gisteren gezien po! wat een dikke film zeg echt genoten gewoon. Er is al veel geschreven over de Joker en het klopt. Echt geweldige acteerprestaties en wat mij betreft de favoriete badguy van de laatste jaren.
nog meer mensen gezien?
Al driekwart jaar loop ik met die film in m’n hoofd. Komtie uit, is het zo snikheet… ga een deze dagen zeker kijken. Shit word gruwelijk!
Oja, Fok Jacques Goderie met z’n kutrecensie op Filmspot, TV Noord Holland. Ja, je bent idd de enige die deze film wack vind, en nou opgeflikkerd.

Haha wat een pannekoek dan, heel de wereld prijst deze film de hemel in.
Het weer is bij mij ook nog het enige wat me tegen houd, maar deze week ga ik hem zien.
gister gezien, inderdaad gewoon vet .
wel iets te warm en die gast naast me rook uit zn muil niet normaal
alleen de begin scene al TE DOPE!
hehehe dat stuk van “I can make this pen dissapear” echt te fakking briljant, deze film rijst met hoge snelheid in de top van beste films die ik ooit gezien heb
alleen de begin scene al TE DOPE!hehehe dat stuk van “I can make this pen dissapear” echt te fakking briljant, deze film rijst met hoge snelheid in de top van beste films die ik ooit gezien heb
goddamn jonguh toen ik dat zeg ik ging helemaal kapot in die bios hahaha ![]()
ik zat serieus in een domme bioscoop.
alles wat grappig was werd weinig om gelachen (i can make this en dissapear ) en de flauwe standaart hollywood geintjes werd lagen ze krom van. denk dat die mensen beter zaten in een nederlands gedubde versie.
niet iedereen die in de bios zat was trouwens dom , nemon was er ook 
zit die Jacques Goderie voortaan bij tv noord holland ? Die pannekoek zat eerst bij omroep brabant alle films de grond in te stampen,zakstront.
zit die Jacques Goderie voortaan bij tv noord holland ? Die pannekoek zat eerst bij omroep brabant alle films de grond in te stampen,zakstront.
Hehe, gast zegt ook zo droog aan het einde van z’n recensie: “Maar volgende week, bespreek ik een film waar ik wel helemaal van uit m’n dak ga, namelijk Wall-E”
![]()
Ik ga denk ik dit weekend. ’t lijkt nu net India hier in Zuid-Limburg, douchen heeft ook al weinig zin. Transpireren doe je toch direct. Vanaf morgen daalt ’t naar 21/22.
wat een heeeeerlijk vette film fucking helll, daar ga ik dus nog n keer naartoe.
Jacques Goderie mag stikken in zijn eigen lul
ik heb opzich wel wat te haten op deze film maar wat ik echt enorm goed geslaagd vond was dat ze na al die batman films eens een keer overtuigend de hopeloze sfeer van gotham city wisten neer te zetten! met name door de joker.
maargoed, ik had alleen hoge verwachtingen van indiana jones dit jaar en die teleurstelling heeft die donkere nicht wel goedgemaakt.
ik heb opzich wel wat te haten op deze film maar wat ik echt enorm goed geslaagd vond was dat ze na al die batman films eens een keer overtuigend de hopeloze sfeer van gotham city wisten neer te zetten! met name door de joker. maargoed, ik had alleen hoge verwachtingen van indiana jones dit jaar en die teleurstelling heeft die donkere nicht wel goedgemaakt.
die indiane jones was weinig aan idd erg teleurstellend ![]()
vond die Batman hiervoor ook echt dope! dus ze zitten op het goede spoor
Er gaan nu al geruchten over de volgende in de reeks waarbij diverse acteurs al voor diverse rollen benaderd zouden zijn. Depp voor de rol van Riddler, Hoffman voor die van The Penguin etc.
Zonder de film nog gezien te hebben schijnt het zo te zijn dat Two-Face (ooit in Batman Forever gespeeld door Tommy Lee Jones) al zijn intrede maakt in The Dark Knight, dus dat word waarschijnlijk weer een duet met The Riddler in de volgende film.
Er gaan nu al geruchten over de volgende in de reeks waarbij diverse acteurs al voor diverse rollen benaderd zouden zijn. Depp voor de rol van Riddler, Hoffman voor die van The Penguin etc.Zonder de film nog gezien te hebben schijnt het zo te zijn dat Two-Face (ooit in Batman Forever gespeeld door Tommy Lee Jones) al zijn intrede maakt in The Dark Knight, dus dat word waarschijnlijk weer een duet met The Riddler in de volgende film.
Phillip Seymour Hoffman? Die zou wel uitermate geschikt zijn als The Penguin
Er gaan nu al geruchten over de volgende in de reeks waarbij diverse acteurs al voor diverse rollen benaderd zouden zijn. Depp voor de rol van Riddler, Hoffman voor die van The Penguin etc.Zonder de film nog gezien te hebben schijnt het zo te zijn dat Two-Face (ooit in Batman Forever gespeeld door Tommy Lee Jones) al zijn intrede maakt in The Dark Knight, dus dat word waarschijnlijk weer een duet met The Riddler in de volgende film.Phillip Seymour Hoffman? Die zou wel uitermate geschikt zijn als The Penguin
Ik zou deze dan wel als ultieme afsluiter gebruiken in een zeer fraaie reeks, en niet direct in een vervolg op Ledgers performance als The Joker.
Vond Danny De Vito al briljant als The Penguin, maar Hoffman zou deze rol ook super kunnen neerzetten.
die drolles van een Jacques Goderie zit ook bij Graafschap tv (tv zender in die achterhoek). Wat walg ik van die kerel, vroeger al. Bah.. verbannen die drolles…
Ohja the Dark Knight nog niet gezien.. Binnenkort vakantie, denk dat ik er dan heen ga…
moet m nog zien maar ga m niet in de bioscoop checken
kijk batman is een dope comic maar alles wat ik tot nu toe gezien heb qua films viel erg vies tegen, dus maar es kieken wat de dark knight voorstelt…
plus die ledger hype is echt overstoken, geeft me n tupac gevoel..
en wat de joker betreft zie ik het liefst christopher walken en doe johnny depp maar als scarecrow of mad hatter..
was al een hele lange tijd niet naar de bioscoop geweest maar ik heb voor deze film een uitzondering gemaakt, en heb zeker geen spijt! wat een film zeg, enige minpunt is dat ik het ietwat saai vond na de eerste actie scene waarin het verhaal van de film ter sprake kwam.
@rauf: ik had nog geen een film gezien met ledger erin en dacht ook dat het een hype was, maar godverdomme wat speelt hij een goede rol zeg. wat mij betreft mogen ze de oscar aan hem geven.
@waldie: bij mij lachte iedereen keihard om die pencil grap. hier werd zelfs het hardst om gelachen in de hele film.
gister heengeweest in die nieuwe megabioscoop in tilburg, was wel vet maar vraag me af hoe spectaculair de actie is op je tv zegmaar, maar ik heb me goed vermaakt, leuke film
ik zat serieus in een domme bioscoop.alles wat grappig was werd weinig om gelachen (i can make this en dissapear ) en de flauwe standaart hollywood geintjes werd lagen ze krom van. denk dat die mensen beter zaten in een nederlands gedubde versie.niet iedereen die in de bios zat was trouwens dom , nemon was er ook
waldie ik heb je niet gezien….had je het ook zo warm?
maar dope film, samen met “batman begins” een van de betere delen uit de batman serie…
@ Chris: ik vond de bioscoop juist tegenvallen
Geluid weer veel te hard, altijd die vale waas wat je over iedere film in de bios krijgt. Op DVD op je thuis HD tv heb je veel vollere kleuren. Bovendien zat ik redelijk vooraan waardoor je aan het einde van de zit je nek niet meer voelt.
Film an sich was echt zwaar king. 10/10. Alles zat erin…. zit nu al klaar voor een vervolg en de DVD van deze… wat een meesterlijke classic.
ik zat serieus in een domme bioscoop.alles wat grappig was werd weinig om gelachen (i can make this en dissapear ) en de flauwe standaart hollywood geintjes werd lagen ze krom van. denk dat die mensen beter zaten in een nederlands gedubde versie.niet iedereen die in de bios zat was trouwens dom , nemon was er ookwaldie ik heb je niet gezien….had je het ook zo warm?maar dope film, samen met “batman begins” een van de betere delen uit de batman serie…
ja nemon ik had t WARM , zag je aan de anderre kant van de bios toen de film afgelopen was lopen , maar ik vond t te warm om te schreeuwen.
@ Chris: ik vond de bioscoop juist tegenvallenGeluid weer veel te hard, altijd die vale waas wat je over iedere film in de bios krijgt. Op DVD op je thuis HD tv heb je veel vollere kleuren. Bovendien zat ik redelijk vooraan waardoor je aan het einde van de zit je nek niet meer voelt. Film an sich was echt zwaar king. 10/10. Alles zat erin…. zit nu al klaar voor een vervolg en de DVD van deze… wat een meesterlijke classic.
oftewel omdat jij een kutplek had en thuis een rijkeluis tv is de bios in tilburg kut
ik denk t niet fraaaaaaaaaans hehehe