reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« Joost TV

JPK
JPK

Niet echt een movie of een game, maa wel de moeite waard. Ik denk dat Joost TV de i-net-televisie-revolutie waar gaat maken. Sinds afgelopen week mag ik Beta-testen en die boel ziet er goed uit. Check www.joost.com

14 Apr ’07 – 14:18
Larixk
Larixk

heb je invites?

pass naar mij

14 Apr ’07 – 14:48
JPK
JPK

Nee. Invites staat op 0.

14 Apr ’07 – 15:41
murph
Murph

Invite needed

14 Apr ’07 – 21:27
Shameless
Shameless

Same here, als iemand een invite over heeft??? Probeer hier al een tijdje een invite voor te krijgen…

14 Apr ’07 – 22:53
JPK
JPK

Je kunt jezelf toch ook aanmelden zonder invite? Ik heb ook geen idee of ik nog invites ga krijgen, maar als dat zo is dan pass ik jullie…

15 Apr ’07 – 13:22
JPK
JPK

@Larix: Check je mail!

17 Apr ’07 – 19:34
Larixk
Larixk

good lookin!

installer stroomt binnen

17 Apr ’07 – 19:44
ViciousOne
Vicious One

Lijkt me nou niet bepaald een zender aanbod om warm voor te lopen, maar de kwaliteit zal wel goed zijn, no doubt.

Beter komt iemand met een tap richting zenders die echt schaars zijn qua availability zoals HBO enz.

17 Apr ’07 – 20:45
JPK
JPK

Die shitz is nog in beta-fase. You bet dat die content steeds beter gaat worden. Een flinke stap beter dan YouTube en waarschijnlijk een stap minder dan HBO, want dat soort grote jongens zullen wel hun eiegn i-net-kanalen aan het opzetten zijn. Maar ik denk dat de toekomst voor andere spelers die geen plakje op de bestaande zenders krijgen dit een super-platform is.

Misschien wel iets voor HIJS TV zelfs?

17 Apr ’07 – 20:57
Shameless
Shameless

JPK, heb je nog een invite over?

19 Apr ’07 – 21:51
JPK
JPK

Nope. Als ik nieuwe krijg, dan laat ik ’t weten. En anders wil Larix je maybe wel inviten als hij invites heeft.

19 Apr ’07 – 22:16
JPK
JPK

CBS Has Its Eye On Joost

I’m extremely pleased to tell you that America’s most watched network will be available on the Joost platform when we launch this spring.

CBS has signed a deal with Joost to make top current and classic programming available for free, to our viewers. That means that you will soon have on-demand access to programs like CSI, CSI: Miami, CSI: NY, CBS Evening News, CBS Sportsline, Survivor and much more.

CBS is the first major network to sign on with Joost and joins our rapidly expanding list of emerging and established content partners. Click here for a complete list of programming available on Joost: http://www.joost.com/whatson/channels.html

Of course, all content will be available in full-screen, high-quality video and you’ll be able to interact with other Joost users just as you can now. Being able to offer this kind of experience is why Joost was created.

This is an exciting time for television and Joost. Stay tuned…there is plenty more to come.

19 Apr ’07 – 22:27
murph
Murph

Als ik invites heb horen jullie het wel!

19 Apr ’07 – 22:55
JPK
JPK

Wat vind je tot dusver van Joost, Murph? En larix?

19 Apr ’07 – 23:02
Shameless
Shameless

gaarne! invite kan iedereen die dat wil verzenden naar mcshameless@gmail.com , vielen dank!

19 Apr ’07 – 23:05
murph
Murph

Kan ik nog aandelen kopen!

19 Apr ’07 – 23:27
Larixk
Larixk

gaarne! invite kan iedereen die dat wil verzenden naar mcshameless@gmail.com, vielen dank!

heb nog geen invites maar als ik heb komt er een je kant op, jong.
Wel melden als het niet meer hoeft dan, he!

Verder werkt het nog heel erg buggy hier. Iedere show die ik kijk crashed halverwege met een lomp foutscherm met de boodschap dat de show niet beschikbaar is. Dan moet ik eerst een andere show opzetten en dan weer terugzappen naar de eerste en doorspoelen tot waar hij crashte en dan kan ik gewoon weer verder kijken. Verder is de kwaliteit niet echt hoogstaand en is het zenderaanbod ook nog matig.
Maar het is allemaal nog beta dus ik heb er nog alle vertrouwen in.

20 Apr ’07 – 08:11
JPK
JPK

Ik heb niet zo’n last van bugs. Alleen als je vooruit spoelt duurt het wat langer voordat ’ie het bewegend beeld weer oppikt.

21 Apr ’07 – 09:26
JPK
JPK

SHITZ IS LOS!

Ik heb ruim 900 invites in de aanbieding. Dus als je het ook wil zien, zet dan je e-mail hieronder.

Al was het alleen al voor die gigantische stapel (75+) New York freestyle street battles op JumpOff TV…

6 May ’07 – 16:38
Rauf
Rauf

je hebt mn email doch jpk hit me up!

6 May ’07 – 17:10
JPK
JPK

Hij zit in je BCKNTRCK-box! Enjoy.

6 May ’07 – 17:15
6 May ’07 – 17:37
warhead
warhead

mwarning<at>gmail<dot>com JPK. Dank.

6 May ’07 – 17:50
deluqz
deluqz

dlx<at>live<punkt>nl

6 May ’07 – 19:48
JEBESTEVRIEND
DEVIEZEMAN

Dank u JPKing

Nu uitvinden hoe alles werkt, das altijd het kutste gedeelte

6 May ’07 – 19:57
JPK
JPK

Shitz wijst zichzelf. Goed stukkie software wel. Goed aanbod. Redelijk wat hiphop, een goed horror-kannal, Channel Frederator, Strongest Man of the World, en een stapeltje toffe docu-kanalen.

7 May ’07 – 00:57
MrKoek
K03K

contact<apuhstaart>mrkoek.nl

7 May ’07 – 15:28
MrKoek
K03K

Tnx voor invite … Shizzle werkt helaas niet op powerpc Mac’s dus helaas pindakoek

7 May ’07 – 16:00
Schultenbrau
Sven

swenus @ gmail.com

invite zo kuhl wezen

7 May ’07 – 16:12

« Joost TV