reviews interviews galleries videos forum members login signup
437 bezoekers en 3 leden online.
JST, livio, NovaChe
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Restless
Restless
ja het is al een tijd bekend, maar goed dan weten jullie het ook.

Restless neemt zijn oude Optimus Prime (Mattel biotch!), Megatron en Star Scream mee de cinema in, what!! Damn ik mis Fun Factory.

http://www.apple.com/trailers/dreamworks/transformers/

22 Mar ’07 – 15:17
Restless
Restless

ziek dat NIEMAND hierop reageert!

misschien hierop dan??!

http://www.variety.com/article/VR1117965714.html?categoryid=13&cs=1

goedoeme!

24 May ’07 – 11:32
Pedro
LoverboyOner...

ziek dat niemand hierop reageert is geen nederlants

24 May ’07 – 11:39
Logical
Logical

Had de trailer al gezien in de bios, inderdaad vet. Er valt verder niks over te zeggen totdat ik hem zie.

24 May ’07 – 11:44
Shameless
Shameless

Lijkt me ook errug cool, jeugdsentiment…

Spielberg toch???

24 May ’07 – 12:24
Rusp
Rusp

Yup,

Steven heeft zich er mee bemoeid. Ik ben er zelf niet zo’n fan van, maar die trailer zag er goed uit.

24 May ’07 – 17:39
Yid
Yid

Transformers roelen natuurlijk maar ja.. ik begreep dat er maar een handvol originele characters inzitten

ben bang voor een brute verkrachting van de tekenfilm

24 May ’07 – 17:43
Restless
Restless

ziek dat niemand hierop reageert is geen nederlants

grapjas

30 May ’07 – 11:52
fruitcake
fruitcake

lijkt mij echt een trieste film

maar ga hem wel kijken hihi

30 May ’07 – 18:17
triplezimmie
Triple Z

shit zeg, als de trailer de film beetje represent dan wordt het echt grondige bagger… De tekenfilms waren gewoon te vet, Optimus Prime lekker batllen tegen Megatron en de Autobots altijd lekker battlen met de Decepticons… Die film lijkt nergens naar, geen gruwelijk Transformers deuntje, en die robots lijken voor geen meter… Maja…

31 May ’07 – 00:27
Restless
Restless

uhm…welke trailer kijk jij dan?

Ik zie maar 1 robot en die zie je niet eens goed. Van wat je ziet kun je niet conluderen dat het “bagger” is. Maar goed we zien het wel. Kan niet veel meer crap zijn dan al die Marvel verfilmingen.

31 May ’07 – 09:36
Dja
Dja

In de Bios heb ik ook een trailer gezien, waarin je wel aardig wat robots ziet. Het heeft dan wel niet de charme van de tekenfilim, maar vond het erg op zich wel dope uit zien. Denk dat ik hem sowieso ga checken, … weet nog niet of dat in de bios zal zijn…

31 May ’07 – 11:17
triplezimmie
Triple Z

Ik heb ook de trailer in de bioscoop gezien en die viel me vies tegen.. genoeg robots daarin.. Maar mss viel de trailer me erg tegen omdat ik een beetje een Transformer fan ben.. als je gewoon van actiefilms houdt met sci-fi erin dan kan ik me voorstellen dat je em leuk vindt, maar als je echt voor die Transformer vibe gaat dan zit je bij de film naar mijn idee totaal verkeerd…

31 May ’07 – 13:38
Rauf
Rauf

Kan niet veel meer crap zijn dan al die Marvel verfilmingen.

laten we hopen dat er wat verhaal in zit en niet teveel bullshit idd,,
de meeste verfilmingen zitten er idd zwaar naast wat erg jammer is voor de fans maar alles draait om sales dus wat wil je..

31 May ’07 – 20:35
Bruin
Ludo Anders

Crappy marvelverfilmingen? Spiderman en X-men films vond ik best aardig, geen Batman Begins maar het komt in de buurt

31 May ’07 – 23:12
Mip
Mip

zag er niet best uit die trailer die ik in de bios zag :S

4 Jun ’07 – 23:56
Rauf
Rauf

de spiderman verfilmingen zijn echt kots…

5 Jun ’07 – 00:43
fritz bomb
fritz bomb

als ie maar niet zo hard zuigt als ghostrider……..die heb ik in dwangbuis moeten afkijken om meneer stan lee niet te dissen

5 Jun ’07 – 02:17
Dja
Dja

film is echt dope! alleen jammer dat de tune ontbreekt en wat andere typische dingen, maar vond hem zwaar meevallen

5 Jul ’07 – 00:30
BlahUno
BlahUno

Heb hem gister gezien en hij viel mij eerlijk gezegd zwaar tegen. Visueel om je vingers bij af te likken, maar het verhaal is zoooo slecht en braaf. Als je hem los ziet van de serie is het nog best genieten, dat wel. Optimus is volgens mij het enige karakter dat nog enigzins identiek is aan die van de serie.

6 Jul ’07 – 13:09
Shameless
Shameless

Ahhh DAT is echt zonde gek! Damn, had echt gehoopt weer even direct-flashback naar oudere tijden te gaan in een nieuw jasje… jammer, oprecht jammer…. maarrrr (er is altijd een maar) tóch wil ik ’m zien

7 Jul ’07 – 03:59
Shameless
Shameless

Crappy marvelverfilmingen? Spiderman en X-men films vond ik best aardig, geen Batman Begins maar het komt in de buurt

Daar zeg je wat… Batman begins heeft de verwachtingen van de batman franchise ineens met mach 1000 verhoogt… van een sterke serie tot corny baggerfilms naar realistisch (voor zover dat kan dan ) goede actie….

7 Jul ’07 – 04:01
Yid
Yid

pfff als ik dit alweer allemaal hoor over transformers dan sla ik echt over en zeg nou zelf als je die poster al ziet dan lijkt Megatron niet eens.. hou dan maar op ook.. bagger!

7 Jul ’07 – 11:15
BlahUno
BlahUno

Heb vandaag die dvd box van Ebay besteld, denk dat ik daar meer plezier aan beleef. Eerste 4 seizoenen compleet inclusief ‘Transformers the Movie’!

7 Jul ’07 – 11:22
Yid
Yid

Heb vandaag die dvd box van Ebay besteld, denk dat ik daar meer plezier aan beleef. Eerste 4 seizoenen compleet inclusief ‘Transformers the Movie’!

exact! die most ik ook nog hebben thx voor de reminder

7 Jul ’07 – 11:52
nise_one
nise_one

Vanavond optimus prime in full effect..

ben er klaar voor!!!

7 Jul ’07 – 14:26
Yid
Yid

Ik ga vanavond maar voor Deathproof denk ik

7 Jul ’07 – 14:32
nise_one
nise_one

ik zat ook te twijfelen, maar heb het idee dat ik transformers in de bios moet zien en deathproof kan volgen smij ook op de dvd..

7 Jul ’07 – 14:38
Pedro
LoverboyOner...

lijkt me niks maar wil ’m wel zien netzoals de harry potter films

7 Jul ’07 – 16:58
Logical
Logical

ik zat ook te twijfelen, maar heb het idee dat ik transformers in de bios moet zien en deathproof kan volgen smij ook op de dvd..

Je hebt gelijk. Death proof vind ik niet echt een bioscoopfilm.

8 Jul ’07 – 01:07