DenzelW, geniuz, listig, lucasw, Malino, MistaSweet, Paars, pavlove, Rik, Stone A Pig, UrbanSound
Ik zag dit topic zo 1,2,3 niet meer staan, dus dacht maak maar weer een nieuwe voor al die movieheads.
Ik heb True Romance voor het laatst gezien, die dialogen blijven echt geniaal ![]()
mooie film ja ![]()
shortbus: film met een hoop seks en zelfs een verhaallijn, wel dope.
en platvoet en zn vriendjes deel 1, kingshit
Black Cat White Cat (http://movies2.nytimes.com/gst/movies/trailer.html?v_id=173456)
1 van de meest hilarische films die ik in tijden gezien heb; viel regelmatig bijna van mijn stoel van het lachen!
@ lepricon: ja toch! briljante film :D
“PITBULL..TERRIER!! :D :D
(waarom doet de quote reply het niet?)
The number (shit ben het nummer vergeten hehe), nou ja die ene met jim carry. Begin goed, opbouw spannend, einde totaal ongeloofwaardig en verneukt de hele film. Gemiste kans…
scarface.. fijne filmpje.
ja, ik heb hem nu pas gezien. ik doe een rondje klassiekers.. zelfde rondje zal pulp fiction & resevoir dogs bevatten.
The Jacket… vond het wel een vette film. Begin duurde wat te lang en was zeer vaagjes… maar uiteindelijk best wel vet
The Italian Job (laatst uitgebrachte editie)
Leuke mini’s voor de rest echt lik m’n vestje.
zwartboek,
op het puntje dat carice in de beginscene een string aan heeft (en die scene zich afspeelt in de jaren 50) na, een vreselijke, zware, mooie film.
ja.
the hills have eyes
naja vonnet een beetje een smackfilm plus dat ik die samen keek met een meisje dieƩm heel goor vond
(we keken de film wel op haar verzoek dus )
Rainman. Goddamn, i said goddamn wat is dat toch een vette film. en wat is dustin hoffman toch een teringgoeie acteur! ![]()