reviews interviews galleries videos forum members login signup
379 bezoekers en 6 leden online.
de koe is dik en wit, Christov, MistaSweet, Nappie, RIOT, pee
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Cyrus
Cyrus

Twee releases forums. Eentje voor amerikaanse releases en eentje voor nederlandse… Het overzicht is zo een beetje kwijt en het gaat nog veel erger worden want, ik hou me nog in met topics posten daar…

18 Feb ’08 – 20:36
elastiekje
elastiekje

xxx foto’s van paars!

19 Feb ’08 – 01:29
YoRiz
Yo-Riz

Lijkt me wat overdreven. Dan krijg je twee forums met weinig topics, wat het forum niet aantrekkelijker maakt..

19 Feb ’08 – 13:52
Cyrus
Cyrus

Okay…

19 Feb ’08 – 15:04
shiryu
shiryu

kan mss met iets aanduiden of het gaat om een binnenlandse / buitenlandse artiest, en eventueel nog de taal, 2 filterknopjes, als ome sores dan nog via js ff de tags overloopt en de nodige dingen op display:none zet heb je wat je zoekt denk ik

29 Feb ’08 – 10:08
SORES
sores

Je kan een titel beginnen met [NL] of [US], dat ziet er al meteen dope uit dan. Of er aparte forums moeten komen bepaalt Yidderik.

edit: Ik heb de titel van dit topic veranderd in " [IK] zou graag", dat bedoel ik met die brackets.

1 Mar ’08 – 02:51
Shelter
Shelter

Je kan een titel beginnen met [NL] of [US], dat ziet er al meteen dope uit dan. Of er aparte forums moeten komen bepaalt Yidderik.edit: Ik heb de titel van dit topic veranderd in " [IK] zou graag", dat bedoel ik met die brackets.

Das geen slecht idee….

1 Mar ’08 – 12:40
livio
livio

Ik zou graag zien dat HIJS eens wat stabieler is, helft van de tijd offline.

3 Mar ’08 – 14:22
Lepricon
Lepricon

Dat je eigen posts zelf kan verwijderen…

3 Mar ’08 – 14:30
Scraffitio
Scraffitio

Ik zou graag zien dat HIJS eens wat stabieler is, helft van de tijd offline.

3 Mar ’08 – 17:02