alexmarvel, bleek, de koe is dik en wit, Christov, Cyrus, Marvin, MistaSweet, Paul Peters, pee, Scraffitio
Voor mij werkt de Ortofon OM-Pro als 15 jaar prima!! De zilveren wel te verstaan voor het bling bling gehalte
ik vind die Shures te log en lomp en werkt niet lekker VIND IK
Ik zeg:

Heb ook nog een setje M44-7’s, maar die concordes zijn een stuk cleaner en zeker zo stabiel. Die dingen zijn echt de shit. Zeer geschikt voor het zwaardere scratchwerk.
ik heb een keer met de concordes van dj extraa gespind maar mijn ervaring is dat het platenvreters zijn…misschien dat ze inmiddels wel verbeterd zijn maar ik blijf trouw aan mijn om-pro’s net als beats maken met mijn atari!
if it ain’t broke don’t try to fix it ![]()
^^
Absoluut, never change a winning team. Wat betreft dat vinyl vreten. Heb ze nu bijna twee jaar en nergens last van.
Het maakt mij niet veel uit of het orho’s zijn of Shure’s. Heb zelf die shures m44-7 en doen het uitstekend, liggen goed in de groove en stabiel.
Die M44-7 van sure is voor de meeste draaitafelaars de shit.(vind ik ook)
ook wel met ortofon gewerkt, (gold) maar het geluid van een m44-7 is stukken beter.
wanneer is een naald op/aan vervanging toe? wat zijn de kenmerken? ( ik spin en scratch elke dag wel wat)
naar mijn idee ong 7/8 maanden, soms nog eerder……..zeg het maaaar.
ja nice artikel willy…daarmee is buurman zijn vraag ook wel zo’n beetje beantwoord.
ik zweer nog steeds bij mijn zilveren ortofon om-pro’s (inmiddels een dikke 15 jaar en heb nog maar 1 keer mijn naalden hoeven vervangen)