ik heb me platenspeler, versterker en boxen op me versterker dus ik kan nu plaatjes luisteren. maar ik wil die ook recorden. mijn vraag is redelijk simpel welke uitgang moet ik gebruiken om het geluid op me phono binnen te krijgen en via me verterker weer naar me pc.
bij voorbaat dank
9 Nov ’06 – 17:36
9 Nov ’06 – 18:05
9 Nov ’06 – 18:23
9 Nov ’06 – 18:57
9 Nov ’06 – 19:03
9 Nov ’06 – 21:14
probeer wat... in de tijd dat je nu op een antwoord hebt gewacht had je t al 4 keer uit kunnen vinden...
Daar ben ik het behoorlijk mee eens eigenlijk...
Iedereen vraagt maar elk onbenullig prutsdingetje tegenwoordig via internet ipv zelf eens wat te proberen... En dan nu zelfs niet een keer, nee, eerst ergens anders lezen en dan nog eens hier komen met de zelfde pulpvraag. Hipop draaide op innovativiteit en DIY, tegenwoordig is die geest echt ver te zoeken... :fail:
Maar als je dan per se een antwoord wil: ik kan zo niet weten welke uitgangen jij allemaal op je versterker hebt, dus ook niet zeggen welke je moet kiezen om naar de line-in van je soundcard te sturen.
9 Nov ’06 – 21:24
dat was namelijk via de headphone uitgang naar je geluidskaart, dat werkt ook maar het leek mij dat het ook anders kon. omdat ik geen idee heb hoe het anders moet ging ik het vragen nadat ik al wat had lopen kuten en ergens anders had gezocht naar een antwoord.
als een vraag als dit al te veel is laat ik het hier ook lekker bij en mag de admin dit verwijderen.
heb geen zin in dat gezeik over iemand vraagt het meteen en dit en dat.
succes verder met je studio topic waar je geen vraag mag stellen
9 Nov ’06 – 22:32
nahja ik had al een oplossing gevonden
en ergens anders had gezocht naar een antwoord.
ik heb op een forum is ergens gezien dat het op je tape moest
heb geen zin in dat gezeik over iemand vraagt het meteen en dit en dat.
Ok...
Je vraagt dan kennelijk niet "meteen" dit en dat, je vraagt nu nog steeds dit en dat terwijl je al een antwoord hebt gevonden/gehad. Je komt er zo niet echt slimmer op over ofzo... Zal wel aan mij liggen.
9 Nov ’06 – 22:48
10 Nov ’06 – 13:37
Ik heb geleerd dat veel dingen voor mij vanzelf sprekend zijn terwijl iemand die die dingen nog niet kent het heel ingewikkeld is. Ook het aansluiten van een verster op je pc dus...
Uiteraard ligt het ook aan welk soort versterker je hebt maar in 90% van de gevallen zit er een "REC OUT" op of een "LINE OUT". Die uitgang sluit je aan op je "LINE IN" van je soundcard.
Wellicht moet je nog op je versterker selecteren om signaal op je OUTPUT te krijgen...
Suc6 8)
10 Nov ’06 – 15:41
He Loki hoe heb jij 't gedaan dan? Welke uitgang van je versterker?
Mijn platenspeler gaat niet via me versterker, maar via een mengpaneel, desalniettemin heb ik de tape out van mijn versterker naar me pc gestuurd. Werkt als een tiet.
10 Nov ’06 – 19:53