Badmuts, Boef-B, Ludo Anders, Christov, Deja-Beats, van hip naar hopeloos, Eppo, viezefur, Heaps, JPK, JST, Jurian, killallhippies, Lepricon, Loki, El Matador, K03K, NovaChe, nox, 013HIPHOP, pavlove, Perpet, pervertmuzik, RaRa, Rijmbesmet, Rik, Rikers, Scraffitio, Mental Recordings, warhead, Yid
shit!dit spel lijkt me echt gruwelijk!!
beschrijving:
Alleen zelf op een skateboard staan is realistischer dan SKATE .
Met de twee analoge joysticks vorm je je eigen stijl, zodat geen enkele trick er hetzelfde uitziet.
Er is meer dan genoeg ruimte om die tricks uit te voeren in San Vanelona. In dit Mekka van het skaten moet jij de beste plekken veroveren. Je kunt alles filmen zodat je de hele wereld zich aan je stijl kan vergapen, want zonder bewijs blijft het bluf.
Bereid je voor op de skate-cultuur vol puur plezier en creativiteit, zonder urenlange trainingen, gebroken benen en ziekenhuisbezoeken.
Kenmerken
Flickit™
Op toetsen rammen is verleden tijd. Dankzij de intuïtieve Flickit-besturing met de twee analoge joysticks voer je tricks uit die er levensecht uitzien en het skate-gevoel uitstralen.
Bepaal jouw skate-stijl
Dankzij de natuurgetrouwe animaties creëer je een eigen stijl en persoonlijkheid. Je bepaalt hoe je skater eruitziet, aanvoelt en beweegt. Laat je van je creatieve kant zien, ontwikkel je eigen tricks en maak combo’s.
Zonder bewijs blijft het bluf
Leg je vetste tricks vast op film en deel ze online. Je kunt de filmpjes online bewerken, van muziek voorzien en je eigen filmbeelden toevoegen om de ultieme skatevideo te maken.
Schrijf je eigen verhaal
Verzin je eigen verhaal met je eigen regels. Breek door bij het grote publiek en veroorzaak een mediahype. Je kunt ook gewoon aan je reputatie op straat werken door plekken te bezitten.
Maak van San Vanelona je achtertuin
In deze volledig interactieve stad ontloop je de beveiliging, baan je je een weg door het verkeer, schud je achtervolgers af en maak je indruk op de bewoners. San Vanelona is het Mekka van het skaten. Je kunt er met de profs rijden, skate-winkels bezoeken en plekken ontdekken en veroveren.
Skate met de profs
In SKATE duiken skate-legendes en jonge talentvolle profs op, zoals Danny Wy, Mark Gonzales, Rob Dyrdek, Mike Carroll, P.J. Ladd, Chris Cole, Jason Dill, Pat Duffy, Jerry Hsu, Paul Rodriguez en Dennis Busen
Nee, hij schijnt echt heel anders te zijn. Waar TH vaak best komisch, gemakkelijk en niet bepaald realistisch is gaat Skate wel de realistische kant op.
rip off van Tony Hawk?
Volgens de gerenommeerde gamesmagazines is Skate stukken beter dan de Tony Hawk serie die de laatste tijd is verwaterd en cartoony is geworden. Ik kan er niet echt over meepraten, want ik heb het spel nog niet gespeeld, maar EA doet ook dingen goed. Kijk bvb naar Fight Night wat ook veruit boven alle andere boksspellen uitsteekt.
Activision.
Dit spel is de shit overigens, bijna helemaal uitgespeeld maar zelfs dan is er nog genoeg te doen. Kom telkens wel weer een toffe spot tegen waar je dan ineens weer een half uur bezig bent enzo. Het spel klopt gewoon, al is de besturing soms een beetje te precies, wat soms erg frustrerend kan zijn.
Sinds paar dagen heeft mn broertje dit spel, echt ontzettend vet! Besturing werkt veel beter dan ik had gedacht, je moet nu echt even oefenen voor je dikke trucs eruit kan gooien. De stad waar je in skate is kkgroot en lijkt alleen nog maar groter te worden. Als je niet kan skaten en je wil toch denken dat je cool bent is dit de uitkomst. Echt een tof spel.
rip off van tony hawk kreeg gewoon kippevel toen ik t las man (raam staat ook open)
dit spel is echt zooo bruut , ik bak er niks van verder maar skaten doet me ook niet zo veel.
ziet er teringstrak uit bestruring is op een rare manier erg realistish (hoe kan dat nou) en “op gevoel”
Sinds paar dagen heeft mn broertje dit spel, echt ontzettend vet! Besturing werkt veel beter dan ik had gedacht, je moet nu echt even oefenen voor je dikke trucs eruit kan gooien. De stad waar je in skate is kkgroot en lijkt alleen nog maar groter te worden. Als je niet kan skaten en je wil toch denken dat je cool bent is dit de uitkomst. Echt een tof spel.
haha stoere skeetert ![]()