reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
ViciousOne
Vicious One
Nog meer mensen hier ervaringen mee?

Heb gisteren een digitale ontvanger (Samsung) incl. smartcard van @Home gekocht. Geniet nu tijdelijk van 300+ zenders, 2 maanden lang.

Gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens NBA live kunnen zien op Sport1. Denk dat ik overga op een sportpakket: 15 euro p.m. valt voorlopig makkelijk te behappen.

3 Feb ’07 – 21:05
Bora
Bora
ive got upc digital... playboy tv is very average...

3 Feb ’07 – 21:56
rmp
rmp
jah krijgje wel betere beeldkwaliteit van

4 Feb ’07 – 14:34
ricktorious
rtorious
jajoh 300+ zenders nogsteeds niks te zien.

afentoe Extreme Sports / NASN / ESPN checke bball enzo

4x TMF=kut
4x MTV=kut (base soms nog is wat leuks)
2x 3voor12=lache vaak hiphop optredens (opge)

golf tv = ook goud.

dr zit ook radio bij (mijnes iig wel) heb je wel chille stations tussen.

4 Feb ’07 – 14:38
geniuz
geniuz
wij hebben nu sinds een paar maanden ook digitale tv. Eerste maand is het nog wel leuk, daarna wordt die extra afstandsbediening maar onhanding en ga je je ergeren aan de "lange" wachttijden bij het zappen en laden van menus.

Verder kijk ik ook bijna niks van die extra kanalen, alleen holland-doc af en toe als er echt niks anders op tv is.

Internet tv is de toekomst, niet digitale tv (of een combo van internet-tv en digi tv) omdat je dan zelf kan bepalen wanneer je wat wilt zien.

Heb nu ook m'n tv aan m'n pc gekoppeld zodat ik alles van uitzending gemist gewoon lekker vanaf de bank kan kijken

4 Feb ’07 – 15:06
ViciousOne
Vicious One
Klopt, 2 dagen en je bent eigenlijk helemaal uitgekeken. Van die 300 zenders kijk je toch praktisch niks. Ik zie net op die site van Sport 1 dat ze wekelijks 1 NBA wedstrijd live uitzenden, en 1 herhaling. Dat is me iets te weinig. Daarnaast is het voetbal allemaal in samenvatting te zien (NOS en Talpa)

Dus het wordt toch de standaard.

@ Geniuz: Wireless?

4 Feb ’07 – 16:31
The Biz
The Biz
Wil binnen een paar maanden deze binnenhalen:

Kan niet wachten om Gears Of War er op te boeken.

5 Feb ’07 – 14:50
rmp
rmp

vet scherm, maar je kan beter voor de le27of32s71 gaan, die ziet er gelikter uit en heeft etzelfde beeldpaneel + hij is goedkoper

5 Feb ’07 – 19:39
Ed
Ed
Is dat verschil in beeldkwaliteit nou echt te zien? Ik heb nog niet zo lang geleden een dure lcd gehaalt en heb nog lang geen geld over voor zo'n digitale ontvanger.

Word @ the biz. Mooi tvtje. Ik kon echter helaas niet wachten voordat ik die kon halen dus heb een ouder model van samsung. HD tv zuigt als je bijna geen tv kijkt. dus voor mij geen HD ontvanger al. Doe mij maar de ps3 met HD kabel en dan assasins creed spelen. (en Gears of War ook natuurlijk.)

5 Feb ’07 – 19:47
The Biz
The Biz

vet scherm, maar je kan beter voor de le27of32s71 gaan, die ziet er gelikter uit en heeft etzelfde beeldpaneel + hij is goedkoper

Het wordt de LE40R71 als ik hem voor rond de 1250 krijg. Heb al een paar leuke aanbiedingen gezien.

5 Feb ’07 – 20:02
fruitcake
fruitcake
ik heb digi tv van upc, veel zenders, maar bijv MTV zit op nr 307 ofzo, niet echt handig. Ook moet je de afstandbediening precies of het kastje mikken anders kun je niet zappen ook vrij irritant. Verder is het beeld enzo wel beter.

5 Feb ’07 – 20:44
rara
RaRa
ik heb digi tv van upc, veel zenders, maar bijv MTV zit op nr 307 ofzo, niet echt handig. Ook moet je de afstandbediening precies of het kastje mikken anders kun je niet zappen ook vrij irritant. Verder is het beeld enzo wel beter.

ken ook mensen waar het juist minder werd. plus dat ie tijdens een film 4 keer er uit valt.

5 Feb ’07 – 20:54
Larixk
Larixk
ik heb een tv van de blokker

5 Feb ’07 – 20:59
fruitcake
fruitcake

ken ook mensen waar het juist minder werd. plus dat ie tijdens een film 4 keer er uit valt.

Dat had ik in het begin ook, dan heb je een te dunne kabel.

5 Feb ’07 – 21:13
simon veen
simon veen
waar kan je checken welke zenders je met digitale TV hebt??

Ik zou het alleen al aanschaffen voor HBO (bokswedstrijden)

5 Feb ’07 – 22:12
rara
RaRa

Dat had ik in het begin ook, dan heb je een te dunne kabel.

ik zal t ze doorgeven :thup:

5 Feb ’07 – 22:54
ViciousOne
Vicious One

Hehe, another fan. HBO is in Nederland naar mijn weten niet te krijgen. Ook niet via een digitaal abonnement of ander decoder kastje. Het enige qua boksen dat je voorbij ziet komen is sommige classic fights op ESPN Classic (klerezender overigens)

Ik heb het zender overzicht van digitale tv via @Home hier naast me liggen. Kun je overigens ook checken bij de lokale aanbieder (in het Zuiden is er alleen @Home, Noorden heeft meer keus maar vrijwel dezelfde zenders) Maar er zit weinig tussen moet ik zeggen.

Voor het boksen ben je in het verkeerde land geboren. Nederland is te klein. In Duitsland wordt alles live uitgezonden via Premiere (decoder), in Engelend via Sky Sports (decoder) Ik download alles wat op HBO, Showtime etc. voorbij komt via torrents iedere week dankzij enkele welwillenden in het buitenland.

6 Feb ’07 – 18:51
simon veen
simon veen

Hehe, another fan. HBO is in Nederland naar mijn weten niet te krijgen. Ook niet via een digitaal abonnement of ander decoder kastje. Het enige qua boksen dat je voorbij ziet komen is sommige classic fights op ESPN Classic (klerezender overigens)

Ik heb het zender overzicht van digitale tv via @Home hier naast me liggen. Kun je overigens ook checken bij de lokale aanbieder (in het Zuiden is er alleen @Home, Noorden heeft meer keus maar vrijwel dezelfde zenders) Maar er zit weinig tussen moet ik zeggen.

Voor het boksen ben je in het verkeerde land geboren. Nederland is te klein. In Duitsland wordt alles live uitgezonden via Premiere (decoder), in Engelend via Sky Sports (decoder) Ik download alles wat op HBO, Showtime etc. voorbij komt via torrents iedere week dankzij enkele welwillenden in het buitenland.

damm it.... geen live oscar de la hoya vs mayweather dus :cry:

6 Feb ’07 – 21:36
ViciousOne
Vicious One
Naja, met 24 uur vertraging.

7 Feb ’07 – 18:18
ziekmatisch
ziekmatisch

speel pes er de afgelopen paar dagen op
lekker scherm moet ik zeggen , de beamer trouwens ook.

20 Feb ’07 – 16:37