alexmarvel, bleek, de koe is dik en wit, Christov, Cyrus, Marvin, Paul Peters, pee, Scraffitio
kan die alsjeblieft weg? Ik wil op m’n werk namelijk ook nog wel eens deze site bezoeken. En aangezien er hier laatst een collega is ontslagen vanwege het bezoeken van sexsites en het houden van een sexchat tijdens een les ligt het hier nogal gevoelig. Niet dat ik niet van tieten hou, maar je weet toch…
Zo, ernstige zaak! Spoor je echt niet als je dat als leraar zijnde tijdens een les gaat doen!
Maar, tietenheader? Of bedoel je die onschuldige Hip Hop Kemp meisjes in bikini…
je kan de headers ook uitschakelen in je profiel
Tis dus teveel werk om die header weg te halen?
Zo, ernstige zaak! Spoor je echt niet als je dat als leraar zijnde tijdens een les gaat doen!Maar, tietenheader? Of bedoel je die onschuldige Hip Hop Kemp meisjes in bikini…
hehehe dan spoor je inderdaad niet, maar ik heb er wel om gelachen. Wat had die eikel nou gedaan… hij had niet in de gaten dat de beamer aan stond en dat de hele klas kon meegenieten van z’n sexchat…
Zo, ernstige zaak! Spoor je echt niet als je dat als leraar zijnde tijdens een les gaat doen!Maar, tietenheader? Of bedoel je die onschuldige Hip Hop Kemp meisjes in bikini…hehehe dan spoor je inderdaad niet, maar ik heb er wel om gelachen. Wat had die eikel nou gedaan… hij had niet in de gaten dat de beamer aan stond en dat de hele klas kon meegenieten van z’n sexchat…
hahahahahaha zo vet dat ik t bijna niet geloof .
bij wat voor n klas was dat ?
Tis dus teveel werk om die header weg te halen?
bastards. Nu moet ik weer gaan uitzoeken hoe ik het uit moet zetten… Lekker dan…
1ding weghalen voor 1 member, terwijl alle anderen het geen probleem vinden, terwijl die member het zelf ook uit kan zetten…eh ja…