Lead Screen Capture filter eval notice expired
Kennelijk zit er op mijn 2 weken oude Vista notebook een programmaatje waarvan de proefperiode is afgelopen. Geen idee wat het doet dus kopen wil ik het niet!
Ik wil van die hinderlijke melding af die elke keer als ik de notebook opstart: ‘lead screen capture filter eval notice expired’.
Ik dacht het programmaatje eenvoudig weg bij het configuratiescherm te kunnen verwijderen maar ik kan het daar niet terug vinden.
_misschien zitten er in de hijs studio ook handige pc-pimps? holla back yall! thx _
Ik zou de Lead files via de regedit opsporen en ze daar deleten. Maar dat zou ik alleen doen als je weet wat je doet….maw als je al eerder iets in de regedit hebt gedaan.
En anders:
Start
Uitvoeren
Type: msconfig
Ga naar tabblad: Opstarten
En dan kijken of je daar iets van Lead kan uitzetten. Hopelijk ben je dan van die irritante melding af.
Succes!
———–
EDIT
———–
Ik merkte na het tikken en plaatsen op dat je Vista hebt. Hier ben ik zelf gelukkig nog geen gebruiker van….dus ik weet niet of daar nog makkelijk kan rommelen in de regedit ![]()
ps. het progje kost 29 dollar….is ook het overwegen waard….zeker met die lage dollarkoers. Ben je voor 18 eu van al het gezeik af ![]()
yo inf, thx voor je reply!
ik heb msconfig gedaan maar helaas niks uit te zetten daar!
die regedit ben ik niet mee thuis. ik post het probleem ook wel ff op een pc hulp forum. ken je een goede?
18 euro voor een pop up? denk er niet aan natuurlijk! dan hebben ze me precies waar ze willen hahahaha
yo inf, thx voor je reply!ik heb msconfig gedaan maar helaas niks uit te zetten daar!die regedit ben ik niet mee thuis. ik post het probleem ook wel ff op een pc hulp forum. ken je een goede?18 euro voor een pop up? denk er niet aan natuurlijk! dan hebben ze me precies waar ze willen hahahaha
Wellicht op de torrents ff snuffelen naar een crack?
Ik ben niet zo thuis in de pc-forums, maar wellicht dat je ook de fabrikant van de software kan mailen met je probleem? Of de leverancier van de pc. Zij hebben immers het probleem veroorzaakt ![]()
Succes!