reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
The Biz
The Biz

Damn, wat is dit verslavend!

Iemand anders ook aan het raggen op dat Fisher Price gitaartje?

24 Mar ’08 – 18:54
geniuz
geniuz

hehe ja man, zit nu al op expert-mode. Shit met 5 noten rockt echt hard!

24 Mar ’08 – 19:08
The Biz
The Biz

Ben met GH2 ook bezig op expert. Sommige van die solo’s zijn echt insane.

Maar ik ben ook bezig met alles te 5-sterren op Hard. Moet er nog 8.

Freebird heb ik gelukkig al gehad.

24 Mar ’08 – 19:20
bleek
bleek

Rock Star voor Wii komt met gitaar, mic EN drumstel! shit is leip op www.wiigamer.nl

26 Mar ’08 – 15:32
The Biz
The Biz

Rockband voor de Wii zal alleen geen online service hebben las ik vandaag.

Fok Nintendo en hun kut online aanpak.

(Friends codes is ook niet je van het)

26 Mar ’08 – 16:25
The Biz
The Biz

Vakantie geld binnen, en Guitar Hero 3 maar aangeschaft, aangezien Rockband en 240 euri kost, EN niet uit komt in NL.

Kut EA.

31 May ’08 – 16:36
bleek
bleek

Wie heeft dit spel op de Wii? Ik hoor/lees zoveel positieve dingen over deze serie dit ik als pure pure hiphoppert zelfs interesse begin te tonen. Why buy?

7 Aug ’08 – 07:58
elastiekje
elastiekje

guitar hero 3
+ verslavend
+ veel oefening vereist (ben het spel nu al hele tijd aan het spelen en kan het nog steeds niet uitspelen op hard)
+ veel nummers voor ruime smaak (http://en.wikipedia.org/wiki/ListofsongsinG…)
+ online mode zonder lag

–duur

wii-versie
+ gitaar kan trillen door wii-mote
+ komt geluid uit gitaar bij fout spelen van een noot

–geen downloadable content

het spel is gewoon dope as hell, dit is zo’n beetje wat er nu in me opkomt, specifieke vragen kan ik ook beantwoorden.

alleen de pure pure hiphoppert factor die jij aan de man brengt kan voor kleine problemen zorgen, zo merk ik ook dat ik nummers die ik niet goed vind heel weinig keer speel en nummers die ik goed vind juist heel vaak speel. als jij niet zo’n rock fanaat ben, kan ik me dus voorstellen dat jij minder van dit spel kan genieten.

[ als je een hiphop track wil spelen kan je gh aerosmith kopen, hierin zitten run dmc-kings of rock en aerosmith ft. run dmc-walk this way, maar voor de rest vind ik gh:aerosmith bagger! ben niet zo’n fan van aerosmith. ]

7 Aug ’08 – 16:22
Waldie
Waldie

wat een ballenspel , beter leren jullie dan gewoon echt gitaar kost net zoveel moeite en dan kun je ook nog echt iets

7 Aug ’08 – 20:18
warhead
warhead

Net GH3 gehaald, ben op medium begonnen. Eerste gedeelte net gecleared, maar het is toch flink pittig. Ik ben nu al bang voor het moment dat ik alle 5 knoppen moet gebruiken, dat gaat echt helemaal fout. Verder gaat mn kop soms op airguitar mode en zit ik de strummer constant te bewegen waardoor ik het dus weer verneuk en even moet wachten tot ik weer goed zit.

8 Aug ’08 – 19:23
bleek
bleek

thx voor de info!

8 Aug ’08 – 19:24
The Biz
The Biz

wat een ballenspel , beter leren jullie dan gewoon echt gitaar kost net zoveel moeite en dan kun je ook nog echt iets

Dit is de lompste uitspraak die ik telkens hoor. Als je zo praat moet je lekker je footies en race game links laten liggen endie prof contract van Barca eisen. Of f-1 pro gaan race, lulhannus

Domme space aaap die je bent.

10 Aug ’08 – 03:25
geniuz
geniuz

Ik heb net Guitar Hero World Tour geprodered bij xboxhome.nl, 179,50 inc, verzenden (m’n Rock Band setje verkocht voor 190, dus maak nog 10tje winst ook ).

Shit schijnt nog beter te zijn dan Rock Band en Guitar Hero III bij elkaar, maar wat wil je ook anders met zo’n drumstel

op de hals van de gitaar zit nu ook een slider, zodat je nog overtuigender de rockstar kan gaan uithangen

shit gaat los volgende maand! (en ondertussen rustig afwachten of PES2009 wat is)

24 Sep ’08 – 21:40
Yid
Yid

hehe tering ik zou gek worden van al die items man hahaah

25 Sep ’08 – 00:10
geniuz
geniuz

het is ook niet de bedoeling dat je op alle instrumenten tegelijkertijd speelt

25 Sep ’08 – 01:05
Shelter
Shelter

drumstel ziet er wel vet uit

25 Sep ’08 – 01:18
Bruin
Ludo Anders

ziet er zeker vet uit, maar in mijn appartementje zou al die zooi echt veel te veel in de weg staan…en zoveel guitar hero speel ik niet dus denk dat ik dit keer pass.

25 Sep ’08 – 06:36
Nikkita
Nikkita

niet?
wou juist die rockband shit doen, haha met zn alle, tegelijk wack zitten spelen. is toch zoiezo wel optie in t spel lijkt me?

25 Sep ’08 – 10:36
geniuz
geniuz

niet? wou juist die rockband shit doen, haha met zn alle, tegelijk wack zitten spelen. is toch zoiezo wel optie in t spel lijkt me?

excuus: ‘het is ook niet de bedoeling dat 1 persoon op alle instrumenten tegelijkertijd speelt’

maar uiteraard is deze game uitermate geschikt om met meerdere mensen tegelijk te spelen, wat zeg ik, na pes met multitap is dit gewoon die partygame shit!

25 Sep ’08 – 11:49
killallhippies
killallhippies

Supergaaf spel, maar zelfs op easy vind ik het al veel te moeilijk, ben blij dat ik de meeste nummers op echt gitaar wel kan hehe.

25 Sep ’08 – 15:49
Larixk
Larixk

sufste spel ooit.
druk nu op het groene knopje, druk nu op het rode knopje.

rot toch op. Met muziek niks te maken

25 Sep ’08 – 18:04
Yid
Yid

sufste spel ooit.druk nu op het groene knopje, druk nu op het rode knopje.rot toch op. Met muziek niks te maken

hehe

25 Sep ’08 – 18:07
Bruin
Ludo Anders

sufste spel ooit.druk nu op het groene knopje, druk nu op het rode knopje.rot toch op. Met muziek niks te maken

kan je over alle spellen wel zeggen.

PES zuigt, beetje op de x-knop duwen…beetje op de O-knop duwen…heeft niks met voetbal te maken

25 Sep ’08 – 19:48
Larixk
Larixk

kan je over alle spellen wel zeggen. PES zuigt, beetje op de x-knop duwen…beetje op de O-knop duwen…heeft niks met voetbal te maken

Bij pes komt nog wat strategie, spelinzicht en geestelijke activiteit kijken. Het spelizicht is zelfs nog redelijk gerelateerd aan spelinzicht in het echte voetbalspel.
Guitar Hero is niet meer dan een typcursus voor een idioot gevormd toestenbord met maar 4 knoppen.

25 Sep ’08 – 20:16
bleek
bleek

Guitar Hero is niet meer dan een typcursus voor een idioot gevormd toestenbord met maar 4 knoppen.

Heb het nog nooit gespeeld maar deze is wel …. whahahahahahaaahahaaaaa

25 Sep ’08 – 20:37
killallhippies
killallhippies

kan je over alle spellen wel zeggen. PES zuigt, beetje op de x-knop duwen…beetje op de O-knop duwen…heeft niks met voetbal te maken
Bij pes komt nog wat strategie, spelinzicht en geestelijke activiteit kijken. Het spelizicht is zelfs nog redelijk gerelateerd aan spelinzicht in het echte voetbalspel. Guitar Hero is niet meer dan een typcursus voor een idioot gevormd toestenbord met maar 4 knoppen.

Prima hersenloos vermaak dus voor de zuipavonden, zeiksnor.

25 Sep ’08 – 20:47
The Biz
The Biz

Wat ben je toch ook een A ritmische dildo.

26 Sep ’08 – 09:51
Nikkita
Nikkita

niet? wou juist die rockband shit doen, haha met zn alle, tegelijk wack zitten spelen. is toch zoiezo wel optie in t spel lijkt me?
excuus: ‘het is ook niet de bedoeling dat 1 persoon op alle instrumenten tegelijkertijd speelt’maar uiteraard is deze game uitermate geschikt om met meerdere mensen tegelijk te spelen, wat zeg ik, na pes met multitap is dit gewoon die partygame shit!

gelukkig :D

lijkt me fucking vet, alleen met gitaar vondk t al dope, dus met hele band hahaha biertjes pakken en spelen, ljikt me hard

26 Sep ’08 – 15:10
Cope2
de Keizah

gezellige game!

27 Sep ’08 – 17:49