reviews interviews galleries videos forum members login signup
183 bezoekers en 3 leden online.
Ludo Anders, Nappie, rtorious
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« VOORRONDE HIJSBEATBATTLE (uitslag + samplekit)

Dit topic is gesloten…

Jury
Jury

(Dejabeats staat onder het HIJS logo)

DOWNLOAD SAMPLEKIT HIER

15 oktober 2007 is de inleverdatum ronde 1

Gefeliciteerd! en suc6

1 Oct ’07 – 21:48
1 Oct ’07 – 21:55
nox
nox

succes peoples

1 Oct ’07 – 22:00
capi
de koe is di...

succes peoples

1 Oct ’07 – 22:02
DejaBeats
Deja-Beats

let the games beginn

1 Oct ’07 – 22:02
Neoray
Neoray

hoi

eej ik ga woensdag ochtend op vakantie naar Kenya, voor 12 dagen.. dus kom precies de 15e in de loop van de avond thuis..

kan er iets geregeld worden soms? :D

kusjes neoray

1 Oct ’07 – 22:04
rara
RaRa

succes, dope samples weer

1 Oct ’07 – 22:16
Jury
Jury

hoeveel geld heb je?

Wat had je ingedachte? de boel moet niet uitlopen.. anders zijn we volgend jaar nog bezig.

Misschien de inlever datum op de 17e zetten?

1 Oct ’07 – 22:22
Loki
Loki

Succes allemaal endezo

1 Oct ’07 – 22:59
Aardappel
Aardappel

Inlever datum op de 17e zetten lijkt me een goed idee, ivm neoray

2 Oct ’07 – 08:30
deleeuwezoon
Renger

beetje jammer van dat hijs logotje.. ’k ken niet echt lezen wie daar onder staat…

2 Oct ’07 – 08:54
Neoray
Neoray

@ Jury

ja ik snap dat het vervelend is idd, maar vandaag heb ik geen tijd om er iets aan te doen, en als ik de 15e terug kom ja dan ga ik ook niet gelijk beats maken

hehe nee maar al zet je hem op de 17e idd, dan stel ik dat al op prijs, zeg maar 17e einde van de dag? dat zou wel tof zijn ja

thanks!

loveyou

owja, en Aardappel ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jou beat uit de voorronde die zat niet in die ene zip file of wel? kan ik die niet nog ergens checken :D?

2 Oct ’07 – 11:25
deleeuwezoon
Renger

ohw en wat betreft die sample kit:

hij’s weer lekker Coby

2 Oct ’07 – 13:49
Johnny01
JOHNNY SUPREME

Ik sta wel weer op ’n kutplek hoor hehehe tering…

Wel weer lekkere zover-ik-z’n-stijl-ken-typische-INF- samples, i like it

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de namen en titelnummers, met name sample nmr 09. Dit moeten wel lekkere tracks zijn voor mij om te hebben/naar te zoeken.

Kan ik wat met jou regelen nadat deze ronde is afgelopen INF?

2 Oct ’07 – 16:16
Aardappel
Aardappel

@ Juryja ik snap dat het vervelend is idd, maar vandaag heb ik geen tijd om er iets aan te doen, en als ik de 15e terug kom ja dan ga ik ook niet gelijk beats maken hehe nee maar al zet je hem op de 17e idd, dan stel ik dat al op prijs, zeg maar 17e einde van de dag? dat zou wel tof zijn jathanks!loveyouowja, en Aardappel ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jou beat uit de voorronde die zat niet in die ene zip file of wel? kan ik die niet nog ergens checken :D?

die staat in de zipfile daaronder, moet je ff verder kijken, want hij was op de site waar ik em had geupload verwijdert

2 Oct ’07 – 16:33
pakembeetkkgek
pakembeetkkgek

Komt er ook nog iets van feedback over de beats?

2 Oct ’07 – 18:40
EizcO
Petter.

hoerehijs is corrupt.

3 Oct ’07 – 14:45
Inf
Inf

Wel weer lekkere zover-ik-z’n-stijl-ken-typische-INF- samples, i like itIk ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de namen en titelnummers, met name sample nmr 09. Dit moeten wel lekkere tracks zijn voor mij om te hebben/naar te zoeken.Kan ik wat met jou regelen nadat deze ronde is afgelopen INF?

@ johnny

Wat wil je doen? De sample kopen

Track is overigens afkomsting van een Afro-Amerikaanse groep, schat zo rond ’76–’78. Op de hoes staat een zon (getekend) met de kleuren oranje en geel. Meer verklap ik nu niet

Woon je nog in Lombok btw?

@ iedereen

DBS is met vakantie….dus jullie moeten het deze ronde alleen met mij doen.
Vorige ronde was te groot om te ‘reviewen’. Ik hoop dat ik daar deze ronde wek tijd voor heb. Maar keep in mind dat ik er alleen voor sta!

De samples van de volgende ronde zijn hilarisch. Althans het idee er achter. De samples zijn gewoon dope

Succes met de beats!

4 Oct ’07 – 10:57
Johnny01
JOHNNY SUPREME

Hehehe ik had al zo’n vermoeden dat je ’t niet zou vertellen… ik begrijp het

Ja ik woon nog steeds in Lombok inderdaad

4 Oct ’07 – 12:54
Inf
Inf

Hehehe ik had al zo’n vermoeden dat je ’t niet zou vertellen… ik begrijp het Ja ik woon nog steeds in Lombok inderdaad

Ik woon nu niet meer in Lombok maar aan begin van de Straatweg. Kunnen wel ff een keer naar de kringloop in jouw ‘hood’ gaan. Ben ik al een tijdje niet meer geweest.

4 Oct ’07 – 13:13
Samplekit
Samplekit

ja succes, 15oktober Wahnegeeekkk ik werk ook nog

4 Oct ’07 – 18:25
Derico
Derico

Huh ?→D-Incredible doet niet meer mee ? zwak hoor

5 Oct ’07 – 14:38
EizcO
Petter.

heb dit voor de grap gemaakt met die kit.

http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?ba…

6 Oct ’07 – 02:59
Dave
DjD-Incredible

ik had nog graag iets willen inleveren maar helaas…niet aan toe gekomen!!!

hahah succes iig naar de rest!!
volgende keer dan maar weer!

6 Oct ’07 – 05:54
Samplekit
Samplekit

@ Petter. hahah ik luisteren…

Heb net mn beat ingeleverdddd, ja ik was vandaag vrij…

By the way : de samples zijn zeker dope, kwam ik onderweg achter!

7 Oct ’07 – 01:07
nox
nox

ik ga er ook maar eens aan beginnen van de week

de drumsamples zijn dope, voor de rest heb ik natuurlijk wel weer wat te zeuren, maar we gaan er mee bezig

7 Oct ’07 – 11:16
*freakin
*freakin' MC*

Yow Nox + Jury, is ’t cool als dr meerdere beats in die ene track zitten die we moeten uploaden?
Ben een beetje te enthausiast geweest met de samples hehe…

P’z

7 Oct ’07 – 15:00
Derico
Derico

dat mag ja…

7 Oct ’07 – 18:06
nox
nox

dat hoef je niet aan mij te vragen hoor ik zat vorige keer dan wel in de jury maar nu word ik zelf ook gewoon als deelnemert behandeld

maar as far as the last battles went moet er toch wel een main beat van een bepaalde lengte aanwezig zijn waarop het oordeel gebaseerd kan worden

8 Oct ’07 – 00:42
Inf
Inf

Yow Nox + Jury, is ‘t cool als dr meerdere beats in die ene track zitten die we moeten uploaden?Ben een beetje te enthausiast geweest met de samples hehe… P’z

Ja dat mag. Mits je ze in dezelfde track zet (dus niet twee losse tracks inleveren)….

Ik zal vandaag of morgen even de beats in de jury map downen en bewaren voor de yousendit links dood zijn

8 Oct ’07 – 12:31

« VOORRONDE HIJSBEATBATTLE (uitslag + samplekit)

Dit topic is gesloten…