bleek, deze moet je kopen! het is ook niet echt een vechtspel, zijn heel veel items enzo die je op kan pakken. alleen als je een echte pro wil zijn moet je allemaal van die technieken leren, maar door de items kan je meteen al mee met de betere.
daarnaast is het ook nog eens een ‘nintendo-bibliotheek’. echt alles wat je maar kan bedenken zit erin, ik als nintendo fan kan hier van genieten.
hij moet op dual layer he. ik moet em ook nog ff downloaden, ik had em al als usa versie maar die werkte niet helemaal goed.
Ik had ook de usa versie op dual layer, maar die wilde hij niet eens laden…misschien eens proberen de europese versie te bakken
omdat we te druk zijn met mario kart
Te druk met Lost…klotezooi ik wil nu wel weten wat er in die “hedge” zit….![]()
bleek, deze moet je kopen! het is ook niet echt een vechtspel, zijn heel veel items enzo die je op kan pakken. alleen als je een echte pro wil zijn moet je allemaal van die technieken leren, maar door de items kan je meteen al mee met de betere.daarnaast is het ook nog eens een ‘nintendo-bibliotheek’. echt alles wat je maar kan bedenken zit erin, ik als nintendo fan kan hier van genieten.
okay, als jij het zegt. maar wat is die bieb dan? alles wat je kan bedenken zit er in??? het fenomeen smash bros. zegt mij ook niks. moet deze eerst spelen denk ik want die video’s wordt ik ook duizelig van
bibliotheek = alles wat je maar kan bedenken van nintendo zit in dit spel, vandaar dat ik het bibliotheek noemde. dus characters om mee te vechten, de levels, items (van de super scope tot pokéballs tot assist trophies waarbij mannetjes zoals metroid/andross/hammer bros je komen helpen), honderden trophies (met background information), honderden stickers, ontelbare muziekstukken, etc. etc. neem anders hier een kijkje http://www.smashbros.com/en_uk/index.html
sonic en snake zitten er trouwens ook in.
ik heb de gehele video recensie op GameTrailers bekeken. Ziet er goed uit maar ik weet het zeker. Deze is nix voor mij.