alexmarvel, bleek, de koe is dik en wit, Christov, Cyrus, Marvin, Paul Peters, pee, Scraffitio
Yo, ik wil graag wat advies van de kenners hiero.
Op m’n werk wil ik een dj-set neerzetten, omdat m’n vinyl thuis een beetje staat weg te treuren. Het liefst willen we een set zwarte SL1200’s met een mixer ertussen. Een basisset dus. We zijn allemaal plaatjesdraaiers, hebben geen turntable-skills, dus we willen een set die we makkelijk kunnen bedienen. Bij voorkeur zouden we de hele set in een flightcase willen hebben, zodat we ook kunnen verplaatsen.
Dus… graag info over wat we het best kunnen kopen en waar we dat betaalbaar kunnen kopen. Thanx.
drop deze sowieso ook ff in vraag en aanbod, verder ben ik nogal jaloers dat je set op kosten van de baas mag aanschaffen. Mijn complete set (incl. flightcase) is al een jaar 5, 6 geleden de deur uitgegaan dus kan je verder niet helpen. die limited edition Technics in pianolak uitvoering zijn wel aan te raden! technics pianolak mixertje der tussen en klaar!
drop deze sowieso ook ff in vraag en aanbod, verder ben ik nogal jaloers dat je set op kosten van de baas mag aanschaffen. Mijn complete set (incl. flightcase) is al een jaar 5, 6 geleden de deur uitgegaan dus kan je verder niet helpen. die limited edition Technics in pianolak uitvoering zijn wel aan te raden! technics pianolak mixertje der tussen en klaar!
Ghehe. Op kosten van de baas betekent als je eigen baas bent gewoon dat je het zelf moet betalen, hoor. ![]()
M’n budget is rond de 750 Euro voor een goeie 2e-hands set. Rond die koers zie ik dingen op marktplaats staan, maar ik krijg liever een betrouwbaar adres geadviseerd, dan dat we straks rotzooi hebben staan.
kans is erg klein dat als je technics koopt, je rommel in huis haalt.
je kan ook voor 2 nieuwe citronics pd-45’s gaan…
technics is idd goede investering, anders wat sweet zegt, hoewel je meerder modellen van meerdere merken hebt op zelfde basis zegmaar
En qua mixer dan?
@Sweet: kunnen we jou ook een middag boeken voor een beginners-workshop op dat apparaat tegen de tijd dat we de spullen hebben?
zeker jpk. mixer maakt niet zoveel uit, ligt er natuurlijk aan wat je ermee wilt doen. ik zou er een vestax 05 of 06 tussen zetten of zo’n mooie technics DX1200 ofzo…
ik heb ook nog een numark pro-sm1 staan die prima in orde is maar aangezien ik niet veel aan 3 mixers heb, best weg mag ![]()
ik mag trouwens hopen dat dit niet van je HIPHOPKEMP budget afgaat!!
haha dan doe ik ook mee aan die workshop, heb t ammel wel staan maar doe dr echt te weinig mee
technics glimmende limited editiion dan wel…icm die technics mixer veruit de mooiste combo
zekerz sweet, maar als jij voor 750 eurie 2 van die tafels+ nog een technics dmc mixer kan regelen ……….
ik heb er 1tje, (productie # 05387) volgens my maar 10.000 van gemaakt.
zekerz sweet, maar als jij voor 750 eurie 2 van die tafels+ nog een technics dmc mixer kan regelen ……….ik heb er 1tje, (productie # 05387) volgens my maar 10.000 van gemaakt.
dat niet maar was een beetje offtopic gezeik: de mooiste combo ![]()
ken je al scratchen JPK?
Ik heb het wel eens geprobeerd en ik kan nog wel wat les gebruiken.
Komende week gaan we beslissen wat voor setje het moet gaan worden…
Nee maar zonder grappen, ik wil als ik stage moet lopen wel jullie koffieslaaf worden, studeer communicatiekunde vandaar
Stuur me een pm als die stage concreet gaat worden. Geen idee hoe we er dan voor staan en wat we dan allemaal aan he doen zijn. Vooralsnog zijn de eerste dope klussen aan het rollen bij Breed.
Vanavond wel ff de tijd genomen om wat platen aan elkaar te draaien. Die set is vorige week binnen gekomen en het is wel ill om af-en-toe een uurtje te spinnen. M’n collega Cyril heeft wel aanleg om te mixen enzo. Hij weet zelfs hiphop met harcore te vermengen. ![]()
Morgen weer ’ns de kleder van Concerto checken voor wat verse schijven.