Dat hier nog geen topic voor is! Over twee weekies ligt ie als het goed is in de winkel.. als releasedatum wordt 14 november genoemd. Ze hebben er nu o.a. een 3d-engine ingedaan. In het verleden is beloofd dat ze niet aan 3d-Engines zouden doen totdat de “technologie toerijkend genoeg” was. En blijkbaar is de tijd gekomen. Wat ik van internet kon plukken :
-Grotere rol Assistenten (advies over spelers tijdens de wedstrijd, en feedback op de tactiek en zwakke plekken bij tegenstanders)
-3d Engine dus (ook nog mogelijkheid om met de 2d engine te spelen!)
-Meer interactie met de media (persconferenties)
-Meer mogelijkheden op t gebied van training
-Je kan als vrouwelijke manager aan de slag gaan
-51 competities, 350.000+ spelers
-Hij komt ook op de psp (met die 2d modus)
Naast Fifa de enige game die ik ieder jaar actief speel. Blijft iedere keer weer een juweeltje, zeker met de content die gedurende het jaar dan door users word aangeleverd.
De eerste impressies van degenen die de game al hebben mogen spelen betreffende die 3D engine zijn echter minder. Ben ook benieuwd wat voor systeemeisen dit met zich mee gaat brengen… al moet ik sowieso over op een nieuwe desktop.
Demo niet gedownload aangezien de vele reacties die ik gelezen heb duiden op wederom veel te veel bugs (waaronder een blessurebug waardoor je na een paar wedstrijden al geen team meer over had)
Dat zal na de release niet anders zijn. Ik koop ’m wel, maar wacht
A) De eerste patch af (die dan waarschijnlijk pas in december zal volgen)
B) De usercontent af (SI heeft geen rechtenuitbreiding t.o.v. vorig seizoen. Dat betekent dat users wederom spelersfoto’s, logo’s, tenues etc moeten gaan fixen)
C) Ikzelf een nieuwe desktop heb waarop ik fatsoenlijk met flink wat competities kan gaan spelen in m’n database.
Nou ik heb m vandaag gehaald.. alleen ze hebben nu voor de eerste keer een online registratie systeem. En dat mogen we weten ook. Direct server overbelast (wat wil zeggen dat op de site komen voor hulp soms lukt, en registreren helemaal niet lukt). Gelukkig kan je ook telefonisch registreren. Ware het niet dat je, nadat je je registratienummer invoert op de (wel gratis) sega registratielijn, gewoon wordt afgekapt. Ze hebben wel al een oplossing voor het niet kunnen lezen van je keycode in het spel.
@Vic, De eerste patch is er wel al gewoon, V9.1 kan je van meerdere sites downloaden. Bovendien kan je die ouwe
patches van vorig jaar gewoon gebruiken met foto’s skins en tenues.
Toch wel zin om te spelen.. hoop dat die problemen snel gefixt zijn. Even pro’en maar weer..
Je hebt helemaal gelijk. Foto’s zijn nog steeds cut-out stijl Logo’s schijnen gewoon hetzelfde te zijn. Volgens mij hebben ze de database ID’s van al die zaken ook nauwelijks aangepast dus dat is wel nice.
Serverdrukte is minder.
Ik heb ’m nog niet aangeschaft maar over een aantal weken gaat het hier ook los met Paris St. Germain of Juventus.
Man wat heb ik hier zin in, ik neem Aston Villa denk ik. Jammer dat er nog geen download is, misschien toch maar een keer kopen na mijn jarenlange plezier met dit spel.
Man wat heb ik hier zin in, ik neem Aston Villa denk ik. Jammer dat er nog geen download is, misschien toch maar een keer kopen na mijn jarenlange plezier met dit spel.
kheb gehoord dat het waarschijnlijk nog wel ff gaat duren voordat er een ‘gekraakte’ versiekomt omdat de game moet worden geactiveerd middels steam ofzo
edit: net een versie gevonden op usenet, ff proberen!
weet niet of het goed voor me is dees te kopen wil ook nog master in fifa worden dus gaat niet echt samen plus laatste deel sopranos hmm