reviews interviews galleries videos forum members login signup
184 bezoekers en 3 leden online.
Ludo Anders, Nappie, rtorious
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Jury
Jury

MAJL HEEFT GEEN BEAT INGELEVERD vs DOWNLOAD NEORAY BEAT RONDE 2 HIER

7 Nov ’07 – 00:33
Hunt
Hunt'R

leuke beat geworden al had ik die bas uit de samples gebruikt om hm wat voller te laten klinken

7 Nov ’07 – 08:34
Rikers
Rikers

ik denk dat dit een leuke basis is die je veel evrder had kunnen/moeten uitwerken..

7 Nov ’07 – 11:19
Johnny01
JOHNNY SUPREME

Word, dit had n dope beat kunnen zijn ja. Zit wel powerrrr in

7 Nov ’07 – 12:41
Neoray
Neoray

aight, ja ik ben het helemaal met jullie eens!

ik had al in de pm naar Jury verteld van, dat ik ook onverwachts druk heb gehad, maar dat ik het lullig tegenover Majl om niks te droppen.., nu blijkt dat hij niks heeft ingeleverd

dus ja het is idd beetje halve bak werk, maar toch bedankt voor de reacties kan hem altijd alsnog beetje uitwerken

7 Nov ’07 – 13:13
DBS
DBS

Door het oog van de naald zullen we maar zeggen

7 Nov ’07 – 13:16
Neoray
Neoray

Door het oog van de naald zullen we maar zeggen

(K)

7 Nov ’07 – 13:55
DejaBeats
Deja-Beats

ja zeker dope props

7 Nov ’07 – 17:16
nox
nox

dit komt wel over, alleen ik kan meegaan in voorgaand commentaar; je verwacht toch een add naderhand maar die komt niet.

dat perc loopje in ’t midden is erg lekker, geeft een hele lekkere feel aan de drums.. misschien dat de drums nog door een apart filter hadden gekund, om ’t iets meer als een geheel te krijgen.. de sounds klinken over ’t algemeen wel wat te opgepompt, zelfs ’t melodietje knijpt er al flink doorheen.. de kick is in afzonderlijke staat in principe prima compressed, maar op de master trekt ie toch ’t een en ander weg.. ’t is allemaal niet erg dynamisch

11 Nov ’07 – 22:30