bleek, de koe is dik en wit, Christov, Marvin, MistaSweet, RIOT, pee, Scraffitio
We bundelen al die andere topics even in deze. Drop hier je vragen en commentaar. Alle feedback is welkom, zolang je maar wat argumentatie dropt.
Ik ga er ook een beetje van uit dat iedereen die z’n muil open durft te trekken weet dat hij/zij Firefox moet gebruiken in plaats van Explorer, hoe hij/zij z’n browser cache kan legen en begrijpt dat dit een gloednieuwe versie is van de website en het forum, en dus nog beperkt is.
Right? Right! Schieten maar dan. Propjes in andere topics graag.
Terugkomst ‘overleden’ fora als Battle en Sports? Die liepen (vooral Sports) naar mijn mening gewoon goed.
True, true. Kleine disclaimer mijnerzijds: Ik ben de programmeur/systeembeheerder/concierge van HIJS en geen lid van de HIJS redactie. Ik bepaal(de) dus niet dat bepaalde categorieën moe(s)ten verdwijnen. Smoke de redactieleden out of their holes voor dat soort vragen/commentaar. Ik doe design/functionaliteit/bugfixes.
Oke props laten we dus achterwege.
Firefox: Yessie Cache leeg: Jawol
Ter verbetering aangedragen:
1. Posts: * Lettertype: waarom standaard Arial bij een vernieuwende site en geen ander lettertype, zou daarvoor opteren?; * Quote button maken. Zoals terecht werd opgemerkt. Niet allemaal de ICT opleiding afgemaakt; * Datum + tijd bij bericht voorgangers altijd wel handig en maakt het overzichtelijk over welke tijdsperiode een topic gerekt wordt; * Ik neem aan dat er voor het zelf maken van een post nog een uitbreiding komt van het opmaak arsenaal?; * Makkelijkere link leggen met foto’s via b.v. Photobucket.
2. Topics: * Meer topics op een pagina door compactere weergave. Wellicht 2 kolommen aanmaken?; * Zoekfunctie nieuw leven inblazen.
3. Account: * Avatar upload: werd aan gewerkt begreep ik. Dus da’s super; * Profielinfo uitbreiding met wat tools?; * Snelle inlogmogelijkheid / button op homepage; * Kleurstelling forum / website aanpassen (zoals Shameless als aangaf) naar wens via account;
4. Fora: * Sport. Op veeler verzoek destijds leven ingeblazen. Druk bezocht… back in business dus.
Kortom: Veel functionaliteiten die op de oude site actief waren zijn nu verdwenen.
Terugkomst ‘overleden’ fora als Battle en Sports? Die liepen (vooral Sports) naar mijn mening gewoon goed.
We hadden teveel onderdelen op HIJS en we zijn een hiphopforum dus wilde dat beperken. Het forum moest overzichtelijker worden en een van de manieren om dat te realiseren is het verwijderen van onderdelen. Bij sport liepen vooral de voetbaltopics en er kan best 1 grote voetbaltopic in just spit worden gedropt, daar hoeft geen apart forum voor te draaien
Wat betreft die subfora: fok die shit, hijs is een hiphopsite. dus ik kom hier niet om al die bullshit eromheen te checken van sport, movies en games enz.
‘t reply venstertje zit over ‘t laatste stuk topic, je kan dan net de laatste post niet zien, ‘t zou leuk zijn als je kan doorscrollen tot en met de laatste post.
snap je wat ik bedoel?
tis vaak dat laatste berichtje waar je op wil reageren, dan is ‘t handig als je die ook kan nalezen terwijl je je reactie tiept.
Hoe zit het met ongelezen posts, krijgen die nog een ander kleurtje oid, nu zie ik enkel staan 12 minuten geleden gepost oid.
ey ik krijg een foutmelding als ik in wil loggen. er komt dan een of andere fijne error met een link naar de site en t forum (iets in die trant iig). als ik op de link naar t forum klik, ben ik ineens wel ingelogd. niet dat t mij persoonlijk uitmaakt, maar dacht mss heren admins wel.
iets wat me ook opvalt en ik nog al curieus vind is dat de topictitels nog al groot zijn. dat mag wel wat kleiner.
en misschien de banner en hiphopinjesmoel weer mooi transparant over de wisselfoto. Maar dat is misschien weer zonde van de wisselfoto.
‘t oogt daar bovenaan een beetje ruim naar mijn idee.
het mag allemaal wat compacter. topics staan ver van elkaar en in de topiclijst is het misschien handig om duidelijk te laten zien welke posts je nog niet gelezen hebt… en bij de topic zie je nu alleen ‘last’ het zou ook wel nice zijn als je gewoon de topicbladzijdes kan aanklikken dus dan heb je ‘topicnaam’ 12345678910 en 2 topicrijen naast elkaar zou ook best wel relaxed zijn ja, maar misschien niet voor mensen die lage resolutie rocken
het zien van of dr iets nieuws gepost is mis ik, of ik ben zo kleureblind dat alle groene blokjes op elkaar lijken
verder is t ook gemak om te zien wie een topic begon
en nog wat dingen waar ik nu met mn kater niet op kan komen
Als je een url in een post aanklikt krijg je die niet in een nieuw venster, maar ga je weg van HIJS. Irritant.
Embedden van video is dope. Er ging net alleen vanalles mis met meerdere video’s embedden.
Hey Yid loel, die captain retard account staat nog steeds gelinkt aan een email adres dat allang niet meer bestaat dus ik ga gewoon dit account gebruiken
kusje op de mond
the site went from looking like an overcrowded information pizza to a 16 year old nalden type of blog…. the forum is just too difficult/onoverzichtelijk…. if the goal was keeping me away form this place, its gonna work ![]()
het is ook niet duidelijk of iets sticky is of niet, sowieso vind ik het allemaal wel erg donker.
en hoe werkt die avatar shit, want die van mij doet het nog steeds niet ![]()
Avatar doet ‘t, al zal dat dus binnenkort niet meer nodig zijn.
Yid, wat betreft verwijdering subfora. Het is natuurlijk een non argument om het Ebay gedeelte ‘Vraag en aanbod’ wel te laten staan voor die ene post die halfjaarlijks binnenkomt en succesvolle fora als Sport te verwijderen terwijl het beide niet hoofdonderwerp gerelateerd is. Destijds hoorde ik daar ook niemand over zeuren.
quote ik zo? – aha nee dus. anyway maar jij ziet de mijne dus wel? ik niet namelijk. maar oke tsahweh
Nee, m’n eigen avatar werkte, maar wordt hier nu weer niet zichtbaar. Wel bij settings. Heeft dat te maken met de rating die ik bij Gravatar aan m’n Avatar gegeven heb?
Voor de mensen met kleffe cache, 12” schermpjes en brakke browsers, dit is hoe het er hier uit behoort te zien:
HIJS Voorpagina:

Een forum categorie:

Een topic:
(Ja, een admin kan alles editten
)
Ik krijg telkens het idee dat mijn windows op gehandicaptenmodus staat als ik naar het forumgedeelte ga met al die grote lompe balken.