HAHAHA! Freaky shit, maar wat konden we anders verwachten van The Crusty Man ![]()
ha ha bruut, ik wil um wel zien , maar niet op het AFF.
gaat íe nog op dvd of iets uikomme?!
Valt met dit soort films altijd nog maar te bezien…
da,s het klote van zulke dingen ja , beetje rondzoeken hier en daar , kom um vanzelf wel us tegen …………………..(denk ik
Heb mn kaartje binnen…Ben benieuwd…weinig id wat ik moet verwachten, behalve een vrouw met 7 clitorissen natuurlijk, en Vinnie Paz en Reef the lost cause
damn zou er ook graag heen gaan maar zijn er nog tickets? geen zin om daar in 020
in een rij te gaan staan
Vette film! Totaal geflipt, te bizar voor woorden, maar wel fokkin’ hilarisch. Ook leuke soundtrack en cameo’s. Zie net op de site van AFFF trouwens dat ie vanavond nog een x draait als onderdeel van Best Of AFFF programma, dus er zijn nog kensen voor de liefhebber!
Vette film! Totaal geflipt, te bizar voor woorden, maar wel fokkin’ hilarisch. Ook leuke soundtrack en cameo’s. Zie net op de site van AFFF trouwens dat ie vanavond nog een x draait als onderdeel van Best Of AFFF programma, dus er zijn nog kensen voor de liefhebber!
zat het gisteren vol dan?
Hij draait trouwens morgen, en zaal was goed gevuld, redelijk kleine zaal, maar wel zeker 90% gevuld. Acteursniveau was prima, veel wazige scenes die echt goed werden gespeeld. De acteurs wisten alles goed over te brengen, vooral de droge bizarre momenten.