DOWNLOAD FL BEAT RONDE 2 HIER vs DOWNLOAD DEJA BEAT RONDE 2 HIER
Check de beat en laat weten wie je voorkeur heeft beatbattlers!
JULLIE HEBBEN TOT 12 NOVEMBER OM TE STEMMEN!
FL–beat mist wat speling, zo zou de bas wat meer mogen verspringen en klinkt ’ie iet wat vals.
Deja–Sample klinkt erg lekker, alleen als ie in komt had ik net iets anders verwacht, maar verder leuk aan de haal gegaan met de samples
voorkeur: deja
deja: de hele sound van de beat vind ik niet zo, die main sample gaat echt irriteren na een paar keer. en de meeste van de samplejtes die er bij komen passen er niet echt bij. dat stukje outor is dan een veraderming omdat die main sample er niet meer inzit.
fl: sample in de intro vind ik leuk klinken, heeft een goede sfeer erin maar de rest van de beat lukt het niet om die te onderbouwen, maar haalt het zelfs weg
beide beats niet echt denderend dus, maar als ik zou moeten kiezen ga ik voor deja
Ja eigenlijk sluit ik mij aan bij Rikers
Die beat van Deja werkt ‘n beetje op m’n zenuwen. Doet me denken aan die kubus beat. Maar toch is de samplekeuze beter plus het is beter afgewerkt dan de beat van FL dus daarom stem ik op
Deja
ja lijkt me duidelijk deze, ik heb mijn beat conceptje ook alleen ingezonden omdat noshowen nep is.
gefeliciteerd deja!
Ik vind die van FLtoch beter klinken… Die van Deja heeft echt een matige vibe…
ookal heeft Deja er meer werk in gestopt… ik voel hem gewoon niet
Vote voor FL
FL: de maat waarin dat intro’tje zich left/right beweegt komt niet helemaal overeen met de maat die ie zelf heeft, beetje jammer want zo begint de beat al vrij sloppy.. de samples passen goed bij elkaar, maar het staat me veel te statisch geprogrammeerd.
’t lijkt alsof je weinig tot niks aan mixen van de drums hebt besteed, er zit totaal geen power in.. sowieso lijkt er weinig aandacht te zijn besteed aan de hele plaatsing van de sounds, de riedeltjes spelen zich in ’t midden af en de drums staan veel te wijd maar een beetje de maat aan te geven.. beetje jammer, ik heb ’t idee dat ’t met deze opzet nog best iets had kunnen worden
dejabeats: ik vind die live feel wel lekker, ik weet niet of je die zelf hebt opgewekt of dat ‘t de ideale combo van de samples is geweest.. oh nu hoor ik ’t, ’t was dus wss ’t tweede hehe.. dat gitaartje valt er compleet buiten man, zonde.. juist zo’n soort samba achtig ding klinkt in die ambience erg lekker.. zelfde voor de synths trouwens, die staan er te los van om ’t echt als een onderdeel van de track te horen..
toch betrap ik enige bouncefactor in m’n nek opspelen waardoor ie in deze toch m’n stem verdient.. maar wellicht dat een aantal HJ biertjes hier ook invloed op hebben gehad
vote = dejabeats
bij deja krijg van die main sample pijn in mn oor lijkt t wel. daarom vote ik voor fl. vind het lekkerder klinken