DOWNLOAD HUNTR BEAT RONDE 2 HIER VS DOWNLOAD NOX BEAT RONDE 2 HIER
Check de beat en laat weten wie je voorkeur heeft beatbattlers!
JULLIE HEBBEN TOT 12 NOVEMBER OM TE STEMMEN!
eerst luisterde ik die van nox en dacht ik hij wint deze sowieso wel
toen luisterde ik die van huntr maar die was ook erg nice
dus ik kan niet echt kiezen, maar thumbs up
eerst luisterde ik die van nox en ik dacht, hij wint deze sowieso weltoen luisterde ik die van huntr maar die was ook erg nicedus ik kan niet echt kiezen, maar thumbs up
huntr houdt idd goed stand, en aloewel nox zn beat me net iets te repetitive is, heeftie wel een hele toffe vibe erin en kliktie gewoon erg lekker, vandaar ga ik voor nox
Huntr: Leuk dat indiase geluidje… maakt het helemaal af, rapbaarheid zeer goed, headnodd factor
Nox: Misschien tijdgebrek maar weinig tot geen afwisseling, matige rapbaarheid, goede kwaliteit maar ik verwacht ook niet anders bij jou…, ik dig de bass niet zo
Vote: Huntr
Moeilijke keuze, allebei dope sowieso
Ik denk dat Huntr wat mij betreft 1 puntje meer krijgt. Dit omdat zijn samplekeuze doper is. De beat van (de) Nox is meer beperkt gebleven tot een loop.
vote gaat dus naar Huntr
Huntrr: wel relaxte beat lekker laidback met chille bas!, alleen er is 1 sample waar ik me aan irriteer en die naar mijn mening ook te hard staat, ik denk dat je zelf wel kunt ontdekken welke ![]()
Nox: zeer relaxte beat, intro vind ik dope klinken, vind wel dat er wat weinig in de beat zit, dat zal wel an de tijdgebrek liggen..
mijn vote gaat naar nox omdat ik die gewoon wat fijner vind klinken.
de disclaimer was duidelijk hehe
en al die sweet talk vind ik wel leuk hoor, maar ’t is niet zo dat alles van deze kant gelijk dope moet zijn ofzo haha
maar toch 2 votes, netjes ![]()
hunt’r: ik hoor heel vaak die perc loopjes terug in de beats, volgens mij heb ik zelf niet echt aandachtig samples geknipt ofzo want wellicht dat ik daar ook wat mee had gekund haha..
ik vind wel dat de perc wat overheerst in verhouding tot de drums, misschien dat je ’t wat meer naar ’t midden had moeten zetten en sowieso een stuk zachter; zo maakt ’t hele ritme een lekker pakketje die een op zichzelf staande plaats heeft, dit zelfs ondanks dat de drums overall aanwezigheid missen, ze doen gewoon hun ding, niks meer en niks minder..
’t concept is over ’t algemeen niet zo speciaal, ’t leunt echt op dezelfde sample.. er is wel aandacht besteed aan een soort verloop, maar het verloopt niet naar een chorus part waardoor het toch maar ter compenserende opvulling blijft
nu heb ik zelf ook weinig speciaals gedropt dus deze kritiek gaat ook deels voor mezelf op ![]()
nox zn beat is beter gemixt maar huntr is creatiever geweest, en beide beats heb ik niet echt een voorkeur. 2-2 lijkt me mooie stand. en als iemand op een van beide stemt stem ik wel op de andere..
haha mooi, sja ik ben het met al het commentaar eens; ben zelf altijd slecht met het afmixen en moet dit toch echt eens gaan leren/tijd voor nemen. En wat betreft die perc, ik had hem eerst nòg harder staan haha..
Denk dat de tijd rijp is voor een doorslaggevende vote van de jury om het af te maken
en anders zijn er altijd nog 2 rekeningnummers waar heren juryleden graag geld op zien verschijnen ![]()
en anders zijn er altijd nog 2 rekeningnummers waar heren juryleden graag geld op zien verschijnen
Ben niet zo van het geld….maar ik heb een zwak voor library lp’s en/of exotische dames ![]()
Maar ff zonder dollen. Was echt een ronde van de close calls voor mij. En dan deze match in het bijzonder. Ik weet op wie ik gevote heb….maar ben heeel benieuwd naar de vote van DBS. Dadelijk wordt het echt gelijkspel…..
Nou met een beetje oren is het al snel duidelijk waar er meer skills zijn, denk dat dat dan ook de doorslag heeft gegeven.
Succes in de volgende ronde, en stop er dit keer wat meer tijd in want dit lukt je niet nog een keer :p