Ik heb hem al besteld. Zijn er nog meer mensen hier die heel benieuwd zijn naar de wii :o
playstation 3 vs wii http://video.google.com/videoplay?docid=2964751562925463883&q=wii
20 Nov ’06 – 20:27
....
22 Nov ’06 – 00:57
Nieuws | 21 november 2006 - Ook de Wii blijkt soms problemen te geven na het updaten van de systeemsoftware. Wanneer je in Amerika nu een nieuwe Wii op het internet aansluit, dan zul je eerst twee updates moeten downloaden. Net als eerder deze maand al het geval was bij de Xbox 360 levert dit echter soms behoorlijke problemen op.
Nintendo heeft twee oplossingen gegeven voor dit probleem. De eerste houdt in dat je contact opneemt met de klantenservice van Nintendo. Binnen 3 tot 4 werkdagen heb je dan een nieuwe console. De tweede oplossing is van toepassing als je al belangrijke savegames, een Mii en met name Virtual Console-games op je Wii hebt staan. Dan wil je geen nieuwe Wii, want dan ben je alles kwijt. In dat geval moet je de console naar Nintendo opsturen, dan heb je je Wii binnen 8 tot 12 dagen terug.
Nintendo weet nog niet hoe groot het probleem is en hoeveel Wii's dit probleem hebben. Uiteraard zijn ze het aan het onderzoeken en zoeken ze ook naar een oplossing waarbij ze geen consoles hoeven te vervangen of repareren. Laten we hopen dat die oplossing er voor 8 december is, wanneer de Wii ook bij ons te koop is.
22 Nov ’06 – 12:54
Ik koop hem in de kerstvakantie.
22 Nov ’06 – 15:28
Bovendien denk ik dat je met die controler dikke fun kan beleven.
ja, kramp.
No way dat ik als een maloot naar mn tv ga zwaaien met een stukje plastic in mn hand. :P
22 Nov ’06 – 15:56
edit:
Gouden tijden, man wat was dat een geweldige console

22 Nov ’06 – 16:03
Alleen echt maaaad fuckedup dat die guns het alleen op 100HZ tv's doen. Dus bij definitie al geen lcd :(
22 Nov ’06 – 18:33
22 Nov ’06 – 19:53
Games bepalen toch in grote mate het succes vd console. Wat dat betreft heb je met een PS3 veel meer garanties.
idd,
garantie dat je dezelfde games kan gaan spelen die je nou al tien jaar speelt
22 Nov ’06 – 20:36
Games bepalen toch in grote mate het succes vd console. Wat dat betreft heb je met een PS3 veel meer garanties.
idd,
garantie dat je dezelfde games kan gaan spelen die je nou al tien jaar speelt
Enigzins ja. De nieuwe GTA op de ps3 zal wel weer top worden. Maar t blijft uiteindelijk hetzelfde concept.
Deze console komt met zwaar vernieuwende dingen waar je hele avonden dikke lol mee kunt beleven met vrienden volgens mij.
23 Nov ’06 – 10:10
23 Nov ’06 – 13:50
23 Nov ’06 – 16:34
Alleen voor gears of war zou ik een xbox360 kopen
Dat is dan ook meteen een heel goed argument om 'm te kopen ;) Die game is volgens mij mind-blowing. En vergeet niet dat ook de 360 pas in het beginstadium verkeerd qua games. Er komt nog heel veel meer aan.
Persoonlijk ga ik toch hard overwegen een PS3 aan te schaffen volgend jaar. M'n laatste console was een PS1 die ik te weinig gebruikt heb.
23 Nov ’06 – 18:53
Wii play
Wii Sports
Zelda
component kabel
en ik ben klaar voor dit jaar ;)
en gears of war tot de release :)
26 Nov ’06 – 20:55
Op 360 en PS3 ga je wel die next-gen games missen zoals Assasin's Creed enzo, maar ik denk dat ik een WII toch vetter vind, zeker op de lange termijn gezien
Ik vind lol met games ook leuker dan die ubermooie games van tegenwoordig denk...en daarom zou ik denk voor een WII gaan
29 Nov ’06 – 13:50
29 Nov ’06 – 16:35
29 Nov ’06 – 18:19
voor de xbox360 eigenaren onder ons ,op xbox arcade kun je een spel downloaden die bijna t zelfde is maar dan leuker, ben alleeen de naam vergeten als er liefhebbers zijn zoek ik m op.
29 Nov ’06 – 18:30
Wii
Wii play
Wii Sports
Zelda
component kabel
en ik ben klaar voor dit jaar ;)
Ik heb inderdaad het zelfde lijstje
want de WII wordt echt :god: :god: :god:
Eindelijk eens weer wat nieuws op de markt in plaats van een update van hardware...
Al moet ik wel toegeven dat GOW me een partijtje vet is zeg OEI OEI OEI
29 Nov ’06 – 21:00
Ik hoef hem niet persee meteen volgende week te hebben maar wel zeker voor de kerstvakantie, of is reserveren dan niet meer nodig?
1 Dec ’06 – 18:34
2 Dec ’06 – 03:22
2 Dec ’06 – 10:30
Eh, eigenlijk is de Wii letterlijk een update van hardware, het is een soort opgevoerde Gamecube, vandaar dat ie ook achterblijft op grafisch gebied.
Eindelijk eens weer wat nieuws op de markt in plaats van een update van hardware...
2 Dec ’06 – 11:47
De wii heeft gewoon net als de 360 en ps3 ook een hardware update die niet zo groot is als de andere consoles maar heeft weer de nietwe controls , en de topgames zoals we gewent zijn van nintendo :god:
en dan komt sony ook ineens met die sensor in de controller halen ze de rumble maar weggg :???:
2 Dec ’06 – 19:14
http://video.google.com/videoplay?docid=-1824826653620676659&q=wii
alleen waarschijnlijk wegens tijdgebrek ga ik mijn vrije tijd dus maar gewoon in de media markt besteden.
2 Dec ’06 – 19:32
xbox 360 en ps3 dat zijn pas letterlijk alleen hardware updates met beteren gfx enzoRumble is weg omdat Sony patenten had geschonden.
De wii heeft gewoon net als de 360 en ps3 ook een hardware update die niet zo groot is als de andere consoles maar heeft weer de nietwe controls , en de topgames zoals we gewent zijn van nintendo :god:
en dan komt sony ook ineens met die sensor in de controller halen ze de rumble maar weggg :???:
2 Dec ’06 – 20:52
3 Dec ’06 – 22:48
ook wel grappig. die joypad gaat op bewegingen en je moet zo'n touwtje aan je pols doen
en die schiet wel is los. dus er zijn aardig wat kapote lampen,beeldschermen,etc
4 Dec ’06 – 13:56
4 Dec ’06 – 22:36
7 Dec ’06 – 20:31