654 bezoekers en 17 leden online.
alexmarvel, Brigadier, Cyrus, Derico, viezefur, Inf, killallhippies, Larixk, lindenlinden, listig, Macronizm, Onid, Perpet, takroe snater, Waldie, Yo-Riz, ZiekeSais
alexmarvel, Brigadier, Cyrus, Derico, viezefur, Inf, killallhippies, Larixk, lindenlinden, listig, Macronizm, Onid, Perpet, takroe snater, Waldie, Yo-Riz, ZiekeSais
Hey, kan iemand mij vertellen wat die 1e track is die gebruikt wordt bij het intro van de HIJS interviews (zoals bijv. bij: http://www.hiphopinjesmoel.com/articles/2901). Dat stuk is echt kneitehard!
Alvast bedankt,
Martijn
23 Sep ’08 – 11:25
23 Sep ’08 – 12:19
godver ik besef me net dat je op die beat heel vet kan roepen van
niks is groter dan BRA BANT, BRA BANT, BRA BANT
verrekte quincy jones die ik ben
25 Sep ’08 – 09:49
godver ik besef me net dat je op die beat heel vet kan roepen vanniks is groter dan BRA BANT, BRA BANT, BRA BANTverrekte quincy jones die ik ben
Haha. Ik wil ’m best komen spitten die lijn.
25 Sep ’08 – 12:18
godver ik besef me net dat je op die beat heel vet kan roepen vanniks is groter dan BRA BANT, BRA BANT, BRA BANTverrekte quincy jones die ik ben
das dan weer geen dead prez
weet je wel wat ze in ut ekt roepen?
25 Sep ’08 – 21:20
4 Oct ’08 – 23:06
5 Oct ’08 – 01:04
godver ik besef me net dat je op die beat heel vet kan roepen vanniks is groter dan BRA BANT, BRA BANT, BRA BANTverrekte quincy jones die ik bendas dan weer geen dead prezweet je wel wat ze in ut ekt roepen?
ben ze nog nooit in het echt tegengekomen…
5 Oct ’08 – 04:37
5 Oct ’08 – 13:35
20 Oct ’08 – 20:42
20 Oct ’08 – 21:02
ben ze nog nooit in het echt tegengekomen…godver ik besef me net dat je op die beat heel vet kan roepen vanniks is groter dan BRA BANT, BRA BANT, BRA BANTverrekte quincy jones die ik bendas dan weer geen dead prezweet je wel wat ze in ut ekt roepen?
…maar weet je, ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar zou kunnen zijn
20 Oct ’08 – 21:03
bravehearts ouwe..weet je wel wat ze in ut ekt roepen?HIP HOP…
Ghehe… ik dacht dat Bleek dat ook dacht. Volgens mij is de eerste track Dead Prez. Die ’Bravehearts’-shizznizz zit verderop in die tune.
20 Oct ’08 – 22:42