reviews interviews galleries videos forum members login signup
346 bezoekers en 7 leden online.
de koe is dik en wit, Christov, Marvin, MistaSweet, RIOT, pee, Scraffitio
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« Site feedback topicdeel II

Dit topic is gesloten…

SORES
sores

Nou, de mensen met kleine beeldschermen moeten nu op z’n minst iets blijer zijn

18 May ’07 – 03:43
Cyclus
Cyclus

De voorpagina is weer wat overzichtelijker ja, dope!
Het forum ziet er ook weer wat beter uit en overzichtelijker, hoewel ik net gewend was aan het oude, lol.

Die achtergrondoptie is wel weg?

18 May ’07 – 07:38
Yid
Yid

wel je cache legen trouwens in je browser

18 May ’07 – 07:43
warhead
warhead

Ziet er een stuk beter uit en loopt ook een stuk beter.

18 May ’07 – 09:00
Shameless
Shameless

Idd, begon net te wennen aan de nieuwe layout, wordt ’t wééééér veranderd

18 May ’07 – 11:54
SORES
sores

Die achtergrondoptie is wel weg?

Dat komt weer terug als ik de graphics goed heb. Ziet er niet uit op dit moment.

Nu de sessions niet langer alleen vanaf het Forum worden geteld– maar direct vanaf de voorpagina–zie je pas hoe f*ing druk het eigenlijk is op HIJS. 452 guests, bwaha.

18 May ’07 – 12:14
Shameless
Shameless

Dude, de navigatie bij meerdere pages op een topic werkt nu alleen voor geen meter…

18 May ’07 – 12:46
nox
nox

dit is dope!

18 May ’07 – 12:49
Shameless
Shameless

En ik moet toegeven dat ik de vorige dan toch lekkerder vond werken dan deze frontend… die vorige was wel degelijk overzichtelijker dan deze… deze komt helemaal rommelig over…

18 May ’07 – 12:49
SORES
sores

Dude, de navigatie bij meerdere pages op een topic werkt nu alleen voor geen meter…

Huh? Wat werkt er waar niet?

18 May ’07 – 12:51
Shameless
Shameless

Wanneer je meerdere pages hebt, bijv het irritatietopic navigeert hij vanaf beneden niet correct… soms toontie 4 paginas, soms 3, soms toontie een next button op de laatste page, soms niet…

18 May ’07 – 12:55
Shameless
Shameless

hmmm nu lijktie beter te werken :s vreemd, de locatie is nu ook weer terug naar rechtsonder gezet…

18 May ’07 – 12:57
rara
RaRa

props ziet er weer beter uit ik mis alleen onder de terug knop

18 May ’07 – 13:18
SORES
sores

props ziet er weer beter uit ik mis alleen onder de terug knop

Er wordt gewerkt aan een buttonset. Voor nu effe deze (nood)oplossing onderin. Thanks.

18 May ’07 – 13:29
warhead
warhead

Kun je het posttijdstip onder de avatar zetten en de gebruikersnaam op de plek van het tijdstip? Nu lijkt het net of ‘2 hours ago’ iets gepost heeft.

18 May ’07 – 15:23
SORES
sores

Kun je het posttijdstip onder de avatar zetten en de gebruikersnaam op de plek van het tijdstip? Nu lijkt het net of ‘2 hours ago’ iets gepost heeft.

We gaan het proberen. Eerst in de zon zitten.

Overigens, er wordt veelsteveel gekankerd op dit forum:

18 May ’07 – 19:01
Vince Feet
Vince Feet

De update mag er wezen, is al een pak beter! Al blijft m’n voorkeur uitgaan naar het oude forum maar daar is al genoeg over geluld.

18 May ’07 – 19:31
ViciousOne
Vicious One

-Managing van je eigen account dient nog aan gewerkt te worden. Je logt in, gaat vervolgens naar je pictures waar deleten niet lukt (keert terug naar inlogscherm);
-Avatar scherpte. Sores je eigen pic is wel scherp, bij velen echter niet terwijl volgens mij wel het juiste formaat wordt gebruikt.

19 May ’07 – 12:57
SORES
sores

-Managing van je eigen account dient nog aan gewerkt te worden. Je logt in, gaat vervolgens naar je pictures waar deleten niet lukt (keert terug naar inlogscherm);

Gotcha, fixed. Thanks.
-Avatar scherpte. Sores je eigen pic is wel scherp, bij velen echter niet terwijl volgens mij wel het juiste formaat wordt gebruikt.

80x80 pixels, dan schaalt de site ’m niet. Meer koffie?

19 May ’07 – 15:04
DrFellatio
Dr. Fellatio

als ik inlog krijg ik altijd dit:

System Error 500

Something messed up, sorry about that

dan moet ik eerst die session van http://www.hiphopinjesmoel.com/session afstrippen voordat ik hierop kan, …
wanneer komt mn pm inbox terug?
verder wel overzichtelijker nu die topics en posts enzo

19 May ’07 – 22:36
Mr.Xxl
Mr.Xxl

Ja, word @ Fellatio. Die System Error 500 is foktop!

19 May ’07 – 22:51
SORES
sores

als ik inlog krijg ik altijd dit:System Error 500Something messed up, sorry about thatdan moet ik eerst die session van http://www.hiphopinjesmoel.com/session afstrippen voordat ik hierop kan, …wanneer komt mn pm inbox terug?verder wel overzichtelijker nu die topics en posts enzo

Je moet je login-naam veranderen in iets van drfellatio. De logins kunnen alleen maar alphanumerieke tekens bevatten (en underscores). Als het goed is geeft de site daar ook een melding van in je account-instellingen.
Je display-naam daarentegen kan van alles zijn.

Dit omdat we wat van plan zijn met de logins.

20 May ’07 – 00:08
baardaap
baardaap

…wanneer komt mn pm inbox terug?

PM wordt aan gewerkt op het moment, weet ik uit zeer betrouwbare bron. “real soon” dus.

20 May ’07 – 00:13
SORES
sores

…wanneer komt mn pm inbox terug?
PM wordt aan gewerkt op het moment, weet ik uit zeer betrouwbare bron. “real soon” dus.

Hehe. PM komt eraan.

20 May ’07 – 00:53
purno
Dario

als ik inlog krijg ik altijd dit:System Error 500Something messed up, sorry about thatdan moet ik eerst die session van http://www.hiphopinjesmoel.com/session afstrippen voordat ik hierop kan, …wanneer komt mn pm inbox terug?verder wel overzichtelijker nu die topics en posts enzo
Je moet je login-naam veranderen in iets van drfellatio. De logins kunnen alleen maar alphanumerieke tekens bevatten (en underscores). Als het goed is geeft de site daar ook een melding van in je account-instellingen.Je display-naam daarentegen kan van alles zijn. Dit omdat we wat van plan zijn met de logins.

drfellatio.injesmoel.com dus?

20 May ’07 – 13:13
DrFellatio
Dr. Fellatio

werkt niet echt, maarja boeiend, ik hou wel van omwegen..

20 May ’07 – 21:40
DTNR67
DTNR67

kben 2 jaar ofzo niet meer op hijs geweest, en ik kom dus ff trug, en tot mijn grote blijschap zie ik dat veel goede subforums verdwenen zijn …

waarom is de battle forum weg? Dat was de shit !!!

Iig het lijkt nu minder druk te zijn, ook leuk, keep HIJS underground he, mag niet te groot worden

20 May ’07 – 23:10
Shameless
Shameless

sores, is ’t geen idee om ervoor te zorgen dat de naam die tijdens het posten getoond wordt weer gewoon je hijs username is? Dus met andere woorden, de displayname funtionaliteit uitschakelen…

Ik vind het persoonlijk tamelijk verwarrend werken zo, mensen nemen een andere naam & avatar aan en je weet gewoon niet meer wie wie is… uiteraard kun je continue doorclicken en naar ’t profiel van iemand en dan de username bekijken, maar dat is toch wel veel werk… ’t zou ’t gewoon wat gemakkelijker maken…

20 May ’07 – 23:30
JEBESTEVRIEND
Dienaar Der Wet

Die functie is juist king man, wat boeit het nou wie wie is

En als je’m veranderd, veranderd hij soweiso al je posts in een andere naam en avatar, ik vind echt dat deze functie moet blijven!

En ik heb ngo steeds de klacht dattie links niet in een nieuw venster opent. Ik kan ook op geen enkele manier bedenken wel voordeel het oplevert dattie hem over je forum heen opent.

En vervolgens ga je weer terug naar’t forum en zijn al je new post indicaties weer blauw.

Wack

20 May ’07 – 23:34
SORES
sores

uiteraard kun je continue doorclicken en naar ’t profiel van iemand en dan de username bekijken,
Als je je cursur op de (display)-naam van iemand houdt in een forum-topic zie je de login-naam.

20 May ’07 – 23:44

« Site feedback topicdeel II

Dit topic is gesloten…