bleek, de koe is dik en wit, Christov, Marvin, MistaSweet, Paul Peters, pee, Scraffitio
Licht het aan mij of valt het jullie ook op dat er na de aanpassingen aan de site ineens minder gepost wordt op HIJS??? Kwil geen slapende honden wakker maken, maar ‘t valt me gewoon op…
dat heeft u goed opgemerkt. we weten dat een aantal mensen moeite hebben met inloggen (omdat ze hun cache niet geleegd hebben) zal kwestie van tijd zijn
hope so, de frequentie van posts maakte het toch altijd wel leuk…
p.s. ik heb m’n cache ook niet geleegd, kon prima inloggen btw
Of het is een meer betrouwbare indicatie van hoe goed de veranderingen bevallen dan de posts met kritiek en props.
Of het is een meer betrouwbare indicatie van hoe goed de veranderingen bevallen dan de posts met kritiek en props.
is veel te vroeg om dat nu na een week te concluderen. Als het over een maand nog steeds zo is dan heb je gelijk ja. Krijg nog steeds berichten van mensen van hoe ze kunnen posten uberhaupt dus het moge wel duidelijk zijn dat mensen nog moeten wennen
tsja, ik gaf ‘t alleen aan
... khad het een beter idee gevonden als de nieuwe site eerst helemaal offline was uitontwikkeld voordat deze online werd gegooid, omdat heel veel dingen nog niet lekker werken, wat gewoon ergenis opleverd… al hoop ik dat ‘t uiteindelijk wel zal meevallen met ‘t verloop
word
ik vind het 10 x minder als dat het was.
Bij mij werkt die automatisch inloggen shit niet, en daardoor post ik gewoon een stuk minder.. Vaak lees ik alleen maar omdat ik me eerst moet gaan inloggen voor ik iets kan posten…
Ik vind het nog steeds minder, algemene site is wel gewend nu maar het forum is niet echt geweldig in my humble opinion