reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Rauf
Rauf
Dit is geen discussie topic maar puur een hookup topic, dus hou het zakelijk zoals ik het graag zie in het studio forum.

Post hier je oproepen als je:

- Producer/beatcreator bent en op zoek bent naar een MC/rapper/Zanger/Zangeres
- MC/rapper/Zanger/Zangeres en op zoek bent naar een Producer/beatcreator

Plaats bij de oproep je emailadres of geef aan dat men je kan private messagen. Ga hier geen ellenlange gesprekken houden over hoe en wat doe de hookup en mail of message elkaar.
Het is verstandig om iets online te zetten (bijv. op soundclick) zodat men kan horen wat voor boter in de kuip huist en of men wel een hookup met je wil doen.

Zoek je nog extra rappers voor je crew en dergelijke dan ben je hier niet op het goede adres, het gaat hier om de combinatie rhymes to tha beat of beat to tha rhymes..
Ik verzoek je in het geval van hiervan dringend je post op te gooien in just spitt..

8 Jun ’04 – 14:32
sense amsterdam
sense amsterdam
ook goed dan hier

yo,
voor een indruk van mijn stijl chek: http://www.soundclick.com/util/streamM3U.m3u?ID=1294405&q=Hi
voor meer shyt kijk op: www.senseamsterdam.tk

ben je een echte mc, dus niet alleen stoere praatjes en grote woorden maar ook inhoud en een fonky flow en je bent geinteresserd hit me up en laat je shyt horen.

vredeenliefde,
snsnsnsnsnsnsnsmasterdamsterdam

9 Jun ’04 – 17:18
deluqz
deluqz
yo...

wie heeft er zin om een tekstje te zetten op een beat van mij binnen nu en korte termijn?
Ik heb al vrij veel op soundclick staan, maar dat is allemaal even representatief. Erg veel shit die ik zomaar inelkaar geflenst heb. Maar als de sound je bevalt, hook me up...

13 Jun ’04 – 17:40
Female
Female
niet meer nodiggg

edit: dankje mijn fout

8 Aug ’04 – 16:36
deluqz
deluqz
soundclick.com lijkt me :|

8 Aug ’04 – 16:56
St3ff
St3ff
ook goed dan hier

yo,
voor een indruk van mijn stijl chek: http://www.soundclick.com/util/streamM3U.m3u?ID=1294405&q=Hi
voor meer shyt kijk op: www.senseamsterdam.tk

ben je een echte mc, dus niet alleen stoere praatjes en grote woorden maar ook inhoud en een fonky flow en je bent geinteresserd hit me up en laat je shyt horen.

vredeenliefde,
snsnsnsnsnsnsnsmasterdamsterdam

eej sense, ik zit nu je shit te luisteren, maar der zit wel wat dopes tussen man! ik ben een apart soort rapper, al een tijdje bezig, maar nu pas met opnemen, iig ik kan je wel een demootje sturen, ik bedoel, hoezo zou je mij een beat geven, zodat ik hem kan verneuken? maar meld anders ff aan zinloosgeweldig@hotmail.com (had je er maar copyright op moeten zetten rense) of mail maar als je intresse heb, ik ken je altijd demootje sturen....

peace

Steff

17 Aug ’04 – 09:38
Pruldichter
Pruldichter
yo, wordt het hier ooit überhaupt wepl gecheckt? is er iemand die een paar beats zou kunnen geven aan een pruldichter om wat texte en gedichten op te spitten?!

22 Aug ’04 – 11:17
LuckyLoek
LuckyLoek
Ik kan altijd wel beats gebruiken. Tot nu toe gebruik ik die van mezelf en van Kevin Kramer (die me wel wat $$ kosten). Voor Kevin hoort t bij zijn beroep dus hij zou gek zijn als ie ze gratis zou geven... Heb je dope beats en wil je wel een hook-up met een 'frisse' MC (of mijn hele crew) stuur dan maar een mailtje (loek.de.rooij@home.nl). Bij reactie krijg je wel een link naar een pagina met wat audio (die bewaar ik liever voor releases). Met een beetje geluk haalt t plaatje dan mijn eerste album nog. Ik kom trouwens uit de omgeving Sittard/maasticht als je een persoonlijke hook-up belangrijk vind.
Goeie MC's zijn trouwens ook altijd welkom voor een reactie. aight

LuckyLoek

10 Sep ’04 – 14:04
Nellake
Nellake
jah dat zoek ik duss oook een paar verse beats

Een beetje new skool agtig

Verse beats...

heb je holla @ nellake

p'z

16 Sep ’04 – 22:56
Unique
Unique
yaw MC hier aanwezig, zoek ook een beatmaker

wil je tracks horen voeg je me maar op msn ( ru2_gangsta@hotmail.com )

p'zz & thnQ's

17 Sep ’04 – 21:42
Artiotect
Artiotect
Ik zoek een Dj die me Nieuwe stylen laat horen...
om een keer gewoon een mad altern ative rap track mee te maken :hijs:

ruff rugged, rugged and raw, for you an y'all

18 Sep ’04 – 15:06
Takai
Takai
Zijn hier mensen die in de regio Veenendaal wonen en graag een cd willen maken met andere rappers als die et leuk vinden??

28 Sep ’04 – 21:40
Dr HenDre
Dr HenDre
ben een beginnende producer, zit een beetje te kutten met fruityloops, en ik maak voorlopig gratis en voor nix beats :) msn in mn profiel

29 Sep ’04 – 19:49
Dk©
Dk©
Hey ik heb een vraag aan alle beat poepers..
Ik ben een zanger en heb freshe beats nodig mijn ding is hier te horen
http://www.soundclick.com/bands/5/0570dkmusic.htm
Dig je mn sound en wil je mn ding op jouwn beat horen @ me dan op msn
Alvast bedankt..
Gr Dk :) :hijs:

29 Sep ’04 – 20:04
nox
nox
http://www.soundclick.com/bands/5/annoxmusic.htm mc's liefst uit regio utrecht die een jazzy stijl kunnen rippen en inhoud hebben (NL of engelstalig).. ook voor verdere projecten ben ik opzoek naar mensen die een instrument bespelen (sax, gitaar, fluit, noem maar op) ik heb thuis gelegenheid tot opnemen.. get at me

ox_ygen84@hotmail.com

13 Oct ’04 – 13:46
Clean-S
Clean-S
vette mc stem gevraagd voor aankondiging inspreken
kan iemand een tekst opnemen voor me, heb binnenkort n optreden en wil n geinige intro in elkaar zetten
pm me voor de precieze tekst..

16 Oct ’04 – 23:48
Roach
Roach
Ik zoek mc's die in amsterdam wonen en die wel een paar tracks opwillen nemen met een vette crew die we dan samen stellen met de mc's die zich bij me aanmelden 8) een beatcreator kan ook wat melden als hij wilt zodat we een paar vette beats hebben.

heb je intressen contact me dan ff op msn: djneosonic@hotmail.com
of stuur me een berichtje via :hijs:

(in de crew gaat ook een zangeres maar die heb ik al)

17 Oct ’04 – 14:53
Unique
Unique
Eyoo ik zoek iemand die echt goed kan afmixen man zelf bak ik er echt geen pepernoot van dus als je kan afmixen luister ff mijn tracks voor skills (_ www.soundclick.com/uniqueproductions _)

Aight als je ook beats kan maken is het helemaal dope nou ja iemand die dan ook beats kan maken is ook altijd welkom.

26 Oct ’04 – 21:38
illsyce
illsyce
Eyoo ik zoek iemand die echt goed kan afmixen man zelf bak ik er echt geen pepernoot van dus als je kan afmixen luister ff mijn tracks voor skills (_ www.soundclick.com/uniqueproductions _)

Aight als je ook beats kan maken is het helemaal dope nou ja iemand die dan ook beats kan maken is ook altijd welkom.

voor geld wil ik best producties doen :|

26 Oct ’04 – 21:41
Unique
Unique
nee sorry man voor afmixen wil ik niet betalen ..

26 Oct ’04 – 21:44
illsyce
illsyce
producties... niet afmixen.... en t zou voor de degene die je ding gaat afmixen ook wel zo eerlijk zijn er wat geld voor neer te tellen magoed :|

26 Oct ’04 – 21:45
RealistiC
RealistiC
Voor niks gaat de zon op tog..
Je bent geen drastisch goeie mc en ik denk dat producers van een beetje niveau jou shit zeker niet gratis gaan afmixen..

verder kijken dan je neus lang is zou leuk zijn.. bijvoorbeeld in het tutorialtopic

http://capheine0.tripod.com

26 Oct ’04 – 21:57
Lessini
Lessini
OOW je verkoopt dus wel beats Illsyce? En aan wat voor prijs moeten we dan denken voeg me anders even toe aan je msn lijst sprayersenz@hotmail.com.

29 Oct ’04 – 14:19
Rauf
Rauf
Dit is geen discussietopic, post hier wat / wie je zoekt en spreek verder in pm.

29 Oct ’04 – 15:09
Haighton
Haighton
yo, ik maak al een tijdje mn eigen nummers, maar ben op zoek naar een MC die over mn trax wil spitten. Ik maak voornamelijk beetje " duistere" hiphop met veel geluiden.

check it out... http://deteq.iuma.com

als je geintereseerd bent in een samenwerking, mail me dan.

2 Nov ’04 – 21:06
-STENNIZ-
-STENNIZ-
hey hiphoppers...ik ben producer & rapper en wil een nieuwe act gaan opzetten...de bedoeling is een soort mix van spaanse stijl met nederhop......ik heb gasten met trommels...ben bezig met een spanish guitar...en zoek nog een spaanse rapper en een scratchmotherfucka...ok...mail of bel mij.....stenniz@beerlovers.nl...0624715745.....latersss...en ohja je moet uiteraard ook goed kunnen stappen en bierdrinken.....mooiiii

3 Nov ’04 – 12:52
-STENNIZ-
-STENNIZ-
yo, wordt het hier ooit überhaupt wepl gecheckt? is er iemand die een paar beats zou kunnen geven aan een pruldichter om wat texte en gedichten op te spitten?!

hola...biets bij Stenniz.....geen geldzaken of gezeik...alleen voice-check...ik ga bezig met compilatiecd's en zoek kwaliteitsrappers.....dus ben je dr 1...spit dan een keer op mn biets...laat maar horen...stenniz@beerlovers.nl........latersss

3 Nov ’04 – 12:55
deluqz
deluqz
welke enigzins gevorderde lyrische krijger heeft zin om komende dagen met mij een beat te bevlekken??

hit me up..

Uitnodiging staat nog steeds.

ik ben ook nog steeds op zoek naar een langdurige collabo, wil een beetje vaste beatcreator gaan spelen.. t moet wel qua stijl en mening een beetje kloppen. ik wil eindelijk serieuzer bezig..
check m'n ding op www.soundclick.com/deluqz (ancient shit, veel 5 minuten compos) of www.deluqz.com (nieuwere shit, maar niet echt veel). Oh ja, je moet wel wat eigen audio kunnen laten horen natuurlijk.

6 Nov ’04 – 08:32
MuL-T
MuL-T
Yo...Deluxe
over die langetermijn collab... Leg ff n keer uit wat je precies bedoelt and i shall think 'bout it...

15 Nov ’04 – 15:29