223 bezoekers en 26 leden online.
Bora, Borriegineel, Brigadier, Christov, DenzelW, elastiekje, Engel, EProductionz, viezefur, GekkeGerda, Genkster, Heaps, Jakanus, JST, Lepricon, Loki, MistaSweet, Murph, ProZak, RaRa, Rik, Ruys, sonar, UrbanSound, Waldie, Yid
Bora, Borriegineel, Brigadier, Christov, DenzelW, elastiekje, Engel, EProductionz, viezefur, GekkeGerda, Genkster, Heaps, Jakanus, JST, Lepricon, Loki, MistaSweet, Murph, ProZak, RaRa, Rik, Ruys, sonar, UrbanSound, Waldie, Yid
Jaja morgen staat de eerste trailer der :god: Na een maandje deze aftelsite zullen we morgen de eerste beelden zien. Ben erg benieuwt :o :god:
28 Mar ’07 – 17:51
28 Mar ’07 – 19:23
28 Mar ’07 – 20:06
ik kijk hier best naar uit :) gta is toch (een van) mijn favoriete game. maar ze moeten sowieso komen met GROTE verbeteringen t.o.v. SA. (lees: graphics verbeteren met een procentje of 300?)
das het minste, ben ook wel benieuwd of er een bepaald thema gebruikt gaat worden
28 Mar ’07 – 22:44
28 Mar ’07 – 22:47
wat zou dat kut zijn!: Een hele online stad vol idioten met molotovs die in gestolen Banshee's elkaar platrijden.
28 Mar ’07 – 22:53
zegt jullie misschien niks maar ik heb er mee gewerkt en it's just fuckin awesome....
www.naturalmotion.com
Dat moet zeg maar de NPC's gaan aandrijven. Ik kan niet echt uitleggen wat het precies is. Het is gedeeltelijk een animatie programma, gedeeltelijk AI, gedeeltelijk physics..
Het komt erop neer dat er bijna geen voorgeprogrammeerde animaties worden gebruikt. Als je iemand van een trap afschopt zal ie elke keer anders vallen en tijdens de val actief proberen z'n balans te vinden of zich vast te grijpen aan de leuning.
Op die site staan wel demofilmpjes en je kan een probeerversie van het programma downloaden, wat opzich niet zo heel moeilijk is. http://www.naturalmotion.com/files/Sig_05_Reel_Web_Large.avi
check het gewoon
alleen al die feature maakt gta veel vetter als alle sandbox games ervoor.
graphics gaan ze dezelfde engine voor gebruiken als table tennis... dus volgens mij worden de mensen in het spel ziek realistisch.
29 Mar ’07 – 10:34
Maar waar heb jij dit voor gebruikt dan?
29 Mar ’07 – 10:39
Met de echte editie kun je exporteren naar maya3d, of een game engine bijv... maar daar snap ik ook nog geen hol van, dat komt nog wel.
Yeah het zit ook in die Indiana Jones game... volgens mij word dat ook de enige toegevoegde waarde die dat spel gaat hebben. Maar het gaat nog wel meer gebruikt worden. Dit gaat die Havoc engines vervangen. T duurt alleen ff voordat het goed geimplementeerd is omdat je je spel helemaal rond endorphin moet opbouwen.
29 Mar ’07 – 10:52
Ik kijk altijd uit naar een nieuwe GTA release, het is gewoon altijd lache om weer effe uit te spelen en effe lekker door de stad te scheuren :P
29 Mar ’07 – 11:30
Met de echte editie kun je exporteren naar maya3d, of een game engine bijv... maar daar snap ik ook nog geen hol van, dat komt nog wel.
ik werk nu een klein beetje met maya 3d. best een leuk programma. hier den buster sword van final fantasy:

29 Mar ’07 – 11:48
ik ben bezig aan een page voor m'n animaties.. t zijn vooral legomannetjes die elkaar overhoop schieten enzo.. haha
29 Mar ’07 – 11:56
29 Mar ’07 – 19:40
http://bravo.phost.nl/t_gta4_trailer1_720p.wmv
Is een goede link met goede kwaliteit. Beetje mysterieus filmpje, ik zal niets verklappen verder, kijk zelf!
30 Mar ’07 – 00:49
30 Mar ’07 – 02:14
30 Mar ’07 – 11:54
30 Mar ’07 – 12:19
30 Mar ’07 – 14:13
Bestuurder blauwe auto die langs de achtbaan rijdt (, zit zijn achteruitkijk spiegel te verstellen). Grijze BMW-achtige auto rijdt over houten plank (met correcte hout-soundeffects ) en met onafhankelijke vering. Boei in het water voor de ferry terminal slingert realistisch op en neer.
Die gast met dat russische accent zou goed de hoofdpersoon kunnen zijn, russische mafia zou nice zijn iig! Ik ben iig helemaal verkocht alweer.
30 Mar ’07 – 15:04
30 Mar ’07 – 16:47
30 Mar ’07 – 17:51
30 Mar ’07 – 19:52
30 Mar ’07 – 20:30
30 Mar ’07 – 22:11
31 Mar ’07 – 01:22
31 Mar ’07 – 09:33
31 Mar ’07 – 09:55
Liberty City
ow wat doet het Vrijheidsbeeld, Brooklyn Bridge etc. in die trailer dan?
staat over liberty in de trailer:
- Boven het ferry terminal
- Achter op de boot
- Liberteen ergens op n gebouw.
31 Mar ’07 – 11:06
ow shit.. gewoon in NY!!! :god: :god: :god:
is dit voor PS2 of PS3?
hehe zoiets pers je niet uit een ps2 nondejuz wat mooi, komt ook op de xbox360 trouwens
31 Mar ’07 – 13:57
31 Mar ’07 – 16:59