verraderlijke ijsgrotten en de nodige hinderlagen trotseren. Zo worden deze komische, prehistorische vrienden de eerste helden op aarde…

moviemeter

11 Nov ’08 – 07:54
Yid
Yid

allemaal niet boeiuh

11 Nov ’08 – 08:43
NovaChe
NovaChe

Banlieue 14
Crank 2: High Voltage
Transporter 3

deze films lijken me wel dope.

Alhoewel ik benieuwd ben naar Lethal Weapon 5. Andere delen heb ik hier ook, zijn echt classic…

11 Nov ’08 – 11:37
Dvide
D-vide

unbreakable 2 bestaat niet

11 Nov ’08 – 16:00
Mip
Mip

allemaal niet boeiuh

11 Nov ’08 – 20:14
Nikkita
Nikkita

Banlieue 14Crank 2: High Voltage Transporter 3deze films lijken me wel dope.Alhoewel ik benieuwd ben naar Lethal Weapon 5. Andere delen heb ik hier ook, zijn echt classic…

daarom, classic. houden zo, mel gibson is bejaard. indiana jones 4 sloeg ook nergens op.

12 Nov ’08 – 10:10
14 Nov ’08 – 23:29
ViciousOne
Vicious One

Inderdaad weer enorm veel sequels die genoemd worden, waarvan nog niet eens 50% het daglicht zal zien. Ik hoop gewoon dat ze snel gaan starten met een vervolg op The Dark Knight. Dat was gewoon een regelrechte classic die ik binnenkort op DVD ook weer netjes koop.

Verder is het gewoon een kwestie van http://www.apple.com/trailers en de rest van het internet in de gaten houden voor interessante releases.

15 Nov ’08 – 15:08