ik heb zelf een aantal dingen die ik graag veranderd zou willen zien,en ik hoor veel klachte/suggesties van de mede hijsforumspitters..dus ik dacht laten we het overzichtelijk maken: all for the love
–_ wijzigen _ lukt niet dus dat lijkt me een goeie eerste “te veranderen” zaak.
–Topic wijzigen lukt ook niet,dan kruijg je een bericht van sorry we messed up of zoiets..
–" doe eens wat aan dat ‘post bericht’ en ‘reageer op topic’ onder elkaar, want als je op de onderste klikt dan gaat ie dicht en is je hele verhaal weg. "
-smiley-overzicht !!!
-Arial 10 is gewoon een saai lettertype, misschien eens experimenteren met wat anders. Kan geen kwaad toch binnen de huidige structuur
—Er gaat nog steeds het een en ander ‘mis’ met het tonen van avatars.
—Minimaal 3 a 4 regels Arial 10 onder marge die niet gebruikt wordt. Gewoon afkappen bij het einde van de tekst. Dat incl. een ander lettertype kan echt veel schelen in het doorspitten van reacties
-Onderschriften terug!!!
En om die rare amerikaan even te quoten : “einde van hijs?! zal nooit gebeuren”
vind t heel irritant dat als je wat gepost hebt en je terug wil naar t overzicht dat je dan eerst weer naar de pagina gaat waar je op gereageerd hebt (zonder je post zie je t dan)
verder beetje smileys erbij
Het is onmoggelijke iedereen tevreden te stellen en de vorm de schuld geven van de inhoud zegt meer over de inhoud dan de vorm.
Paul Peters voorziet ons van de echte Pvda antwoorden!
hee!
Ik kom dan ook nog uit een tijd dat PvdA een veilige linkse optie was.
(en wat ik zei klopt volgens mij wel.)
Misschien is het een idee dat ongeregisteerde mensen ook kunnen posten.
Wie weet blijven er een paar van hangen toch.
Paul Peters voorziet ons van de echte Pvda antwoorden!hee!Ik kom dan ook nog uit een tijd dat PvdA een veilige linkse optie was.(en wat ik zei klopt volgens mij wel.)
eigenlijk ben je gewoon d66’er
en dat als je quote dat de naam van diegene die je quote erbij staat..
maarreeuh genoeg suggesties..tijd om er wat mee te doen toch..of is dit gewoon een ghosttopic?
Zeker tijd om wat te doen. Feit blijft wel dat HIJS louter uit vrijwilligers bestaat waarbij iedereen een fulltime baan rockt. Dus mochten er hier nog hardcore programmeurs rondlopen geef gerust een gil.
kan er nieuw voetbalftopic komen? elke keer loopt hij vast krijg ik een error 505 omdat hij zo groot is denk ik dat de dbase het niet aankan
dat heb ik nou met " drop je videoclip"… die loopt standaard vast. Mijn pc loopt dan soms ook helemaal vast, bij wie kan ik dat claimen???
De signup procedure werkt niet echt→Activate your account→http://forum.hiphopinjesmoel.com/activate/[MD5HASH] moet dus zijn http://hiphopinjesmoel.com/activate/[MD5HASH]
ik wil fotos kunnen uploaden.. heb echt een HD vol met ouwe troep die ik kwijt wil in nikszeggende posts… ![]()
Bij sommige forums kan je fotos ook uploaden i.p.v. slechts linken naar een andere site… idee? of kan dit al?
Als je op je forumnaam klikt daar linksbovenaan, dan verschijnt er een menu met oa het woord “afbeeldingen”, klik daarop en je kan pics uploaden.
ja maar dat zijn toch hele kleine pics van 80 bij 80 pixelS? dat is niet ok.. ik wil pieces op hoge kwaliteit uploaden..
en iets waar ik mij aan irriteer zijn spellingsfouten.. (blijf een leraar)
onthou je wachtwoord–(moet zijn
–onthoud je wachtwoord
en iets waar ik mij aan irriteer zijn spellingsfouten.. (blijf een leraar)onthou je wachtwoord–(moet zijn–onthoud je wachtwoord
Volgens mij is het ‘spelfout’ ipv ‘spellingsfout’.