alexmarvel, Carlos, Larixk, lindenlinden, Nhigs, nox, Scraffitio, S.
Vaste kost voor de echte kenners.
Nieuw dit jaar:
-Dubbele nationaliteiten/paspoorten (ook handig voor internationale teams en het aantal buitenlanders in je elftal)
-Meer voor- en nabeschouwingen door pers en eigen staf op wedstijden
-Andere skin
-Grote lettertype
-Open dagen organiseren
-Premies worden collectief voor een selectie samengesteld en niet meer per speler
-’Face gen’ waardoor je, als je in het jaar 2025 zit ofzo, voorgegenereerde gezichten krijgt bij de foto van zo’n speler (Als je nu Henry bekijkt krijgt je uiteraard een real life portret foto)
-Snellere engine
Het enige waar ik in de toekomst nog een keer op hoop is een soort van 3d match overview ipv 2d.
Deze versie ga ik overigens downloaden zodra die torrent beschikbaar is. Online spelen is toch geen optie met deze game.

Ja jonge ik wacht er echt al weken op, dit moet echt uitkomen. Meest verslavende spel out there, speel hem elk jaar weer. Nog een paar dagen.
ik kan m’n aandacht nooit lang genoeg vasthouden op managementgames… wel tof, maar begint mij al gauw te vervelen…
ik wil altijd zelf spelen de wedstrijden dan en wil het niet af laten hangen van een opstelling of wat dan ook
Ja daarom, voor de echteee kenners.
Trouwens VO dubbele nationaliteiten waren er al hoor. Ben wel benieuwd naar de nieuwe ben beetje uitgekeken op 07. En trouwens 3d hoeft er van mij nooit in. Prima zo
Ja klopt, dat kwam toen halverwege de versie van 2007 met een patch erin. Dit worden weer verslavend uurtjes. Nu nog wachten totdat iemand een non-fake torrent online gooit.
Ja klopt, dat kwam toen halverwege de versie van 2007 met een patch erin. Dit worden weer verslavend uurtjes. Nu nog wachten totdat iemand een non-fake torrent online gooit.
let me know als je een werkende versie heb.. thx.
Ik heb een goede versie inmiddels, even wennen aan de nieuwe lay out maar dit gaat weer heel vet worden.
damn wanneer komt de patchveelbugs nog
Waarschijnlijk ergens volgende week. Welke bugs heb je ontdekt Sven?
Ik heb ’m toch maar origineel gehaald. Al die torrents bleven hangen vrdomme. Dadelijk ff installeren en grafisch oppoetsen via Sort It Out SI.
Daarna, met patch: Paris St. Germain!
ik speel het al de hele dag… shit is een beetje langzaam op mijn computer, maar het is wel de beste spel since de oldskool 00-01 versie…
Wel klote dat er zoveel licenties van logo’s, spelerfoto’s en competitielogo’s ontbreken. Ben nu al twee dagen van allerlei sites grafische updates aan het downloaden om het spel zo mooi mogelijk te krijgen.
Maar idd. Spel zelf roeleert hard. Met wie spelen jullie op dit moment? Prestaties? Transfers? Screens?
Ajax, maar ben nog niet zo ver ivm tentamens. Heb Aaron Hunt, Bresciano, Mika Auritalo (tip!), Juhaz gekocht. Dit is mijn huidige opstelling nu (Ogararu gebleseerd, en Stekelenburg was gebleseerd en speelt normaal dus gewoon basis):

Suarez en Auritalo rouleren gewoon regelmatig en pakken ook veel minuten mee. Verder wissel ik de opstelling ook nog regelmatig, dat verschilt per tegenstander. Ik ben iig in de competitie nog ongeslage na 6 wedstrijden, en sta op de gedeelde 1e plek in mijn CL poule met Madrid. Lazio en Shaktar achter mij (1-0 thuis tegen Lazio , 1-1 Shaktar uit).
god damn jurian, je speelt zonder middenveld! wtf?!
ik speel met fener… tweede in de competitie, derde in mijn CL groep… de spel is moelijker geworden…
Luque en Kennedy staan vaak naar achteren (ruit dus) met pijl naar voren maar me laatste wedstrijd probeerde ik dit is en het werkte
, Ik wissel het nog vaak, het is inderdaad lastiger geworden dan 07 lijkt wel.
Net de belangrijke uitwedstrijd tegen Madrid (met het bekende ruit op het middenveld
), ik stond binnen 5 minuten (!!) met 0-2 voor maar door een domme fout van Vermaelen wordt hij er met rood uitgegooit en wordt het een spannende wedstrijd die ik uiteindelijk met 5-3 verlies. Jammer, maar wel toffe wedstrijd.
Hehe Juhasz is toch die beweeglijke jonge speler van Slavia Praag?
Hoeveel transferbudget krijg je eigenlijk met Ajax. Ben wel benieuwd of zie die sommen van Babel en Sneijer hierin hebben verrekend.
Heb je al gekeken naar bijvoorbeeld:
-Veloso (Sporting)
-Belluschi (River Plate)
-Renato Augusto (Flamengo)
-Luka Modric (Zagreb)
Ik begon dacht ik met 10 miljoen, maar omdat je nu dat budget zelf kan aanpassen heb ik het tot 20 miljoen gedaan. Veloso is erg goed ja, kon ik helaas niet halen, de andere ken ik nog van de vorige fm alleen Belluschi heb ik nog nooit van gehoort, thanks voor de tip.
Juhasz kwam van Anderlecht ![]()
Hmm jammer ze spelen inmiddels op Veloso na allemaal bij een topclub..
speel met valladolid C.F.
net 1e seizoen afgerond
1e plaats beker toernooi (eurocup ticket haha)
en 14e plek in competitie
hehe het doel was tegen degredatie vechten
qua bugs bedoel ik het groot aantal afghekeurde goals door buitenspel en veel controversie blabla na wedstrijden, normaliter in fm 07 gebeurde dat 1x per 8 matches ofzo nou iets van 1x per 2 matches
al met al viel spass weer
nu feyenoord aanbod gekregen hehe marwijk bakte er niks van
altijd chil je beste spelers van je vorige team voor een prikkie meenemen naar je nieuwe club
Echt belachelijk dat als je zelf met een team speelt je veel minder transfergeld krijgt dan dat de CPU die betreffende club bestuurd. Dan zie je opeens dat er het dubbele wordt uitgegeven. Vage shit.
De grafische updates komen maar mondjesmaat, ik ga gewoon maar starten met Paris St. Germain.
Ben begonnen met Napoli in Italie, heb Alex van Fenerbache gehaald gaat wel redelijk, tegen topteams wel nog moeite maar hoop in de loop van t seizoen daar ook van te winnen. Verder is Lavezzi van Napoli trouwens erg goede speler en 2 benig ![]()
Ik kon in de winterstop Huntelaar niet behouden en die is voor 17.5(!) miljoen naar AC Milan gegaan. Ik heb Alves op het laatste moment nog kunnen strikken als vervanger. Verder gaat het wel goed, sta nog ongeslagen in de competie dik op de 1e plaats. CL zit ik bij de eerste knock outs ronde waarin ik Milan heb geloot. De eerste wedstrijd eindigde in een 1-1. De return in Milan zal wel lastig worden.
Ja klopt, dat kwam toen halverwege de versie van 2007 met een patch erin. Dit worden weer verslavend uurtjes. Nu nog wachten totdat iemand een non-fake torrent online gooit.let me know als je een werkende versie heb.. thx.
met een pm zou ik zeer blij zijn