reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Yid
Yid

nou komt u maar waarom een PS3 kopen of waarom een XBOX360

bring it on

2 Oct ’07 – 20:41
Dvide
D-vide

Hangt ervanaf welke exclusive franchises je leuk vind. de rest is toch multi-platform

voorbeelden:

XBOX360:
Halo Serie
Project Gotham Racing

PS3:
Final Fantasy
Heavenly Sword

Ps3 is wat krachtiger en XBOX is goedkoper, tis maar net waar je voorkeur naar uitgaat

Ik zou voor de PS3 gaan, persoonlijk, omdat de online browser gratis is, de engine net iets beter is, er leukere exclusives opp komen en omdat er standaard een blu-ray speler in is geintegreerd

2 Oct ’07 – 20:59
Yid
Yid

Het gaat mij alleen om PES eigenlijk hehe plus GTA dan

2 Oct ’07 – 21:32
warhead
warhead

360 lijkt op dit moment de console te zijn die bij multi-platform games het beste uit de bus te komen, vaak ook omdat het vaak de uitgangsconsole voor ontwikkelaars is. Plus een stuk betaalbaarder dan een PS3.

Oh ja, en de controller weegt tenminst iets.

2 Oct ’07 – 22:00
Shelter
Shelter

xbox = shoot em ups
ps3= adventures en vind persoonlijk de controllers met PES een stuk fijner.

2 Oct ’07 – 22:26
Cyclus
Cyclus

Erg lastig vind ik, XboX heeft bv. Assasins Creed en PS3 heeft bijvoorbeeld GTA. Hoewel ik denk dat GTA ook wel komt op de Xbox alleen wat later dan denk ik. (toch?)

PS3 is nog wel erg duur, denk dat de prijs rond kerst pas gaat zakken.
Ik kan de keuze in ieder geval niet echt maken, vind ze allebei te prijzig tho, voor de PS3 en ik hou het wel op de PC en Xbox gewoon Zo veel speel ik niet op console

Xboxcontroller vind ik persoonlijk lekkerder trouwens.

2 Oct ’07 – 22:26
Pimpino
Pimpino

Enigste reden om voor de P3 te gaan is denk toch de blu-ray speler die erin zit.

2 Oct ’07 – 22:52
Shameless
Shameless

Erg lastig vind ik, XboX heeft bv. Assasins Creed en PS3 heeft bijvoorbeeld GTA. Hoewel ik denk dat GTA ook wel komt op de Xbox alleen wat later dan denk ik. (toch?)PS3 is nog wel erg duur, denk dat de prijs rond kerst pas gaat zakken.Ik kan de keuze in ieder geval niet echt maken, vind ze allebei te prijzig tho, voor de PS3 en ik hou het wel op de PC en Xbox gewoon Zo veel speel ik niet op consoleXboxcontroller vind ik persoonlijk lekkerder trouwens.

Dude, GTA komt tegelijkertijd uit op 360 en ps3, daar heeft MS namelijk goed voor betaald… en er komen extra downloadbare content (denk hier aan extra missies, levels, wapens, wagens etc.) uit voor de 360 en niet voor de ps3.

Overigens zou ik voor de 360 gaan, veel meer toffe games voor, de controller voelt niet zo goedkoop aan, Xboxlive werkt écht goed (die online 3d chatbox van sony is echt bullshit), bijna elke game heeft online functionaliteit, de community is vele malen groter dan die van ps3, er komen dezelfde vette franschises voor uit en dan moet ik eigenlijk zeggen dat ik bijv. de halo serie en gears of war de beste consolebuyers sinds jaren vind…. terwijl metal gear solid, toch 1 van dé paradepaardjes van Sony, ook gewoon naar de 360 komt… evenals assasins creed…

Daarnaast is de 360 goedkoper.

Het enige voordeel van een ps3 is de blurayspeler, maar zo boeiend is dat nou ook weer niet… nog niet iigv, de standaard is namelijk nog niet bepaald… en als het in de loop van de tijd echt zo belangrijk voor je wordt kun je een HD DVD speler bij je 360 kopen…en geloof me, de games op je 360 zien er net zo goed, zo niet beter (omdat het gewoon een stuk makkelijker ontwikkelen is), uit op je 360 dan op je ps3… het belangrijkste is eigenlijk wel dat, wil je er echt optimaal van genieten, een hd-tv onontbeerlijk is.

3 Oct ’07 – 00:58
Yid
Yid

Oke dan.. ik wacht wel tot of na kerstmis dan dropt die prijs zwaar kijken wat er intussen gebeurd.

3 Oct ’07 – 09:10
The Biz
The Biz

Als je toch alleen PES speelt kan je het beste gewoon een ps2 joypad adapter halen voor je PC en die shit gewoon op je comp spelen.

http://www.gameground.de/shop/images/13037_1.gif

Want die gedowngraqde PES 08 op de PS2 wordt een stuk minder vet dan de next-gen versies.

3 Oct ’07 – 11:58
Yid
Yid

heb nieuwe PES gewoon voor PS2 besteld.. ik ga wel voor die nextgen na kerstmis dan dropt het toch als een malle, gaat me uiteindleijk om de gameplay niet de graphics

3 Oct ’07 – 23:39
Rik
Rik

xboxcontroller zuigt voor PES, maar is juist flexxer met shooters (door die triggers)

3 Oct ’07 – 23:49
JPK
JPK

P3S

4 Oct ’07 – 01:12
Bruin
Ludo Anders

Wii, omdat ik die andere games al 300x eerder heb gezien met iets minder mooie graphics

6 Oct ’07 – 04:19
Akkie
Akkie

heb nieuwe PES gewoon voor PS2 besteld.. ik ga wel voor die nextgen na kerstmis dan dropt het toch als een malle, gaat me uiteindleijk om de gameplay niet de graphics

gameplay op ps3 zal ook wel een stuk beter zijn dan op PS2

waarschijnlijk komt er een 40gb versie volgende maand+PES voor 435euro in de winkel te liggen

7 Oct ’07 – 11:02
Yid
Yid

gameplay op ps3 zal ook wel een stuk beter zijn dan op PS2waarschijnlijk komt er een 40gb versie volgende maand+PES voor 435euro in de winkel te liggen

we shall see voor 40 euro nieuwe PES op PS2 kan ik hem niet laten liggen en ik wil niet achterlopen

7 Oct ’07 – 11:41
Larixk
Larixk

Erg lastig vind ik, XboX heeft bv. Assasins Creed en PS3 heeft bijvoorbeeld GTA.
Dude, GTA komt tegelijkertijd uit op 360 en ps3, daar heeft MS namelijk goed voor betaald..

En Assasins Creed komt ook tegelijk op de PS3 als op de 360.

Ps3 zou meer mijn ding zijn, kgeef weinig om shooters op consoles en Japan laat de 360 ook links liggen dus veel aziatische ontwikkelaars gaan meer voor de ps3. Mn tv is alleen kleiner dan mn pc-monitor dus kga geen geld in een console steken.

7 Oct ’07 – 12:05
Shameless
Shameless

vanaf a.s. woensdag koop je de ps3 met 2 controllers en 2 games voor €499,–dat is al een stuk betere prijs….

8 Oct ’07 – 19:58
Yid
Yid

je kan hem nu kopen in 40gb versie voor 400,–

9 Oct ’07 – 20:04
Pedro
LoverboyOner...

PS3 maar dan alleen voor de nieuwe MGS

9 Oct ’07 – 20:42
Logical
Logical

Maar dan zonder 2 spellen, maar 1 controller, 2 ipv 4 usb ports, zonder ps2 compatibiliteit en geen geheugenkaartslots. Dan zou ik toch maar 100 euro extra bij elkaar schrapen…

10 Oct ’07 – 00:11
Shameless
Shameless

Maar dan zonder 2 spellen, maar 1 controller, 2 ipv 4 usb ports, zonder ps2 compatibiliteit en geen geheugenkaartslots. Dan zou ik toch maar 100 euro extra bij elkaar schrapen…

Juist, als je dan toch per sé dat stuk plastic moet hebben, doe dan gelijk die 2 games en controller d’rbij, want dat heb je er dan al uit…

11 Oct ’07 – 00:14
Aardappel
Aardappel

als je een xbox360 koopt heb je ook nog een kans van ongeveer 30% dat ie kapot gaat, en dat is toch wel hoog

11 Oct ’07 – 12:57
Derico
Derico

Jongens, mannen… whatever

Dead Or Alive 4
Halo 3
Ninja Gaiden 2 <–moet nog uitkomen
Crackdown
Gears of war

En de xbox controller ownt gewoon…

11 Oct ’07 – 13:38
geniuz
geniuz

heb ff wat extra cash en ben er serieus over aan het nadenken om zo’n PS3 starterspack te kopen voor 499,–(inc. 2 controllers en 2 spellen) alleen ik wil em dan wel op m’n 22" iiyama tft kunnen aansluiten. Weet iemand of dat gewoon mogelijk is?

11 Oct ’07 – 22:19
Shameless
Shameless

als je een xbox360 koopt heb je ook nog een kans van ongeveer 30% dat ie kapot gaat, en dat is toch wel hoog

Maar daarentegen krijg je wel de langste fabrieksgarantie ooit op een spelcomputer gegeven…. en die van mij werkt nog prima

11 Oct ’07 – 22:22
Shameless
Shameless

heb ff wat extra cash en ben er serieus over aan het nadenken om zo’n PS3 starterspack te kopen voor 499,–(inc. 2 controllers en 2 spellen) alleen ik wil em dan wel op m’n 22" iiyama tft kunnen aansluiten. Weet iemand of dat gewoon mogelijk is?

Heeft die monitor een HDMI of DVI aansluiting?

11 Oct ’07 – 22:23
geniuz
geniuz

Heeft die monitor een HDMI of DVI aansluiting?

ehm ik geloof een vga / dvi

12 Oct ’07 – 02:45
Yid
Yid

Ik til me aankoop over kerst heen moet je eens kijken hoe cheap die shits dan is tot die tijd vermaak ik me nog wel met me ps2 en pes8

12 Oct ’07 – 07:38
Aardappel
Aardappel

Maar daarentegen krijg je wel de langste fabrieksgarantie ooit op een spelcomputer gegeven…. en die van mij werkt nog prima

je kijkt niet meer zo blij als je je xbox 3x moet terugsturen zodat je em zeker 2maanden kwijt bent

12 Oct ’07 – 14:44