komende vrijdag de release en iedereen kijkt er al maanden naar uit!
tja ik kreeg net mail van nintendo:
Geachte heer/mevrouw,
Momenteel heeft u een bestelling lopen voor het spel Mario Kart voor de Nintendo Wii.
Zojuist hebben wij te horen gekregen dat Nintendo Benelux een enorm tekort gaat krijgen in aantallen.
Slechts 10% van de bestelde aantallen zullen worden geleverd in Nederland waardoor alle winkels en dus ook
Wiihome niet voldoende binnen krijgt.
Hierdoor kunnen wij helaas uw bestelling niet op 11 April uitleveren en zal de bestelling zo spoedig mogelijk worden nageleverd zodra er weer nieuwe voorraad is.
Helaas gebeurd dit vaker bij Nintendo titels en zijn ook wij enorm teleurgesteld. Wij hebben 3 maal meer ingekocht dan dat er verkocht is en bij verschillende leveranciers in Nederland om risico op te weinig aantallen te verkleinen
Helaas heeft dit niet kunnen voorkomen dat we toch te weinig geleverd krijgen.
Indien u de bestelling wilt aanpassen of annuleren dan is dit uiteraard mogelijk, wij hopen de bestellingen wel spoedig na te kunnen leveren echter hebben wij geen zicht op de levertijd hiervan.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Nico de Nooijer
Wiihome.nl
begint al lekker!
ben em nu aan het downloaden ![]()
zal zo es ekkes kieken of ie niet fake is, zo niet, dan gaat het los vanacht!
wooooooooooot!
spel is vet! Het sturen met je wiimote (ga morgen ff een stuurtje halen) gaat echt soepel en de levels zijn volop dope :D
dat wordt dus een slapeloze nacht ![]()
Waaaaaaat?! is shit gelekt! ! !
@yid, ik heb niet zo’n mailtje gekregen maar wel bij WiiHome besteld (een week of twee eerder). Afspraak op 12-04 gaat gewoon door dus ![]()
Waaaaaaat?! is shit gelekt! ! !@yid, ik heb niet zo’n mailtje gekregen maar wel bij WiiHome besteld (een week of twee eerder). Afspraak op 12-04 gaat gewoon door dus
beters!
@Geniuz fok jouw vieze downloader ![]()
damn man, het online gedeelte is echt gruwelijk! Je kan met z’n 2’en op 1 wii online racen :D Vrijwel geen lag en snelle games. Qua vormgeving en gebruik is het ook echt dope.
Straks meteen ff mijn collega aan zijn mouw trekken, deze moet ik ook voor het weekend hebben!
damn son, dit spel is gruweleeeeeeeeeeeeeeek! Ook gewoon vet dat Nintendo dat hele online gebeuren zo goed heeft geregeld. Alles wordt bijgheouden, online lobbies zitten goed inelkaar en alles gaat zonder haperen of stotteren.
btw prefereer ik het pookje op de nunchuck boven het sturen met een stuurtje. Dat draaien in het luchtledige is niet mijn ding en veroorzaakt bovendien kramp ![]()
Komt hier deze week zeker ook nog binnen! Hoop hem morgen al te vinden in een overijverige freerecordshop.
Straks eens op zoek gaan… Er zijn iig al mensen die hem gevonden hebben dus ik heb goeie hoop.
Geachte heer en/of mevrouw,
Uw bestelling is verzonden.
Vanaf 23:00 uur kunt u de zending volgen op: " rel="ext">http://www.tracktrace.nl_
Hartelijk dank voor uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
WiiHome.nl
Ik ga hem morgen ophalen bij Dixons.. de game is ook binnen maar veel winkels verkopen hem nog niet mag officieel ook niet maar ja sommige hebben schijt..
wordt dit weekend knallen! ![]()
ik heb em nu ook. het is weer ouderwets lachen gieren en brullen! post jullie mario kart nummers ff dan… mijne post ik morgen wel ofzo, heb em nu niet bij de hand.
weet iemand trouwens hoe je stunts uitvoer? ik heb namelijk geen boekje gekregen bij de download…
ik heb em nu ook. het is weer ouderwets lachen gieren en brullen! post jullie mario kart nummers ff dan… mijne post ik morgen wel ofzo, heb em nu niet bij de hand.weet iemand trouwens hoe je stunts uitvoer? ik heb namelijk geen boekje gekregen bij de download…
hahah lijer
kan dat alleen met die 2e besturing ofzo? ik heb namelijk alleen nog maar op automatic gespeeld. hoe maak je zo’n miniboost dan (waar je in vorige delen altijd links-rechts op control stick moest doen)? dat kan denk ik ook niet op automatic.
Mijn friendcode voor die online battle shit is: 0387-8884-7077
get @ me.
Er zijn trouwens 4 besturings opties. En die game is MAD verslavend ![]()
nog heel ff werken hiero . .. zal die thuis bezorgd zijN????
pffff ik heb die shit hier liggen maar nog steeds niet kunnen spelen werken is een biiiiiiiiiiiiitch morgenmiddag op zijn vroegst spelen ![]()
Dude ik ben ook MAD bezig.. voor van alles en nog wat…Maar mario kart moest gisteren even getest worden ouwe!! ![]()
oooooooohzo DOPE! online veel minder problemen dan PES en stuurtje = nice hoor! code drop ik ltrz
Damn Bleek drop die code dan.. ben net thuis dus hij staat net pas aan stuurtje heb ik echt moeite mee hehe damn
yid: 2535 3739 7143