reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« wii

Piwi
Piwi

Ik heb hem al besteld. Zijn er nog meer mensen hier die heel benieuwd zijn naar de wii :o

playstation 3 vs wii http://video.google.com/videoplay?docid=2964751562925463883&q=wii

20 Nov ’06 – 20:27
Dekker
Dekker
die nieuwe sonic ziet er wel erg vet uit.... ps3 zal beter worden kwa beeld enzo, maar ik denk dat Nintendo weer zo leuk word als vroeger 8) , maar miss valt het wel tegen die gekke joysticks..

....

22 Nov ’06 – 00:57
Sven_E
Sven_E
Sommige Wii's crashen na updates
Nieuws | 21 november 2006 - Ook de Wii blijkt soms problemen te geven na het updaten van de systeemsoftware. Wanneer je in Amerika nu een nieuwe Wii op het internet aansluit, dan zul je eerst twee updates moeten downloaden. Net als eerder deze maand al het geval was bij de Xbox 360 levert dit echter soms behoorlijke problemen op.

Nintendo heeft twee oplossingen gegeven voor dit probleem. De eerste houdt in dat je contact opneemt met de klantenservice van Nintendo. Binnen 3 tot 4 werkdagen heb je dan een nieuwe console. De tweede oplossing is van toepassing als je al belangrijke savegames, een Mii en met name Virtual Console-games op je Wii hebt staan. Dan wil je geen nieuwe Wii, want dan ben je alles kwijt. In dat geval moet je de console naar Nintendo opsturen, dan heb je je Wii binnen 8 tot 12 dagen terug.

Nintendo weet nog niet hoe groot het probleem is en hoeveel Wii's dit probleem hebben. Uiteraard zijn ze het aan het onderzoeken en zoeken ze ook naar een oplossing waarbij ze geen consoles hoeven te vervangen of repareren. Laten we hopen dat die oplossing er voor 8 december is, wanneer de Wii ook bij ons te koop is.

22 Nov ’06 – 12:54
Jurian
Jurian
Ik ga ook een Wii kopen ja, alleen al voor die nieuwe zelda :god: Bovendien denk ik dat je met die controler dikke fun kan beleven.

Ik koop hem in de kerstvakantie.

22 Nov ’06 – 15:28
Larixk
Larixk
Bovendien denk ik dat je met die controler dikke fun kan beleven.

ja, kramp.

No way dat ik als een maloot naar mn tv ga zwaaien met een stukje plastic in mn hand. :P

22 Nov ’06 – 15:56
Shameless
Shameless
Ik denk dat de Wii echt vet wordt, eindelijk iets anders... een totale andere benadering van gaming... ik vind 't vet en 't feit dat ze wii sports erbij bundelen vind ik ook een goede zaak... dat is weer vanouds nintendo, net als dat ik vroeger duck hunt en super mario bros. bij m'n console kreeg!!!

edit:

Gouden tijden, man wat was dat een geweldige console

22 Nov ’06 – 16:03
Ed
Ed
@ shameless: true that. Maar probeer timecrisis 2 of 3 eens ;)

Alleen echt maaaad fuckedup dat die guns het alleen op 100HZ tv's doen. Dus bij definitie al geen lcd :(

22 Nov ’06 – 18:33
ViciousOne
Vicious One
Games bepalen toch in grote mate het succes vd console. Wat dat betreft heb je met een PS3 veel meer garanties.

22 Nov ’06 – 19:53
captain retard
captain retard
Games bepalen toch in grote mate het succes vd console. Wat dat betreft heb je met een PS3 veel meer garanties.

idd,

garantie dat je dezelfde games kan gaan spelen die je nou al tien jaar speelt

22 Nov ’06 – 20:36
Ed
Ed

idd,

garantie dat je dezelfde games kan gaan spelen die je nou al tien jaar speelt

Enigzins ja. De nieuwe GTA op de ps3 zal wel weer top worden. Maar t blijft uiteindelijk hetzelfde concept.
Deze console komt met zwaar vernieuwende dingen waar je hele avonden dikke lol mee kunt beleven met vrienden volgens mij.

23 Nov ’06 – 10:10
Piwi
Piwi
Alleen voor gears of war zou ik een xbox360 kopen

23 Nov ’06 – 13:50
Shelter
Shelter
ik vind die joystick wat vaag :???:
Ik blijf nog ff bij mijn ps2

23 Nov ’06 – 16:34
ViciousOne
Vicious One
Alleen voor gears of war zou ik een xbox360 kopen

Dat is dan ook meteen een heel goed argument om 'm te kopen ;) Die game is volgens mij mind-blowing. En vergeet niet dat ook de 360 pas in het beginstadium verkeerd qua games. Er komt nog heel veel meer aan.

Persoonlijk ga ik toch hard overwegen een PS3 aan te schaffen volgend jaar. M'n laatste console was een PS1 die ik te weinig gebruikt heb.

23 Nov ’06 – 18:53
Godsson
Bigbaas
Wii
Wii play
Wii Sports
Zelda
component kabel

en ik ben klaar voor dit jaar ;)

en gears of war tot de release :)

26 Nov ’06 – 20:55
Cyclus
Cyclus
Games als Smash, Mario kart, Mario Party komen waarschijnlijk allemaal weer op de WII met een vernieuwde versie, dat is gewoon zoveel garantie voor fun :god:

Op 360 en PS3 ga je wel die next-gen games missen zoals Assasin's Creed enzo, maar ik denk dat ik een WII toch vetter vind, zeker op de lange termijn gezien
Ik vind lol met games ook leuker dan die ubermooie games van tegenwoordig denk...en daarom zou ik denk voor een WII gaan

29 Nov ’06 – 13:50
Piwi
Piwi
nog een week en 2 dagen :o

29 Nov ’06 – 16:35
captain retard
captain retard
Smash Brothers wordt echt de shit :god: :god: :god:

29 Nov ’06 – 18:19
Waldie
Waldie
ik ben wel echt nintendofanboii maar smash brothers krijg ik altijd alleen maar hoofdpijn van.

voor de xbox360 eigenaren onder ons ,op xbox arcade kun je een spel downloaden die bijna t zelfde is maar dan leuker, ben alleeen de naam vergeten als er liefhebbers zijn zoek ik m op.

29 Nov ’06 – 18:30
Sjef00
Sjef00
Wii
Wii play
Wii Sports
Zelda
component kabel

en ik ben klaar voor dit jaar ;)

Ik heb inderdaad het zelfde lijstje
want de WII wordt echt :god: :god: :god:

Eindelijk eens weer wat nieuws op de markt in plaats van een update van hardware...
Al moet ik wel toegeven dat GOW me een partijtje vet is zeg OEI OEI OEI

29 Nov ’06 – 21:00
Jurian
Jurian
Ik ben bang dat ik te laat ben maar waar kan je die shit alsnog reserveren/bestellen?

Ik hoef hem niet persee meteen volgende week te hebben maar wel zeker voor de kerstvakantie, of is reserveren dan niet meer nodig?

1 Dec ’06 – 18:34
Godsson
Bigbaas
Week na de release komt de 2e partij als het goed is , dus dan maak je weer kans ALS de wii werkelijk overal uitverkocht gaat worden (waar het op lijkt)

2 Dec ’06 – 03:22
Jurian
Jurian
Ik heb hem besteld bij een lokale muziekwinkel die toevallig ook games verkoopt. Ik was de allereerste dus miss heb ik hem zelfs al volgende week. We wachten af, ik ben in ieder geval erg benieuwt en moet die nieuwe Zelda spelen :god: :god:

2 Dec ’06 – 10:30
warhead
warhead

Eindelijk eens weer wat nieuws op de markt in plaats van een update van hardware...
Eh, eigenlijk is de Wii letterlijk een update van hardware, het is een soort opgevoerde Gamecube, vandaar dat ie ook achterblijft op grafisch gebied.

2 Dec ’06 – 11:47
Godsson
Bigbaas
xbox 360 en ps3 dat zijn pas letterlijk alleen hardware updates met beteren gfx enzo

De wii heeft gewoon net als de 360 en ps3 ook een hardware update die niet zo groot is als de andere consoles maar heeft weer de nietwe controls , en de topgames zoals we gewent zijn van nintendo :god:

en dan komt sony ook ineens met die sensor in de controller halen ze de rumble maar weggg :???:

2 Dec ’06 – 19:14
Mypoz
Mypoz
best wel heel vet eigenlijk

http://video.google.com/videoplay?docid=-1824826653620676659&q=wii

alleen waarschijnlijk wegens tijdgebrek ga ik mijn vrije tijd dus maar gewoon in de media markt besteden.

2 Dec ’06 – 19:32
warhead
warhead
xbox 360 en ps3 dat zijn pas letterlijk alleen hardware updates met beteren gfx enzo

De wii heeft gewoon net als de 360 en ps3 ook een hardware update die niet zo groot is als de andere consoles maar heeft weer de nietwe controls , en de topgames zoals we gewent zijn van nintendo :god:

en dan komt sony ook ineens met die sensor in de controller halen ze de rumble maar weggg :???:
Rumble is weg omdat Sony patenten had geschonden.

2 Dec ’06 – 20:52
Godsson
Bigbaas
Ja maar dan nemer ze tog een of andere rumble er is niet maar 1 bedrijf dat die rumbledingen maakt :)

3 Dec ’06 – 22:48
dust
dust
www.wiihaveaproblem.com

ook wel grappig. die joypad gaat op bewegingen en je moet zo'n touwtje aan je pols doen
en die schiet wel is los. dus er zijn aardig wat kapote lampen,beeldschermen,etc

4 Dec ’06 – 13:56
Pimpino
Pimpino
De wii lijkt me vet, want nitendo heeft altijd van die dope fungames

4 Dec ’06 – 22:36
Godsson
Bigbaas
Hijs is binnen en hijs :god:

7 Dec ’06 – 20:31

« wii