reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« PES6

Dit topic is gesloten…

*freakin
*freakin' MC*
JEZUS!

ik ben zó benieuwd, ik heb al een tijdje (maand of 3 denk ik) WE10 in m'n Ps2 zitten, om me alvast
wat voor te bereiden op PES6, en het speelt ongelovelijk geil. Een stuk sneller, snelle vrije trappen,
alles een stuk verbeterd behalve de keepers. Zijn er al speculaties over nieuwtjes van PES6 ?
Wat ik hoorde is dat ze na wegschieten van de bal ook nog gele kaarten uit gaan delen enzo.
Release datum ligt 20 Okt. geloof ik, dus ik ga nog 12 dagen streepjes op mijn muur zetten.

Voor de liefhebbers, d'r is geloof ik in Utrecht een toernooitje pro 6,
20 euro inschrijf geld, en geloof iets van 1000 euro prijzengeld, een console of een spel naar keuze.

Drop die inzet

8 Oct ’06 – 22:04
Yid
Yid
hij is besteld dus het wordt nu ongeduldig wachten tot op de deurmat dropt.. jarig zijn roels ;)

8 Oct ’06 – 23:41
Yid
Yid
Check die review:

http://img118.imageshack.us/my.php?image=pes6p1pb2.jpg
http://img172.imageshack.us/my.php?image=pes6p2md9.jpg
http://img297.imageshack.us/my.php?image=pes6p3oj7.jpg
http://img297.imageshack.us/my.php?image=pes6p4mo7.jpg
http://img479.imageshack.us/my.php?image=pes6p5lh2.jpg
http://img170.imageshack.us/my.php?image=pes6ps6qg7.jpg

Die random team met random spelers is echt de shit!!! kan je dus gewoon random Engelse competitie doen krijg je een team met random spelers uit die competitie :god: :god:

9 Oct ’06 – 17:35
geniuz
geniuz
shit gaat idd te dope worden!

verbeteringen t.o.v. WE10:

- nog betere ai, middenveld minder druk bevolkt
- betere keepers (in WE10 klemt de keep bijna niks, das wel irritant)
- ietsjes minder snel voor de europese markt

verder hoop ik dat ze de online play nog meer hebben verbeterd

9 Oct ’06 – 21:00
Yid
Yid
ik hoop echt zwaar dat ze die historical match of heet die shit ook alweer :shock: Dat ze die hebben uitgebreid... maar wat wel gaar blijft is die gehandicapte licentie een paar teams wel en de anderen niet :fail:

Hele Duitse competitie is er gewoon uitgehaald.. :fail:

9 Oct ’06 – 21:10
*freakin
*freakin' MC*
Die random team met random spelers is echt de shit!!! kan je dus gewoon random Engelse competitie doen krijg je een team met random spelers uit die competitie :god: :god:

Dat kan je ook doen met WE10, nadeel is alleen ook dat je veel zwakke/wissel spelers erbij krijgt.

9 Oct ’06 – 21:53
Rik
Rik

Dat kan je ook doen met WE10, nadeel is alleen ook dat je veel zwakke/wissel spelers erbij krijgt.
huuhhh? je bedoelt dat je bij PES5 random team met random spelers kan doen??? hoe doe je dat dan?

9 Oct ’06 – 22:08
Yid
Yid
huuhhh? je bedoelt dat je bij PES5 random team met random spelers kan doen??? hoe doe je dat dan?

Kan niet bij PES5 wel bij PES6 dus :idea:

9 Oct ’06 – 22:51
Shameless
Shameless

Kan niet bij PES5 wel bij PES6 dus :idea:

Winning Eleven 10 = PES 6

9 Oct ’06 – 22:54
Yid
Yid

Winning Eleven 10 = PES 5,5 ;)

9 Oct ’06 – 23:05
Shameless
Shameless

Winning Eleven 10 = PES 5,5 ;)

Ja, ok, PES wordt nog wat aangepast, maar in grote lijnen is 't hetzelfde, alleen dan voor buiten europa...

9 Oct ’06 – 23:14
geniuz
geniuz
ik hoop echt zwaar dat ze die historical match of heet die shit ook alweer :shock: Dat ze die hebben uitgebreid... maar wat wel gaar blijft is die gehandicapte licentie een paar teams wel en de anderen niet :fail:

las al op een aantal evo forums dat ze al bezig zijn met patches daarvoor, gewoon converteren van we10 leagues (waar nog wel de duitse competitie in zit) naar pes6

10 Oct ’06 – 13:59
Yid
Yid

:shock:

10 Oct ’06 – 18:52
*freakin
*freakin' MC*

las al op een aantal evo forums dat ze al bezig zijn met patches daarvoor, gewoon converteren van we10 leagues (waar nog wel de duitse competitie in zit) naar pes6

voor op het spel zelf of in de option file ?

11 Oct ’06 – 09:52
Akkie
Akkie
Hij is al gelekt.

Dus heb hem al binnen gehaald. Eerste punten die me opvielen:

-Keepers zijn beter geworden en hebben veel klem
-Scheids fluit sneller voor overtredingen
-Aanvallers lopen beter de ruimte in
-Spelers lopen vrij na een pass, ook al heb je hem niet met L1+X gegeven
-Fysieke gedeelte speelt een grotere rol, stevige spelers als Adriano en Rooney zijn veel moeilijker van de bal te zetten

14 Oct ’06 – 10:47
Yid
Yid
-Scheids fluit sneller voor overtredingen

joh nog sneller? :shock:

het belangrijkste wat ik nou wil weten is of die bug er nog steeds in zit waarbij je op goal schiet en de keeper zichtbaar de bal wel klem heeft maar dan achter de lijn wat dus eigenlijk een goal betekend is dit eruit? :idea:

nog 2 weken slapen en dan ligt ie hier op de mat hopelijk :evil: :lol:

Van een PES forum heel goed nieuws!

no.... the 'invisible walls' were there in all previous versions of pes so when the keeper had the ball he didn't go over the line, but stopped before the ball either went in the goal or out of the box.

this has been fixed, so if your keeper dives into the goal whilst saving it, it'll be a goal and he won't be stopped by an invisible wall, same goes for the box, if you rush your keeper out of the goal for the ball and he slides out of the box with the ball in his hands, it'll be a handball and a free-kick will be awarded

:o

14 Oct ’06 – 11:33
Yeroen
Yeroen
Ejzus de scheids mag echt niet NOG!! sneller fluiten. Ik hekel daar zo aan als ik achter een speler aan loop (vooral vaak als je tegen de computer speelt) en hij begint alweer te rollen en FWIEEEEEEEEEET!!

14 Oct ’06 – 12:39
Yeroen
Yeroen
Op gamespot staat de release voor elk systeem op 2007. Op bol com nog op 2006. Ik denk dat ik em dit keer ga kopen, omdat hi jvoor de pc maar 35 euro is. Kan ik online spelen, tegen Restless bijvoorbeeld :o

14 Oct ’06 – 12:42
Larixk
Larixk
kep nooit problemen met de scheids, gewoon niet zo pes4 stijl permanent X indrukken als je achter een speler aanloopt. Tuurlijk als je van achter een bal probeert af te pakken veroorzaak je vaak een overtreding.

14 Oct ’06 – 12:42
Yid
Yid
Op gamespot staat de release voor elk systeem op 2007

Dat lijkt me niet yo.. Play.com en Bol staat ie gewoon op 27 oktober!

en als die shit niet klopt word ik helemaal gek hier hehe

14 Oct ’06 – 12:50
Akkie
Akkie
Ja ik heb het gevoel, dat de scheids nog sneller fluit. Vooral bij tackles, waar ik toch echt alleen de bal raak, geeft de scheids een vrije trap. En bij tackles trek hij ook te snel geel. Maar dat is denk ik even wennen en dan krijg je wel door hoe je de bal moet veroveren en verdedigen.

14 Oct ’06 – 14:57
YoRiz
Yo-Riz
Hmm daar ga ik wel problemen mee krijgendan, heb nu al veel te veel overtredingen...

14 Oct ’06 – 17:17
Yeroen
Yeroen
Waar hebben jullie em weg dan allemaal?

14 Oct ’06 – 19:44
*freakin
*freakin' MC*
torrents hehehe.. maar het is wel een chill spel,
ik denk dat wat verschillen met pro 5 zijn :
-sneller (in tegenstelling tot 't artikel)
-scheids fluit minder snel, maar scheids geeft sneller rood (ligt eraan welke)
-iets betere keepers
-mooiere afwerking qua schoten
-geen 'langs de zijkant lopen -> laag voortikken -> goals'

en met WE10:
-scheids fluit sneller
-makkelijkere afstandschoten
-minder langs de zijkant inlopen -> rechter/linkerhoek goals
-schoten zijn vloeiender, soms harder
-je kan er puur op individuele kracht voorbij;
Henry op snelheid, Adriano op kracht, Ronaldinho op techniek, etc.

verder is het gewoon dope.

15 Oct ’06 – 21:21
Yid
Yid
heb het grote PES6 boek ook al besteld.. goddamn nog nooit zo zenuwachtig geweest als toen ik 8 was en ik wist dat ik Transformers zou krijgen voor kerst hehe :lol:

kan echt niet wachten!

19 Oct ’06 – 00:52
Shameless
Shameless
heb het grote PES6 boek ook al besteld.. goddamn nog nooit zo zenuwachtig geweest als toen ik 8 was en ik wist dat ik Transformers zou krijgen voor kerst hehe :lol:

kan echt niet wachten!

:lmao:

19 Oct ’06 – 07:50
Larixk
Larixk
damn wanneer komt die pc versie?

19 Oct ’06 – 08:11
Yid
Yid

pc is voor watjes ;) geen idee

19 Oct ’06 – 08:32
Larixk
Larixk

pc is voor watjes ;) geen idee

das bull,
betere graphics en superpatch/wolffpatch zonder gezeik altijd recente spelers/transfers en de juiste namen voor ongelicenseerde shit zoals de champions league en de hele engelse competitie enzo.

en kspeel met zo'n ps2 controller voor de pc dus het gevoel blijft hetzelfde.

19 Oct ’06 – 08:38
Yid
Yid
betere graphics en superpatch/wolffpatch zonder gezeik altijd recente spelers/transfers en de juiste namen voor ongelicenseerde shit zoals de champions league en de hele engelse competitie enzo.

en kspeel met zo'n ps2 controller voor de pc dus het gevoel blijft hetzelfde.

Dat is wel zo.. maar gamen op pc vind ik gay omdat je steeds moet upgraden.. sjeweet

godver waar blijft die game.. grrr

19 Oct ’06 – 17:01

« PES6

Dit topic is gesloten…