reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« 50 cent: bulletproof

Dit topic is gesloten…

gusmaro
gusmaro
http://nl.playstation.com/games/gamesinfo04_game.jhtml?linktype=RCNF&localeTitleId=1063622

die gozer zit nooit stil

19 Oct ’05 – 13:25
SmrildA
Smrilda
Ik heb er eens een reclame preview van gezien en die was echt te slecht, gewoon een beetje rond rammen tot mensen dood zijn. Leuk. :|

19 Oct ’05 – 13:59
*MC Akkie*
*MC Akkie*
http://nl.playstation.com/games/gamesinfo04_game.jhtml?linktype=RCNF&localeTitleId=1063622

die gozer zit nooit stil

hehe hij hoeft alleen maar ze handtekening te zetten :P

25 Oct ’05 – 11:02
S-ized
S-ized
zou vet spel zijn als je hem mocht slaan ..

9 Nov ’05 – 14:56
Yeroen
Yeroen
Is die niet eindbaas?!Ken je em 5 keer schieten gaat ie uiteindelijk niet neer (of ben ik nu in de wat met tupac, 50 had meer kogels toch?!)

9 Nov ’05 – 17:15
MC Fleye
MC Fleye
Haha ik had ook laatst in interview gelezen waarin fitty zei:

'Mijn spel is net als Grand Theft Auto, maar dan beter!'

:lol:

9 Nov ’05 – 17:22
Stickman
Stickman
Grafich is het idd een tikkeltje beter dan GTA. De eerste GTA dan.

9 Nov ’05 – 18:01
jur
jur
als t net als gta is , sla ik gewoon iemand 1 keer zodat ze je inelkaar slaan

9 Nov ’05 – 19:51
Mr.Xxl
Mr.Xxl
Grafich is het idd een tikkeltje beter dan GTA. De eerste GTA dan.

:lol:

9 Nov ’05 – 21:50
gusmaro
gusmaro

:lol: of alle bendes tegen je laten gaan :D

10 Nov ’05 – 22:41
captain retard
captain retard
gta is grafisch ook niet bepaald indrukwekkend, maar ik vrees op een uitmelkproduct...agja, slechter dan zijn platen zal het niet worden

10 Nov ’05 – 22:58
Mesijs
Mesijs

:lmao:

11 Nov ’05 – 20:12
Yeroen
Yeroen
50 Cent: Bulletproof. "Ik ga de wereld van de videogames net zo op z'n kop zetten als ik met de rapwereld deed. Met mijn game ga ik niets of niemand uit de weg."

12 Nov ’05 – 15:22
Waldie
Waldie
50 Cent: Bulletproof. "Ik ga de wereld van de videogames net zo op z'n kop zetten als ik met de rapwereld deed. Met mijn game ga ik niets of niemand uit de weg."

wat een leif stelletje is t toch...

12 Nov ’05 – 15:27
KaRelax
Carlos

:lmao:

Ja liefst door een oud omatje ofzo

12 Nov ’05 – 15:57
SjoN
SjoN
hahaha wat een sukkel jonge.. :D

12 Nov ’05 – 16:40
SupaThug
SupaThug
cliiiiiiiiiicccccccccccckety clanck, cliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicccccccccccckety clanck, the mooooooooney goes into my piggggggggggybank :lol: :lol: :lol:

te gruwelijk gewoon vent:D:D:D

14 Nov ’05 – 13:29
Stickman
Stickman
50 Cent: Bulletproof. "Ik ga de wereld van de videogames net zo op z'n kop zetten als ik met de rapwereld deed."

Met andere woorden zijn spelltje wordt de zoveelste goedkope doorslag van GTA, maar elke wigger wordt er wild van.

14 Nov ’05 – 20:56
17 Nov ’05 – 15:03
Piwi
Piwi
een kankergame aldus gamekings :)

17 Jan ’06 – 16:41
MC Fleye
MC Fleye

Heb 'm bij een vriend gespeeld vandaag, heerlijke shit! Die Lloyd Banks en Young Buck gaan nooit dood, Fiddy is al na 2 schoten neergeknald. Echt een hilarisch spel!

19 Jan ’06 – 20:33
Logical
Logical

En schijnbaar is 25 to life een nog slechter spel. Iets dat de PU al 2 jaar geleden op de E3 had geconstateerd... maar al die urban breezersletjes geloofden het niet.

19 Jan ’06 – 21:02
ziekmatisch
ziekmatisch

En schijnbaar is 25 to life een nog slechter spel. Iets dat de PU al 2 jaar geleden op de E3 had geconstateerd... maar al die urban breezersletjes geloofden het niet.

Ja als je het concept alleen al hoort dan weet je dat dit een kutgame is , waarmee de makers proberen de game zo cool mogelijk te maken met negers, gunz en bling om te scoren bij de urban crowd. Bijna iedere urban neger game is hetzelfde en blinkt uit in de crappy graphics en de cheesy repetitive gameplay waarbij ze allemaal de kwaliteit van San Andreas proberen te evenaren ...tevergeefs.

19 Jan ’06 – 21:35
Logical
Logical
Ja, precies.

Ze denken dat San Andreas zoveel verkocht vanwege het thema. Duidelijk dat veel CEO's van gamesbedrijven niks van spellen snappen. Het is juist de gameplay die in voorgaande delen zichzelf had bewezen dat het succes bepaalde. Het lijkt logisch, maar schijnbaar heb je gewoon teveel mensen die niet nadenken over wat voor project ze opstarten. Weggegooid geld... en dan geven de schuld aan de downloaders.

19 Jan ’06 – 22:18
roy
roy
nou ik heb het spel gespeeld EN WAT EEN KK GAME!!! thdown overa; zie je G-Unit staan hij wil allen maar geld,, thefinger dit spel kan egt niet tippen aan GTA SA D

25 Feb ’06 – 18:41
Pemmock
Pemmock
k had het laatst gespeeld vind het nog best wel lachen eigenlijk

26 Feb ’06 – 12:10

« 50 cent: bulletproof

Dit topic is gesloten…