586 bezoekers en 32 leden online.
Aardappel, bleek, Brigadier, Ludo Anders, DeeF, Dja, ecko, EProductionz, geniuz, Bigbaas, JPK, Jurian, Kutjong, Larixk, LastDisciple, listig, Loki, lostsun, Maximus, Nielsonwheels, NovaChe, nox, RIOT, Overgewicht, RaRa, Rik, Rusp, 0RuSt76, buurman, thecratedigger, Yid, Zorgvlied-Zuid
Aardappel, bleek, Brigadier, Ludo Anders, DeeF, Dja, ecko, EProductionz, geniuz, Bigbaas, JPK, Jurian, Kutjong, Larixk, LastDisciple, listig, Loki, lostsun, Maximus, Nielsonwheels, NovaChe, nox, RIOT, Overgewicht, RaRa, Rik, Rusp, 0RuSt76, buurman, thecratedigger, Yid, Zorgvlied-Zuid
en is het ook gratis of hoe werkt het?
28 Nov ’05 – 22:54
28 Nov ’05 – 22:59
28 Nov ’05 – 23:04
28 Nov ’05 – 23:09
28 Nov ’05 – 23:38
heb wel gehoord dat mensen met een router problemen kunnen hebben
29 Nov ’05 – 00:06
29 Nov ’05 – 08:49
29 Nov ’05 – 10:04
Je moet je internetinstellingen echter wel in je PS2 raggen
Hoe werkt dat dan :???:
Listen:
Bij het kastje krijg je een installatie cd, hierbij krijg je dus al die instellingen (ip-adres,, blablabla ááál die bullshit) dit moet je overeen laten komen met je playstation-instellingen. Dit gaat automatisch, dus zoveel moeite is het niet, maar het is even wat prutsen en proberen, maar
er is een duidelijk menu aanwezig en een makkelijke handleiding zit er ook bij.
Veel succes,
29 Nov ’05 – 15:12
Als me ps2 het nog deed, zat ik nu dag en nacht PES online te spelen.
29 Nov ’05 – 15:18
Heb het een keer bij vriend geinstalleerd het is echt heel simpel! Als je gewoon de aanwijzingen van het boekje( of van xxl) volgt.
Haha met Fifa is dit wack.. Socom is wel dope :) Nogmaals succes
29 Nov ’05 – 15:19
Heb het een keer bij vriend geinstalleerd het is echt heel simpel! Als je gewoon de aanwijzingen van het boekje( of van xxl) volgt.
Fifa is sowieso wack :gasp:
29 Nov ’05 – 15:22
You got a point boy, maar dat kan toch een goed advies zijn voor Yid.
Zodat hij dit spel dan niet koopt of wat. :duck:
29 Nov ’05 – 15:27
You got a point boy, maar dat kan toch een goed advies zijn voor Yid.
Zodat hij dit spel dan niet koopt of wat. :duck:
Iedereen die PES speelt weet dat Fifa wack is :P
29 Nov ’05 – 15:30
29 Nov ’05 – 15:51
die dunne p2s met ethernetkaart schijnt in december 100 euro te worden dus dan ga ik daarvoor, met mijn modem schijnt het niet te kunnen en ik pes 5 moet ik gewoon online hebben :o
Heb je misschien een nieuwsbericht? Misschien dat ik dan eerder voor een nieuwe PS2 ga dan een videokaart.
29 Nov ’05 – 15:55
According to the new report from WMS. Sony will "likely" cut the price of PS2 from $149 to $99 at or around the same time as the introduction of Xbox 360 in late November.
http://www.gamert.nl/nieuws/post_4.html#more
29 Nov ’05 – 15:59
29 Nov ’05 – 16:01
Ineens besefte ik dat ik mn ps2 had omgbouwd en die chip niet kon uitzetten (oude versie)
toen heb ik maar een nieuwe ps2 gekocht (en voor meer geld die oudere verkocht :lol: )
Nu knal ik killzone al ruim 100 uur online..
maar wat ik wil zeggen, die helpdesk is echt van goeie kwaliteit
8 Dec ’05 – 14:20
ik heb ongeveer 6 uur aan de telefoon gezeten met een playstation-helpdesk-meneer die echt alles heeft geprobeerd..:lol:
Ineens besefte ik dat ik mn ps2 had omgbouwd en die chip niet kon uitzetten
8 Dec ’05 – 18:53
ik heb ongeveer 6 uur aan de telefoon gezeten met een playstation-helpdesk-meneer die echt alles heeft geprobeerd..
Ineens besefte ik dat ik mn ps2 had omgbouwd en die chip niet kon uitzetten
ha doet me denken aan een kameraad van me die zijn omgebouwde playstation wou inruilen bij de dixons, en er ook nog ectra geld voor wou omdat die omgebouwd was
:lol:
8 Dec ’05 – 21:59
10 Dec ’05 – 20:23