de koe is dik en wit, Christov, Marvin, MistaSweet, RIOT, pee, Scraffitio
Dat links in een nieuw venster geopend worden.
De tering wat wordt ik hier moe van. En het ergste is dat als je erop klikt en je gaat naar een andere site, en daarna weer terug naar’t forum dat alle groene “new post” icoontjes weer blauw zijn.
Tering, of gewoon een functie dat je het aan of uit kan zetten als er mensen zijn die het wel diggen
ALVAST BEDANKT, dat is nou echt iets wat kut is aan dit forum
als je met je scrolldingetje op de link klikt, opent ie hem in een nieuw venster.
is net zo veel moeite als met de linkermuisknop er op klikken. ![]()
nee bij mij ook niet, en ik wil als forum gebruik niet actief op zoek te hoeven zijn naar omwegen voor functies dat een normaal standaard gratis php forum zelfs al heeft
Ja daar ben ik het HE-LE-MAAL mee eens
en iedereen die niet naar ons luisterd die wordt gestenigd bij de volgende hijs bijeenkomst
DAt sowieiso!
en nu ga ik echt douchen, ik zit hier al een half uur in m’n bezwete boxersshort te forummen GATVER!
MAargoed, als ik weg ben houd jij dan ons forum ff in de gaten?
de oplossing voor de admins:
http://www.sitepoint.com/article/standards-compliant-world
standards-compliant én volgens de conventies (externe link nieuwe pagina).
word naar jbv, dat doorlinken is gewoon godverdeklote, pas die shit aan aub!! zou de site wel te goede komen naar mijn idee…
JBV als je niet normaal kan posten hier zet dan gewoon je pc uit, eerste en laatste waarschuwing dit is als een serieuze topic bedoeld
dit is mijn fokkign eigen topic, ik mag toch wel posten wat ik wil in m’n eigen topic.
En dit is ook als serieus topic bedoeld, eigenlijk zou jij aan mij moeten vragen of jij in mijn topic mag posten!
oke dat laatste neem ik terug, voordat ik een ban erbij krijg ![]()
En nog iets, waarom kan ik hier niks tusen aanhalings tekens zetten, dan verdwijnt het op de een of andere manier
“tussen aanhalingstekens”
Waar heb je het over, en lul niet zo slap. Helemaal niet op mijn forum-afdeling.
Mensen die niet snappen dat ze zelf de keuze hebben om een link wel/niet in een nieuw venster te openen moeten van het internet af.