reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Yid
Yid

De vijfde reeks afleveringen van de veelbekroonde serie ‘The Sopranos’ is bij de VARA nogmaals te zien in twee marathonavonden! Op vrijdag 29 februari en zaterdag 1 maart zijn 13 afleveringen van ‘The Sopranos’ 5 te zien op Ned 3

‘The Sopranos’ zijn terug op televisie; vanaf zaterdag 8 maart, zendt de VARA om 22.00 uur op Nederland 3 de zesde en tevens laatste serie van ‘The Sopranos’ uit. Wekelijks worden er twee nieuwe afleveringen achterelkaar uitgezonden.

http://omroep.vara.nl/The_Sopranos.1277.0.html

wat een KING serie blijft dit zeg heb alles op dvd maar ga het misschien toch weer kijken

25 Feb ’08 – 09:30
Lepricon
Lepricon

Dope actie van de VARA!

25 Feb ’08 – 13:06
Christov
Christov

ik ga zeker weer kijken, al is t maar om johhny sack te horen zeggen ‘i happen to be part of a italian american subculture’

heldenserie

als heel die zooi keertje afgeprijst is haal ik t wel

25 Feb ’08 – 14:58
ViciousOne
Vicious One

Ik zat er weer helemaal in met die vijfde reeks die ze uitzonden (ondanks al een keer op DVD compleet gezien) Wel een beetje rare volgorde. Er is nog niet eens een complete boxset van seizoen 6 in de winkels en de VARA heeft al de rechten voor het 6e seizoen??? Ik zat namelijk nog steeds te wachten op een complete boxset. Ik ga toch niet 2x 70 euro betalen voor Seizoen 6 Deel 1 en 2. Biatches….

3 Mar ’08 – 20:45
Bora
Bora

vicious, torrents jongen….

3 Mar ’08 – 23:00
Yid
Yid

en bora waar blijft die geweldige ontknoping van je?

3 Mar ’08 – 23:13
Bora
Bora

en bora waar blijft die geweldige ontknoping van je?

deze ‘geweldige’ site met zijn PM systeem kan het niet handlen, ik krijg altijd een error message

3 Mar ’08 – 23:20
ViciousOne
Vicious One

vicious, torrents jongen….

Hehehe, nah. Deze serie wil ik alleen maar origineel zien. Ik ga die VARA afleveringen ook niet kijken vanaf komend weekend. Elke week afwachten tot de volgende aflevering? Seizoen 6 word wederom een marathon voor mij.

4 Mar ’08 – 00:12
Yid
Yid

ik ga zeker weer kijken, al is t maar om johhny sack te horen zeggen ‘i happen to be part of a italian american subculture’heldenserieals heel die zooi keertje afgeprijst is haal ik t wel

dan is je outbox gewoon vol of krijg je een andere error?

4 Mar ’08 – 07:56
Lepricon
Lepricon

Huh?

5 Mar ’08 – 16:47
Christov
Christov

ik ga zeker weer kijken, al is t maar om johhny sack te horen zeggen ‘i happen to be part of a italian american subculture’heldenserieals heel die zooi keertje afgeprijst is haal ik t wel
dan is je outbox gewoon vol of krijg je een andere error?

HUH?

5 Mar ’08 – 19:22
ViciousOne
Vicious One

Nou, gisteren toch maar gekeken. Kon de verleiding niet weerstaan. 5 minuten, en je bent weer volledig hooked. Nu even het internet afspeuren naar een goedkope boxset. Wachten op die VARA uitzendingen gaan we natuurlijk niet doen.

9 Mar ’08 – 17:13
ViciousOne
Vicious One

@ Bora: ik moet nog 8 afleveringen (Seizoen 6, deel II) kijken, en dan ben ik erdoor heen Slinger je theorie maar richting m’n inbox. Lees ik ’m door zodra alles afgekeken is.

Damn, echt zo jammer dat dit het definitieve einde is. Shit gaat nooit meer overtroffen worden.

19 Mar ’08 – 16:33
Yid
Yid

@ Bora: ik moet nog 8 afleveringen (Seizoen 6, deel II) kijken, en dan ben ik erdoor heen Slinger je theorie maar richting m’n inbox. Lees ik ’m door zodra alles afgekeken is. Damn, echt zo jammer dat dit het definitieve einde is. Shit gaat nooit meer overtroffen worden.

word

@ Vicious check je PM

19 Mar ’08 – 16:45
Paco
Paco

haha heb ze pas weer allemaal gekeken..een van de beste series ever! The wire is ook een aanrader..

31 Mar ’08 – 18:53
ViciousOne
Vicious One

Ik wacht nog steeds op Bora’s theorie hehe… heb er zelf ook wel een paar trouwens.

31 Mar ’08 – 21:30
Yid
Yid

Ik wacht nog steeds op Bora’s theorie hehe… heb er zelf ook wel een paar trouwens.

dat kan je lang wachten

31 Mar ’08 – 21:40