reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« PS3

Dit topic is gesloten…

rara
RaRa
uitgesteld tot april maar het ziet er te vet uit. dit filmpje laat je zien wat er mogelijk is met de nieuwe hardware. echt te ziek.
http://www.youtube.com/watch?v=GxRR2oUA7xo

9 Sep ’06 – 19:47
Samplekit
Samplekit
ziet er vet uit ..899 euro mwhaaa

25 Sep ’06 – 21:07
captain retard
captain retard
beter nieuws: Ninja Gaiden komt naar PS3, wordt wel deels een remake van de xbox versie, maar dat spel was nagenoeg perfect dus dat vind ik helemaal niet erg. Devil May Cry 4 en MGS 4 zien er ook weer gruwelijk vet uit.

26 Sep ’06 – 09:58
Dekker
Dekker
Ik vond al die Devil May Vry, van die halve games.... de basen waren wel erg tog enzo..
maar het had wat uitgebreider mogen zijn, met sleutels zoeken enzo..
Vind het te simpel nog, maar altijd leuk om weer uit te spelen die shit :evil:

:hijs:

26 Sep ’06 – 21:08
co
co
ziet er vet uit ..899 euro mwhaaa

599 toch?

26 Sep ’06 – 21:27
co
co
alsnog kankerduur :lmao:

26 Sep ’06 – 21:28
captain retard
captain retard
Ik vond al die Devil May Vry, van die halve games.... de basen waren wel erg tog enzo..
maar het had wat uitgebreider mogen zijn, met sleutels zoeken enzo..
Vind het te simpel nog, maar altijd leuk om weer uit te spelen die shit :evil:

:hijs:

ehm dat spel gaat niet echt om sleutels zoeken, shit is gewoon een beat em up, gruwelijke combo's daar gaat het om en die zitten er genoeg in

28 Sep ’06 – 14:01
Yeroen
Yeroen
Ps3 staat zwaar onder vuur. Ik moet t allemaal maar zien hoor hoe Sony die shit gaat aanpakken met die dure troep van ze.

28 Sep ’06 – 14:03
Yeroen
Yeroen
Nou heuj wat een filmpje, zoek een willekeurig 360 filmpje en je weet voorlopig weer even genoeg. 't Apparaat zal best krachtig zijn hoor, maar zo bijzonder is dit tech filmpje niet.

28 Sep ’06 – 14:07
Potlood
Potlood
beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

dat betekend dat k dan eindelijk eens een ps2 kan aanschaffen voor n appel en n ei.
Alle GTA's erbij, en let the slaughter begin...
Ooit koop ik een semiautomatisch wapen en ga het in het echt proberen,
kijken hoe lang het duurt voordat het leger met tanks komt.... :)

28 Sep ’06 – 15:09
ziekmatisch
ziekmatisch
Nou heuj wat een filmpje, zoek een willekeurig 360 filmpje en je weet voorlopig weer even genoeg. 't Apparaat zal best krachtig zijn hoor, maar zo bijzonder is dit tech filmpje niet.

ja maar dat waren de 1e generatie xbox 360 spellen ook niet echt.

En ik kan me nog goed herinneren dat de ps2 ook zwaar werdt bekritiseerd omdat de dreamcast met gemak mee kon op grafisch gebied.

We weten allemaal hoe het is afgelopen..

RIP DC

28 Sep ’06 – 16:18
ziekmatisch
ziekmatisch
iedereen klaagt maar hoe duur de ps3 wel niet is maar laten we niet vergeten dat je voor de ps2 ook 1250 harde guldens moest neerleggen.

28 Sep ’06 – 16:22
co
co
jup en nu nog maar 125euro :P

28 Sep ’06 – 17:17
rara
RaRa
en de ps3 is compleet 600 euro

een incomplete 360 heb je wat goedkoper maar koop maar een hd erbij en alles plus je abonementje op xbox live. als je hem wil upgraden met alle extra's die de ps3 heeft ben je bijna het dubbele kwijt.

en dat filmpje vind ik cool hoe de bewegingen zijn. nog een andere gezien dat ze die duckies onder water duwen van dichtbij zag er echt wel beter uit dan andere consoles. ook glazen die gevuld werden en overgegotenh.

28 Sep ’06 – 17:18
co
co
compleet? nja ik denk dat je nog wel 2e controller en iig een game moet kopen .. ik denk dat de games ook heel wat duurder worden

28 Sep ’06 – 22:07
ViciousOne
Vicious One
Heeft iemand 'm al?

29 Mar ’07 – 19:51
Yid
Yid
en zo ja moet je betalen voor online spelen?

29 Mar ’07 – 22:48
Jurian
Jurian
Ik heb hem niet maar weet wel dat je niet hoeft te betalen om online te spelen ;)

29 Mar ’07 – 23:04
Mr.Xxl
Mr.Xxl
Ik heb em wel 3 daagjes thuisgehad, online niet uitgeprobeert. Verslaafd aan Call of Duty.

30 Mar ’07 – 16:24
nise_one
nise_one
Afgelopen weekend gespeeld...

menu van de ps3 --> same as psp, voor mij niets op aan te merken, makkelijk, overzichtelijk..

games -->

motorstorm... sturen met de controller is wennen, geen trilling is ook wennen... grafisch hetzelfde als xbox360

Resistance - Fall Of Man.... dope game, grafsich sterker dan motorsport, maar toch nog niet wat ik er van verwacht had...

ben nog niet echt overtuigd, maar wacht af wat nieuwe games ons gaan brengen en volgens mij wordt het home (online community) gedeelte wel heel erg vet!!!

30 Mar ’07 – 18:07
Yid
Yid
Wanneer komt PES7? dat is het enige dat ik eigenlijk wil weten hehe

30 Mar ’07 – 19:11

« PS3

Dit topic is gesloten…