reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Jurian
Jurian
http://www.rockstargames.com/IV/

Jaja morgen staat de eerste trailer der :god: Na een maandje deze aftelsite zullen we morgen de eerste beelden zien. Ben erg benieuwt :o :god:

28 Mar ’07 – 17:51
fruitcake
fruitcake
vet ja, ben hier ook zeker benieuwd naar.

28 Mar ’07 – 19:23
AKK
AKK
ik kijk hier best naar uit :) gta is toch (een van) mijn favoriete game. maar ze moeten sowieso komen met GROTE verbeteringen t.o.v. SA. (lees: graphics verbeteren met een procentje of 300?)

28 Mar ’07 – 20:06
captain retard
captain retard
ik kijk hier best naar uit :) gta is toch (een van) mijn favoriete game. maar ze moeten sowieso komen met GROTE verbeteringen t.o.v. SA. (lees: graphics verbeteren met een procentje of 300?)

das het minste, ben ook wel benieuwd of er een bepaald thema gebruikt gaat worden

28 Mar ’07 – 22:44
Jurian
Jurian
Wat dacht je van de hele setting: stad, tijd, hoofdpersoon, thema criminaliteit etccc. Hopenlijk krijgen we morgen wat meer te weten.

28 Mar ’07 – 22:47
Larixk
Larixk
hoorde geruchten over de focus op multiplayer.

wat zou dat kut zijn!: Een hele online stad vol idioten met molotovs die in gestolen Banshee's elkaar platrijden.

28 Mar ’07 – 22:53
deluqz
deluqz
ze gaan endorphin gebruiken voor de AI....
zegt jullie misschien niks maar ik heb er mee gewerkt en it's just fuckin awesome....
www.naturalmotion.com

Dat moet zeg maar de NPC's gaan aandrijven. Ik kan niet echt uitleggen wat het precies is. Het is gedeeltelijk een animatie programma, gedeeltelijk AI, gedeeltelijk physics..
Het komt erop neer dat er bijna geen voorgeprogrammeerde animaties worden gebruikt. Als je iemand van een trap afschopt zal ie elke keer anders vallen en tijdens de val actief proberen z'n balans te vinden of zich vast te grijpen aan de leuning.

Op die site staan wel demofilmpjes en je kan een probeerversie van het programma downloaden, wat opzich niet zo heel moeilijk is. http://www.naturalmotion.com/files/Sig_05_Reel_Web_Large.avi
check het gewoon

alleen al die feature maakt gta veel vetter als alle sandbox games ervoor.
graphics gaan ze dezelfde engine voor gebruiken als table tennis... dus volgens mij worden de mensen in het spel ziek realistisch.

29 Mar ’07 – 10:34
Larixk
Larixk
ja ziet er dik uit. Zouden ze dat ook gaan gebruiken voor die brakke nieuwe Indiana Jones game? Was iig iets soortgelijks ook met iedere keer dat je iemand trapt valt ie op zn eigen manier met aardige ragdoll physics.

Maar waar heb jij dit voor gebruikt dan?

29 Mar ’07 – 10:39
deluqz
deluqz
ik heb die gratis learning edition gedownd om mee te klooien. Ik wil uiteindelijk 3d animatie leren namelijk (ga nou ook zo'n opleiding doen). Ik heb filmpjes gemaakt met die poppetjes en die in zwaar bewerkte vorm in after effects gezet... was nog niet echt een succes tho.
Met de echte editie kun je exporteren naar maya3d, of een game engine bijv... maar daar snap ik ook nog geen hol van, dat komt nog wel.

Yeah het zit ook in die Indiana Jones game... volgens mij word dat ook de enige toegevoegde waarde die dat spel gaat hebben. Maar het gaat nog wel meer gebruikt worden. Dit gaat die Havoc engines vervangen. T duurt alleen ff voordat het goed geimplementeerd is omdat je je spel helemaal rond endorphin moet opbouwen.

29 Mar ’07 – 10:52
Cyclus
Cyclus
Dat natural motion in GTA zou wel dik zijn :P
Ik kijk altijd uit naar een nieuwe GTA release, het is gewoon altijd lache om weer effe uit te spelen en effe lekker door de stad te scheuren :P

29 Mar ’07 – 11:30
Dvide
D-vide
Met de echte editie kun je exporteren naar maya3d, of een game engine bijv... maar daar snap ik ook nog geen hol van, dat komt nog wel.

ik werk nu een klein beetje met maya 3d. best een leuk programma. hier den buster sword van final fantasy:

29 Mar ’07 – 11:48
deluqz
deluqz
hehe... sja... moeilijke shit. Ik hou het nog ff 2d for the moment

ik ben bezig aan een page voor m'n animaties.. t zijn vooral legomannetjes die elkaar overhoop schieten enzo.. haha

29 Mar ’07 – 11:56
AKK
AKK
oehoehoehoeeee, nog 4 1/2 uur! spannuuuund!

29 Mar ’07 – 19:40
Jurian
Jurian
Die hele server ligt down maar hier kan je hem goed downloaden:

http://bravo.phost.nl/t_gta4_trailer1_720p.wmv

Is een goede link met goede kwaliteit. Beetje mysterieus filmpje, ik zal niets verklappen verder, kijk zelf!

30 Mar ’07 – 00:49
AKK
AKK
ik vind het er botertje geil uitzien. en godzijdank geen japan/china-theme. dat gerucht ging namelijk, en dat leek me best kut.

30 Mar ’07 – 02:14
Larixk
Larixk
jammer dat er geen gameplay dingen zijn op te maken uit het filmpje. Maar de setting is iig erg vet. lijkt me dope als ze de stad echt natuurgetrouw nabouwen.

30 Mar ’07 – 11:54
Dilated Junkie
Dilated Junkie
http://www.dumpert.nl/mediabase/12310/fe5de945/index.html :dick:

30 Mar ’07 – 12:19
nise_one
nise_one
damn...... toch weer impressive shit, vette teaser!!

30 Mar ’07 – 14:13
Jurian
Jurian
Die details zijn echt ziek, let hier maar is op:

Bestuurder blauwe auto die langs de achtbaan rijdt (, zit zijn achteruitkijk spiegel te verstellen). Grijze BMW-achtige auto rijdt over houten plank (met correcte hout-soundeffects ) en met onafhankelijke vering. Boei in het water voor de ferry terminal slingert realistisch op en neer.

Die gast met dat russische accent zou goed de hoofdpersoon kunnen zijn, russische mafia zou nice zijn iig! Ik ben iig helemaal verkocht alweer.

30 Mar ’07 – 15:04
Larixk
Larixk
haha fok zie hem nu pas met geluid.

Philip Glass - Pruitt Igoe :god: :god: :god: :god:

30 Mar ’07 – 16:47
Willie The Pimp
Willie The Pimp
hehe herkende ook meteen koyaanisqatsi, leuk gedaan

30 Mar ’07 – 17:51
Yid
Yid
ow shit.. gewoon in NY!!! :god: :god: :god:

is dit voor PS2 of PS3?

30 Mar ’07 – 19:52
AKK
AKK
PS3. Je dacht toch niet dat ze zo'n game op de PS2 gingen uitbrengen ;)

30 Mar ’07 – 20:30
Yid
Yid
God of War II ook op de PS2 en dat is ook een king game dus why not..

30 Mar ’07 – 22:11
Larixk
Larixk

niet NY,

Liberty City

31 Mar ’07 – 01:22
Yid
Yid
Liberty City

ow wat doet het Vrijheidsbeeld, Brooklyn Bridge etc. in die trailer dan?

31 Mar ’07 – 09:33
warhead
warhead
Liberty City is altijd al op New York gebaseerd geweest. Kent kenmerken van NY maar wordt niet neergezet als een exacte replica van de stad, geeft de ontwerper iets meer vrijheid.

31 Mar ’07 – 09:55
Larixk
Larixk
Liberty City

ow wat doet het Vrijheidsbeeld, Brooklyn Bridge etc. in die trailer dan?

staat over liberty in de trailer:
- Boven het ferry terminal
- Achter op de boot
- Liberteen ergens op n gebouw.

31 Mar ’07 – 11:06
captain retard
captain retard

is dit voor PS2 of PS3?

hehe zoiets pers je niet uit een ps2 nondejuz wat mooi, komt ook op de xbox360 trouwens

31 Mar ’07 – 13:57
Futurama
Futurama
Daar gaat m'n sociale leven...

31 Mar ’07 – 16:59