468 bezoekers en 34 leden online.
Brigadier, ciph barker, Cyrus, DeeF, Derico, Dja, Fremdkunstler, ecko, Bigbaas, StezoOnTheOne, Inf, NLS, Monn-E, Jurian, Kutjong, Larixk, Loki, mafkees, Nielsonwheels, onefourone collective, Overgewicht, pavlove, Profound, ProZak, RaRa, Rikers, 0RuSt76, SalariS, Scraffitio, thecratedigger, wojoo, Yid, Yo-Riz, Zorgvlied-Zuid
Brigadier, ciph barker, Cyrus, DeeF, Derico, Dja, Fremdkunstler, ecko, Bigbaas, StezoOnTheOne, Inf, NLS, Monn-E, Jurian, Kutjong, Larixk, Loki, mafkees, Nielsonwheels, onefourone collective, Overgewicht, pavlove, Profound, ProZak, RaRa, Rikers, 0RuSt76, SalariS, Scraffitio, thecratedigger, wojoo, Yid, Yo-Riz, Zorgvlied-Zuid
26 Sep ’06 – 22:54
26 Sep ’06 – 22:59
27 Sep ’06 – 17:11
27 Sep ’06 – 18:13
Kheb me maar weer eens aangemeld bij Hiphopinjesmoel;)..
Khoop dat je weet wie ik ben.. Erik van toen bij roos;)
Nja zo te zien bij je ook zo Ps2 freak is ik..
en opzich lijkt me kingdom harts 2 cker wel een harde game:)..
Spreek je later.;)
29 Sep ’06 – 10:18
30 Sep ’06 – 08:06
30 Sep ’06 – 10:34
30 Sep ’06 – 14:36
7 Oct ’06 – 14:47
zelf ben ik nu lvl 56, al mijn forms zijn lvl 5 behalve valor is max lvl en final form is lvl 3. daarnaast heb ik alle gummilvls de eerste missies S, behalve dan de laatste 2 en de de tweede missies zijn ook allemaal s waarvan de eerste S+1 en de laatste C
hier gaat wel ff wat vrije tijd aan kwijt jah. heerlijk spel
7 Oct ’06 – 16:33
8 Oct ’06 – 15:22
ben ook niet echt ver ofzo hoor. ik moet 7 mysteries ontrafelen.
5 Jan ’07 – 21:52
ik heb dit spel geleend van een vriend van me maar ik snap er ECHT GEEN ENE FLIKKER van. ik heb echt geen ene clue waar ze het over hebben, komt dat nog goed als ik effe doorspeel of moet ik gewoon eerst deel 1 in huis halen. want dan zet ik em weer uit.
dat heb ik nu met alle final fanatsies... ik snap geen fuck van dat spel en iedereen vindt het zo super cool... :|
5 Jan ’07 – 22:48
en over die final fantasy's: daar snapt niemand in het begin niets van, dit komt omdat het verhaal zich pas later echt begint te ontwikkelen en uitbreiden
5 Jan ’07 – 23:15
gozer elke final fantasy is een ander verhaal (behalve finalfantasy 2X) :o gewoon effe doorspelen want final fantasy vind ik iig echt de shit!ik heb dit spel geleend van een vriend van me maar ik snap er ECHT GEEN ENE FLIKKER van. ik heb echt geen ene clue waar ze het over hebben, komt dat nog goed als ik effe doorspeel of moet ik gewoon eerst deel 1 in huis halen. want dan zet ik em weer uit.
dat heb ik nu met alle final fanatsies... ik snap geen fuck van dat spel en iedereen vindt het zo super cool... :|
5 Jan ’07 – 23:21
haha, als je het verhaal wilt snappen moet je wel kingdom hearts 1 kopen jah..anders blijft het echt zo raadselachtig? of is het ook voor mensen die kingdom hearst 1 hebben gespeeld in het begin ook zo wazig (bij deel 2) ??
5 Jan ’07 – 23:22
5 Jan ’07 – 23:27
5 Jan ’07 – 23:32
en nr 1 is die ook een beetje tof? volgens mij ook nog maar 10 euro ofzo... kan ik die net zo goed halen anders
is erg tof, moet ik zeggen, ik zou m gewoon halen. lange houdbaarheid
6 Jan ’07 – 12:56
haha, als je het verhaal wilt snappen moet je wel kingdom hearts 1 kopen jah..anders blijft het echt zo raadselachtig? of is het ook voor mensen die kingdom hearst 1 hebben gespeeld in het begin ook zo wazig (bij deel 2) ??
nee, deel 2 is een vervolg op deel 1, dus in deel 1 kom je dingen over de basis van het verhaal, en in 2 duiken ze dieper en dieper en dieper en dieper
6 Jan ’07 – 12:59
8 Jan ’07 – 01:45
8 Jan ’07 – 16:29