460 bezoekers en 27 leden online.
bleek, Brigadier, Derico, EProductionz, Bigbaas, Heaps, Irie79, Jurian, Kutjong, Larixk, LastDisciple, listig, Loki, lostsun, Mip, Nielsonwheels, RIOT, Overgewicht, RaRa, Rik, 0RuSt76, Ruys, buurman, takroe snater, wildrider, Yid, Zorgvlied-Zuid
bleek, Brigadier, Derico, EProductionz, Bigbaas, Heaps, Irie79, Jurian, Kutjong, Larixk, LastDisciple, listig, Loki, lostsun, Mip, Nielsonwheels, RIOT, Overgewicht, RaRa, Rik, 0RuSt76, Ruys, buurman, takroe snater, wildrider, Yid, Zorgvlied-Zuid
Aangrijpend verhaal, goede spanning, gewoon ECHT goed... zou nog best is hoge ogen kunnen gooien bij de oscars voor beste buitenlandse film... (is ook de nederlandse inzending)... Paul Verhoeven doet z'n naam eer aan...
En Carice van Houten is de babe waarvan de tieten te zien zijn! :o Echt een hele mooie vrouw...
Die komen overigens in de film wel wat frontaler en vaker in beeld dan hieronder ;) echt weer typisch nederlandse film :)

17 Sep ’06 – 22:45
17 Sep ’06 – 22:54
17 Sep ’06 – 22:59
17 Sep ’06 – 23:09
ik ga voor de DVDrip
Mwah, dit is toch wel een toffe film om in de bios te zien!
Nina van Goede tijden slechte tijden zat trouwens voor me (leuke meid om te zien), met haar vriendje (gast is ook "bekend" van 1 of andere serie op NL 2 of 3, soort van oppassen, waarin hij z'n stiefzusje wil baksen)...
17 Sep ’06 – 23:14
18 Sep ’06 – 00:49
Nina van Goede tijden slechte tijden zat trouwens voor me (leuke meid om te zien), met haar vriendje (gast is ook "bekend" van 1 of andere serie op NL 2 of 3, soort van oppassen, waarin hij z'n stiefzusje wil baksen)...
Gadverdamme wat heeft die een grafkop zeg :gasp:
maar goed ontopic die film duurt best lang toch?
18 Sep ’06 – 07:47
Net gezien... Onnederlands goede film!!! Script is goed, camerawerk is goed en de acteerprestaties ook!
De recensie in de Volkskrant was niet al te best.
Wat is er "OnNederlands goed" aan in vergelijking met een andere NL oorlogsfilm zoals Soldaat van Oranje?
Ben wel benieuwd; ze hebben nog bij me achter (Delft) gefilmd.
Toen hadden ze bij iedereen briefjes in de bus gedaan waarop stond dat er opnames waren en dat ouderen konden schrikken van de foute mannen in mooie pakken.
18 Sep ’06 – 07:59
18 Sep ’06 – 08:05
18 Sep ’06 – 08:05
18 Sep ’06 – 08:09
bij mij schiet Soldaat van Oranje, Turks Fruit en Lek te binnen. Van God Los was oke maar daar klopte een aantal dingen niet van en de Dominee kon ermee door.. maar voor de rest :gasp:
18 Sep ’06 – 08:18
ja maar als jij 10 goede NL films moet noemen heb je toch wel moeite denk ik..
bij mij schiet Soldaat van Oranje, Turks Fruit en Lek te binnen. Van God Los was oke maar daar klopte een aantal dingen niet van en de Dominee kon ermee door.. maar voor de rest :gasp:
Je vergeet Schatjes 8)
18 Sep ’06 – 08:42
18 Sep ’06 – 08:45
18 Sep ’06 – 08:46
kom op jullie kunnen niet eens 10 goede flix van eigen bodem noemen.. niveau is gewoon triest
18 Sep ’06 – 09:02
18 Sep ’06 – 09:55
Gadverdamme wat heeft die een grafkop zeg :gasp:
maar goed ontopic die film duurt best lang toch?
+/- 2,5 uur ja, maar 't verveeld geen moment...
18 Sep ’06 – 10:24
Net gezien... Onnederlands goede film!!! Script is goed, camerawerk is goed en de acteerprestaties ook!
Wat is er "OnNederlands goed" aan in vergelijking met een andere NL oorlogsfilm zoals Soldaat van Oranje?
Toen hadden ze bij iedereen briefjes in de bus gedaan waarop stond dat er opnames waren en dat ouderen konden schrikken van de foute mannen in mooie pakken.
Tsja, niet beter dan Soldaat van oranje, maar als je kijkt wat er de afgelopen 10 jaar aan NL films is uitgekomen, laat deze de concurrentie toch wel met afstand achter zich...
18 Sep ’06 – 10:25
jaaaaaaaaaa man en fokking Amsterdammed en Flodder 1,2 en vooral 3 :gasp:
kom op jullie kunnen niet eens 10 goede flix van eigen bodem noemen.. niveau is gewoon triest
Word! Flodder was grappig, maar niet goed...
18 Sep ’06 – 10:26
Zwart boek wil ik nog wle gaan zien, maar bioscoop?! Nah..
18 Sep ’06 – 15:49
zwartboek ga ik volgende week zien, ben erg benieuwd!
18 Sep ’06 – 16:04
Welk stuk gingen ze daar dan filmen? En waar in Delft?
Overigens vond ik het een goede film. De ene acteur was wat beter dan de andere (Johnny de Mol :( ), maar het verhaal ging best diep. Het hele idee van 'goed en slecht lopen door elkaar' klinkt best cliché maar het ging echt tamelijk ver.
18 Sep ’06 – 16:12
18 Sep ’06 – 17:39
18 Sep ’06 – 17:49
01. Soldaat van Oranje
02. Turks Fruit
03. Lek
04. Karakter
05. Van God Los
06. Dominee - was ook goed te doen
07. Schatjes
08. Cloaca
09. Jesus is een Palestijn
10. De film met moniek van de ven over dat stel dat een miskraam krijgt is ook verrekkes indrukwekkend, volgens men eind jaren 80 begin 90
11. Sptters is ook aardig leip
en zo zijn er nog wel meer films die wel oke zijn, maar ja als je flodder en de lift erbij haalt snap ik dat je niet vrolijk word...
18 Sep ’06 – 17:58
18 Sep ’06 – 18:49
check christovs lijsie aardig wat toffe films toch
ik vind Simon zelf echt de shit! die film kan ik bijven kijken.
Het Zakmes blijft toch ook een klassieker
18 Sep ’06 – 18:58
Ik vond het zakmes echt zo'n film die ik zelf ook wel kan maken/schrijven...echt een groot drama..naar mijn mening. :)
18 Sep ’06 – 19:10
hallo jullie vergeten de vetste nederlandse film , simon
Amen
Flodder is gewoon held
En van god los is kut...maja die zal ik als Venlonaar wel niet helemaal objectief bekijken.
19 Sep ’06 – 02:03