alexmarvel, bleek, de koe is dik en wit, Christov, Cyrus, Marvin, Paul Peters, pee, Scraffitio
Die was er alleen nog voor het forum. Shit die ik tegenkwam:
- Zoekmachine is vaag. Naast dat de knop een beetje onduidelijk is wil ik als ik Rugged intik gewoon RA The Rugged man artikelen zien. Ik krijg niks.
- Artikelen kwijt? Kan mijn RA The Rugged Man interview nergens vinden. Bleek’s Method Man review ook niet, review van de laatste Non Phixion show is ook kwijt en zo zal er wel meer zijn.
- Als je op een artikel tag klikt (interview/party/audio/gallery etc) dan staan op de eerste pagina enkel artikelen van die soort. Op pagina 2 en verder staat alles echter gewoon weer door elkaar heen.
Kom vast nog wel wat tegen maar dat post ik later dan wel weer.
Edit: Wat dingen gevonden. De bedoeling is dus als ik iets tik in het zoekregeltje dat ik dan moet wachten tot er een bijpassende tag gevonden is, en dat duurt best lang eigenlijk. Verder zijn de tags niet helemaal goed gedaan, mn RA interview vond ik terug onder Rugged Man en andere dingen onder RA The Rugged Man. Zo schiet het ook niet op natuurlijk. Vind sowieso zoeken op tags best kut. Als ik bijvoorbeeld wil weten of de Tivoli een beetje goed geluid heeft dan kan ik dat niet vinden, vroeger kon je gewoon Tivoli intikken en vond je parties die in de Tivoli plaats hadden gevonden.
Verder geeft de tag El-P helemaal niks en Cage alleen Def Jux present, terwijl de naam van El-P daar gewoon in de intro staat (maar mis ik wel reviews/interviews van Cage dingen) De Mr. Lif tag geeft zelfs een 404 foutmelding… Zo verliest HIJS haar waarde als naslagwerk voor oudere shit natuurlijk al snel. Kan dit gefixt worden? Gewoon desnoods een tweede search mogelijkheid inbouwen ofzo. De vorige search was al niet vlekkeloos, maar deze werkt op dit moment echt niet.
edit: Lif werkt wel als je de tag zonder . kiest, maar raar genoeg staat die een regel lager dan de versie zonder punt, kijk je dus overheen.
en ik kan geen tekst kopieeren in IE, moet ik daar FF weer voor opstarten als ik even het lijstje van Fixtures nodig heb voor een review.
Thanks War voor je nuttige bijdrage ![]()
Er zullen per artikel nog meer soorten tags aan gehangen moeten worden dus dat is een hels karwei aangezien er heel veel artikelen zijn.
Wordt aan gewerkt in ieder geval
Om je een idee te geven er moeten nu 1160 artikelen handmatige worden aangepast om de zoekmachine optimaal te laten werken. ![]()
Yid, waarom doe je niet gewoon een global search query… ‘t is flat text, zoeken door de hele shit mag met een goede DB engine absoluut niet lang duren… overigens kan dit ook opgelost worden door een index bij te houden, waardoor het proces versneld wordt… tags werken niet zo heel goed naar mijn mening, aangezien niet de hele tekst wordt doorzocht en je op die manier dus geen correct zoekresultaat krijgt…
1 error prohibited this user from being saved
There were problems with the following fields:
- Login is invalid
krijg ik als ik de achtergrond ofzo wil veranderen, is nogal vervelend boys
ja heb ik ook probelemen mee, en als ik user name of display name wil veranderen lukt het altijd bij slechts 1 vd 2 waardoor ik t uiteindelijk niet kan opslaan…
Yid, waarom doe je niet gewoon een global search query… ‘t is flat text
Omdat ‘ie het verkeerd uitlegt. Dat handmatige is niet voor de zoekmachine maar voor de tag-cloud.
dit forum werkt enorm rommelig op een apple…...echt heimwee naar de oude hijs site…deze is puuglelijk en werkt gewoon niet in firefox en safari
Sores,
http://www.mikeindustries.com/sifr/
dit is beter. als je geen flash hebt of als de flash nog niet is geleden staat er gewoon ouwe html tekst
edit: nou je kan je post ook niet verwijderen?
Sores,
http://www.mikeindustries.com/sifr/
dit is beter. als je geen flash hebt of als de flash nog niet is geladen staat er gewoon ouwe html tekst
dit forum werkt enorm rommelig op een apple……echt heimwee naar de oude hijs site…deze is puuglelijk en werkt gewoon niet in firefox en safari
De site is gebouwd op een Mac, dus laat is wat screenshots zien dan.
dit is beter. als je geen flash hebt of als de flash nog niet is geleden staat er gewoon ouwe html tekst
We gebruiken sifr, maar bedankt.
edit: nou je kan je post ook niet verwijderen?
Sjawel, dat zit er nu in sinds de update van vanochtend. Je moet dan eerst op “edit post” klikken.
Die nieuwe lay out is echt heel kut- onoverzichtelijk, sloom, 10000x niks, een reden om weg te blijven, echt eerder was beter, zo raar dat jullie dit gedaan hebben.
ik vind ’t vooral lastig dat er al een 3kwart pagina aan sticky topics ingenomen wordt, je scrollt je de tiefes
waarschijnlijk hebben we vanaf volgende week zaterdag de volle macht over dit forum beste vriend.
dan ga ik meteen achterhalen waar die geile waldie woont
Ja dan binden we hem vast en dan laten we winston er op los! die bekend staat om z’n lange jeweetwel!
(maar ik ga maar niet verder spammen in deze sectie voor dat ik een ban krijg van yid de sikkepit)
Doe mij maar die ouwe hijs, er wordt nou geen reet meer gepost en dat is gene toeval.
Das zeker waar! De frequentie van posts is volgens mij heeeeeeeeeeeeeeel lang niet zo laag geweest… vind ’t erg jammer, dit was juist 1 van de weinige fora waar altijd wel mensen op aan ’t posten waren…