reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
DBS
DBS

Drop alles over draaitafels, turntables, wheels of steel of de one’s and two’s hier!

21 Jan ’08 – 21:03
MistaSweet
MistaSweet

Deze zijn ook errug nice, zeker vergelijkbaar met de Technics qua prestaties maar een stuk goedkoper:

check de facts:
http://discoparadijs.nl/Nart4240.html

21 Jan ’08 – 22:36
Pimpino
Pimpino

Technics sl1210 zijn de shiittt alleen wel jmmr van de dunnere spindle s .

21 Jan ’08 – 22:50
smk
buurman

is dat een qfo naast die 1200 van dbs? zijn die dingen in de handel?

22 Jan ’08 – 18:41
Pimpino
Pimpino

Denk ut , ik heb ze wel is zien liggen. volgens mij was die in feedback te rotterdam te koop .

22 Jan ’08 – 19:06
DBS
DBS

jep.. dat is de DJ Qbert Vestax QFO LE

22 Jan ’08 – 19:12
djvlecks
djvlecks

Deze zijn ook errug nice, zeker vergelijkbaar met de Technics qua prestaties maar een stuk goedkoper:check de facts:http://discoparadijs.nl/Nart4240.html

inderdaad, ik heb ze ook maar dan van American Audio. misschien zelfs wel beter dan technics. motor is veel sterker en je kan de start en stop tijd ook instellen.

27 Jan ’08 – 15:57
MistaSweet
MistaSweet

yup, en je kan de pitch kiezen tussen +10 of +20 procent en reverse laten draaien…al met al een dik apparaat voor iets meer als 300 piek heb je em NIEUW!

2 Feb ’08 – 14:03
Christov
Christov

die heb ik maat van men ook aangeraden, geen idee wat ie verder met die info gedaan heeft

ik heb gewoon 2 technics staan (met een afstand van 85 km ertussen dat wel dan)

2 Feb ’08 – 15:03
MistaSweet
MistaSweet

(met een afstand van 85 km ertussen dat wel dan)

damn, welke mixer heb je er tussen staan dan?

17 Feb ’08 – 08:44
bathmutz
Badmuts

He mensen,

Ik ben ook opzoek naar een extra draaitafel, heb al een Vestax PDX 2000MKII. Heb er zelf een huiskamerdraaitafeltje op aangesloten om een beetje te mixen, maar dat gaat natuurlijk niet zo goed hahaha.

Maar goed, de CitroniC PD 45 bij Feedback.nl leek me wel wat. Lijkt qua besturing verdacht veel op die Vestax trouwens.

Thanks voor de reacties.

Als ik die tafel binnen heb ben ik in te huren om te draaien of feestjes en partijtjes. (wel alleen rare jaren 70 muziek en NL shit)

19 Mar ’08 – 11:16
Brek
Willy Sarphati

He mensen,Ik ben ook opzoek naar een extra draaitafel, heb al een Vestax PDX 2000MKII. Heb er zelf een huiskamerdraaitafeltje op aangesloten om een beetje te mixen, maar dat gaat natuurlijk niet zo goed hahaha.Maar goed, de CitroniC PD 45 bij Feedback.nl leek me wel wat. Lijkt qua besturing verdacht veel op die Vestax trouwens. Thanks voor de reacties.Als ik die tafel binnen heb ben ik in te huren om te draaien of feestjes en partijtjes. (wel alleen rare jaren 70 muziek en NL shit)

Wat voor NL Shit dan < Carnaval ??

19 Mar ’08 – 11:54
Christov
Christov

vestx heeft dacht ik ook een model in die serie…weet t niet helemaal zeker tho

19 Mar ’08 – 11:55
bathmutz
Badmuts

Bijvoorbeeld ja.

Interesse?

19 Mar ’08 – 12:38
MistaSweet
MistaSweet

Bijvoorbeeld ja.Interesse?

hmm, kan je zaterdag op meet the streets voor me invallen dan? alleen carnaval shit dan he!

19 Mar ’08 – 12:39
Brek
Willy Sarphati

Wat voor NL Shit dan < Carnaval ??Bijvoorbeeld ja.Interesse?

Nee sorry.Het zelfde idee was hier ook al een tijd aanwezig,maar nog niet tot stand gekomen !

Ben je al eens geboekt ??

19 Mar ’08 – 14:05
teipdopa
barbapappa

Bijvoorbeeld ja.Interesse?Nee sorry.Het zelfde idee was hier ook al een tijd aanwezig,maar nog niet tot stand gekomen !Ben je al eens geboekt ??

Whahaaaa rock da house alla sjakie schram!!!

28 Mar ’08 – 00:43
ODB
ODB

nu bij de V&D

usb turntable voor 99,95

best grappig dingetje

28 Mar ’08 – 11:52