reviews interviews galleries videos forum members login signup
184 bezoekers en 3 leden online.
Ludo Anders, Nappie, rtorious
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Jury
Jury

DOWNLOAD RIKERS BEAT RONDE 2 HIER VS DOWNLOAD johnny supreme BEAT RONDE 2 HIER

Check de beat en laat weten wie je voorkeur heeft beatbattlers!

JULLIE HEBBEN TOT 12 NOVEMBER OM TE STEMMEN!

7 Nov ’07 – 00:29
Hunt
Hunt'R

Rikers–Hehe je intro doet me denken aan knight rider, verder vind ik alleen de bas wat te grommig aanwezig.
Johnny Supreme–Hoe je de sampele hebt gebruik vind ik lekker klinken, het geheel mist alleen volle sound (alles klinkt alsof je de hoge tonen omhoog hebt gegooid)

Voorkeur: Johnny Supreme, ik kies toch voor mn smaak wat betreft de samplekeuze

7 Nov ’07 – 08:41
Rikers
Rikers

zo, dnek dat hier de tofste beat van deze ronde te vindn is, en dan bedoel ik niet die van mezelf

vooral bij die break wordt het erg dope, kan nog spannend worden

7 Nov ’07 – 11:29
Derico
Derico

Hoewel ik hier graag had willen staan mijn vote voor deze ronde;

Rikers: Hou niet zo van deze samples, wel lekkere bass

Johnny Supreme: Intro heeft weinig met de rest te maken.., ik hou ervan deze stijl, alweer maar 1 loopje qua samples…, goede samples, goede drums waardoor het niet gaat vervelen i.c.m. para sounds in het begin.., Rapbaarheid is super, headnodd factor…

Die van Johnny klinkt gewoon beter in mijn oren→Mijn vote gaat naar Johnny… close call

7 Nov ’07 – 12:22
Johnny01
JOHNNY SUPREME

@ Rikers: thanks! de rest ook btw

Ik dacht die gaat mij effe muzikaal bitchslappen maar ’t wordt spannend idd. We waren iig niet de enigen die niet echt los konden gaan met de kit.

7 Nov ’07 – 12:46
DejaBeats
Deja-Beats

damnn deze beats zijn beide zeker chill!

rikers: lekker samples! klinkt lekker met wat tempo daar hou ik wel van, die piano die later komt vind ik ook zeker chill klinken! vind het lastig hier iets aan op te merken..

JOHNNY: erg lekkere sound, beetje dre styl in mijn oren, vind het wel lekker om aan te horen,

vind het erg lastig om hier te voten, vinnd ze allebij erg goed, maar rikers is iets meer mijn styl waar ik van hou,, daarom gaatr mijn vote naar rikers

7 Nov ’07 – 17:10
EizcO
Petter.

rikers ze beat overtreft alle beats hier zoals dopaganda iedereen overtrefte hier

8 Nov ’07 – 22:25
Derico
Derico

vind jij…

8 Nov ’07 – 22:29
EizcO
Petter.

ja is ook zo, ik zeg toch niet dat ik namens derico spreek?

8 Nov ’07 – 22:30
Derico
Derico

ow da dacht ik

8 Nov ’07 – 22:30
nox
nox

ja vette beat idd

uiteraard heb ik opmerkingen, maar daar ga ik zaterdag ff voor zitten

8 Nov ’07 – 23:02
DBS
DBS

2-1.. welke deelnemer heeft nog commentaar?

11 Nov ’07 – 21:28
nox
nox

shit, jaman

ik kijk ff de tussen de oren quiz af en dan ga ik stemmen !

11 Nov ’07 – 21:45
rara
RaRa

beide beats zijn dope. vind die van johnny het dopeste, de laatste minuut van die beat gaf voor mij de doorslag.

11 Nov ’07 – 22:47
nox
nox

rikers: je hebt duidelijk gretig gebruik gemaakt van alle samples, en je hebt deze ook goed weten te combineren.. dat je ze succesvol in een patroon van 16 maten hebt gezet zorgt ook voor de nodige muzikaliteit, ik vind het alleen jammer dat dat piano’tje niet terugkomt op bv. de choruspart van die beat.. ik begrijp de intermezzo bedoeling wel tho, maar had ’t dan bij 1 keer gelaten.. verder klinkt ’t musicwise gewoon compleet

qua mix heb je de nodige effecten gebruikt, maar ’t lijkt nog iets te ondoordacht te zijn gedaan qua plaatsing en eq. je gebruikt de ruimte wel, maar er zitten qua stereobeeld toch nog enige gaten tussen die een aantal samples die nu in ’t midden staan toch wel hadden kunnen opvullen, daar wordt ’t namelijk nogal druk op den duur.. met eq kan dit ook wel enigszins rechttrekken maar dan nog blijf je met die leegtes in je ruimte zitten.

maar verder gewoon dope, duidelijk

zo, eerst ff pissen en dan ga ik johnny beoordelen

shiit, ik zat echt helemaal vol man

ok dan, johnny supreme: onheilspellend intro dit, beat valt er heel lekker plots in.. rauw dit gek, nox likes! conceptwise niks aan op te merken, van begin tot eind meeslepend. samples werken allemaal goed samen en ’t staat lekker geprogrammeerd en in verloop gezet..

qua mix tho, het staat allemaal een beetje op een kluitje. en doordat er ook nog een fair dose compressie op staat vreet ’t een ’t ander op, je had wat meer gebruik kunnen maken van je stereobeeld en ook hier en daar wat ruimte creerende eq wat ik ook bij rikers aangaf.. maar dit doet eigenlijk even niet af tegen de beat ansich, shit, dit wordt echt gedigged hierzo

aangezien de mixes van beide heren wel een beetje tegen mekaar opwegen en ik dus moet afgaan op de conceptuele tip geef ik johnny m’n stem

vote = johnny supreme

11 Nov ’07 – 23:15
Jury
Jury

3-1 voor johnny

12 Nov ’07 – 18:53