425 bezoekers en 17 leden online.
Aardappel, Borriegineel, Dja, EProductionz, Heaps, JST, Kutjong, listig, Maximus, MistaSweet, QUIET BEGGAR, Oib, ProZak, Puntenslijper, RaRa, Rikers, Zorgvlied-Zuid
Aardappel, Borriegineel, Dja, EProductionz, Heaps, JST, Kutjong, listig, Maximus, MistaSweet, QUIET BEGGAR, Oib, ProZak, Puntenslijper, RaRa, Rikers, Zorgvlied-Zuid
Post hier je oproepen als je:
- Producer/beatcreator bent en op zoek bent naar een MC/rapper/Zanger/Zangeres
- MC/rapper/Zanger/Zangeres en op zoek bent naar een Producer/beatcreator
Plaats bij de oproep je emailadres of geef aan dat men je kan private messagen. Ga hier geen ellenlange gesprekken houden over hoe en wat doe de hookup en mail of message elkaar.
Het is verstandig om iets online te zetten (bijv. op soundclick) zodat men kan horen wat voor boter in de kuip huist en of men wel een hookup met je wil doen.
Zoek je nog extra rappers voor je crew en dergelijke dan ben je hier niet op het goede adres, het gaat hier om de combinatie rhymes to tha beat of beat to tha rhymes..
Ik verzoek je in het geval van hiervan dringend je post op te gooien in just spitt..
8 Jun ’04 – 14:32
yo,
voor een indruk van mijn stijl chek: http://www.soundclick.com/util/streamM3U.m3u?ID=1294405&q=Hi
voor meer shyt kijk op: www.senseamsterdam.tk
ben je een echte mc, dus niet alleen stoere praatjes en grote woorden maar ook inhoud en een fonky flow en je bent geinteresserd hit me up en laat je shyt horen.
vredeenliefde,
snsnsnsnsnsnsnsmasterdamsterdam
9 Jun ’04 – 17:18
wie heeft er zin om een tekstje te zetten op een beat van mij binnen nu en korte termijn?
Ik heb al vrij veel op soundclick staan, maar dat is allemaal even representatief. Erg veel shit die ik zomaar inelkaar geflenst heb. Maar als de sound je bevalt, hook me up...
13 Jun ’04 – 17:40
8 Aug ’04 – 16:36
8 Aug ’04 – 16:56
ook goed dan hier
yo,
voor een indruk van mijn stijl chek: http://www.soundclick.com/util/streamM3U.m3u?ID=1294405&q=Hi
voor meer shyt kijk op: www.senseamsterdam.tk
ben je een echte mc, dus niet alleen stoere praatjes en grote woorden maar ook inhoud en een fonky flow en je bent geinteresserd hit me up en laat je shyt horen.
vredeenliefde,
snsnsnsnsnsnsnsmasterdamsterdam
eej sense, ik zit nu je shit te luisteren, maar der zit wel wat dopes tussen man! ik ben een apart soort rapper, al een tijdje bezig, maar nu pas met opnemen, iig ik kan je wel een demootje sturen, ik bedoel, hoezo zou je mij een beat geven, zodat ik hem kan verneuken? maar meld anders ff aan zinloosgeweldig@hotmail.com (had je er maar copyright op moeten zetten rense) of mail maar als je intresse heb, ik ken je altijd demootje sturen....
peace
Steff
17 Aug ’04 – 09:38
22 Aug ’04 – 11:17
Goeie MC's zijn trouwens ook altijd welkom voor een reactie. aight
LuckyLoek
10 Sep ’04 – 14:04
Een beetje new skool agtig
Verse beats...
heb je holla @ nellake
p'z
16 Sep ’04 – 22:56
wil je tracks horen voeg je me maar op msn ( ru2_gangsta@hotmail.com )
p'zz & thnQ's
17 Sep ’04 – 21:42
om een keer gewoon een mad altern ative rap track mee te maken :hijs:
ruff rugged, rugged and raw, for you an y'all
18 Sep ’04 – 15:06
28 Sep ’04 – 21:40
29 Sep ’04 – 19:49
Ik ben een zanger en heb freshe beats nodig mijn ding is hier te horen
http://www.soundclick.com/bands/5/0570dkmusic.htm
Dig je mn sound en wil je mn ding op jouwn beat horen @ me dan op msn
Alvast bedankt..
Gr Dk :) :hijs:
29 Sep ’04 – 20:04
ox_ygen84@hotmail.com
13 Oct ’04 – 13:46
kan iemand een tekst opnemen voor me, heb binnenkort n optreden en wil n geinige intro in elkaar zetten
pm me voor de precieze tekst..
16 Oct ’04 – 23:48
heb je intressen contact me dan ff op msn: djneosonic@hotmail.com
of stuur me een berichtje via :hijs:
(in de crew gaat ook een zangeres maar die heb ik al)
17 Oct ’04 – 14:53
Aight als je ook beats kan maken is het helemaal dope nou ja iemand die dan ook beats kan maken is ook altijd welkom.
26 Oct ’04 – 21:38
Eyoo ik zoek iemand die echt goed kan afmixen man zelf bak ik er echt geen pepernoot van dus als je kan afmixen luister ff mijn tracks voor skills (_ www.soundclick.com/uniqueproductions _)
Aight als je ook beats kan maken is het helemaal dope nou ja iemand die dan ook beats kan maken is ook altijd welkom.
voor geld wil ik best producties doen :|
26 Oct ’04 – 21:41
26 Oct ’04 – 21:44
26 Oct ’04 – 21:45
Je bent geen drastisch goeie mc en ik denk dat producers van een beetje niveau jou shit zeker niet gratis gaan afmixen..
verder kijken dan je neus lang is zou leuk zijn.. bijvoorbeeld in het tutorialtopic
http://capheine0.tripod.com
26 Oct ’04 – 21:57
29 Oct ’04 – 14:19
29 Oct ’04 – 15:09
check it out... http://deteq.iuma.com
als je geintereseerd bent in een samenwerking, mail me dan.
2 Nov ’04 – 21:06
3 Nov ’04 – 12:52
yo, wordt het hier ooit überhaupt wepl gecheckt? is er iemand die een paar beats zou kunnen geven aan een pruldichter om wat texte en gedichten op te spitten?!
hola...biets bij Stenniz.....geen geldzaken of gezeik...alleen voice-check...ik ga bezig met compilatiecd's en zoek kwaliteitsrappers.....dus ben je dr 1...spit dan een keer op mn biets...laat maar horen...stenniz@beerlovers.nl........latersss
3 Nov ’04 – 12:55
welke enigzins gevorderde lyrische krijger heeft zin om komende dagen met mij een beat te bevlekken??
hit me up..
Uitnodiging staat nog steeds.
ik ben ook nog steeds op zoek naar een langdurige collabo, wil een beetje vaste beatcreator gaan spelen.. t moet wel qua stijl en mening een beetje kloppen. ik wil eindelijk serieuzer bezig..
check m'n ding op www.soundclick.com/deluqz (ancient shit, veel 5 minuten compos) of www.deluqz.com (nieuwere shit, maar niet echt veel). Oh ja, je moet wel wat eigen audio kunnen laten horen natuurlijk.
6 Nov ’04 – 08:32
over die langetermijn collab... Leg ff n keer uit wat je precies bedoelt and i shall think 'bout it...
15 Nov ’04 – 15:29