reviews interviews galleries videos forum members login signup
521 bezoekers en 9 leden online.
alexmarvel, Spa, Brigadier, Heaps, JST, Profound, Robin, warhead, Yid
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« MPC500

Dit topic is gesloten…

Christov
Christov
http://www.mpc-forums.com/viewtopic.php?t=54051&postdays=0&postorder=asc&start=60

scroll maar voor fotos, ik ben lam

19 Sep ’06 – 08:22
DuniC
van hip naar...
hij ziet er wel een beetje knullig uit maar als ze daar ook het 2500 operating system op kunnen hacken dan is het vast een dope dingetje.

19 Sep ’06 – 10:54
ZiekeSais
ZiekeSais
als je die via usb kan koppelen aan een pc, er op kunt timestretchen en autoslicen en samplen dan is het ding koel! hoeveel kost ie?

19 Sep ’06 – 10:59
Formantix
Formantix
is een prijs gespot van $800, dat os van 1000/2500 kan je vergeten, deels zou wel van toepassing zijn maar het zal flink aangepast zijn ( lees ingekrompen ). Door het formaat mis je ook wat knoppen zoals de functie toetsen en het numerieke gedeelte, dit is in dit os allemaal onder de shift knop geplakt. Opzich net als blindtypen, dat gaat uiteindelijk erg snel als je mpc onder de knie hebt.

19 Sep ’06 – 17:23
DuniC
van hip naar...
Tsja die JJ is er toch mooi achter gekomen hoe die alle functies van de 2500 op de 1000 heeft kunnen krijgen. Hij gaat zodra het 1000os stabiel is het maximale uit de 2500 halen. Ik zou die kans toch nog even open laten.

Maar dan nog, als deze daadwerkelijk 800 dollar gaat kosten, voor 999 heb je een mpc1000 .. ben benieuwd hoeveel functies ze dan weghalen. Op zich is er al veel weggelaten (geen 2de midi in en out, geen extra outputs, geen spdif in/out, 1 qlink minder en ook nog 4 pads eraf, veelste klein schermpje, vanwege het formaat waarschijnlijk geen hardeschijf uitbreiding mogelijk), als ze dan softwarematisch nog meer shit weglaten snijden ze zichzelf wel in de vingers. Enige meerwaarde die je dan hebt is een portable (battery operated) mpc en 200 dollar in je broekzak.

19 Sep ’06 – 17:53
ZiekeSais
ZiekeSais
ik zie hierin vrij weinig voordelen... wanneer gaat akai iets op de markt brengen dat kan tippen aan al die andere dingen die er nu zijn... als ze bij willen blijven en willen concureren met de hard groeiende markt aan software dan zullen ze nu echt met een klasbak moeten komen en niet met dit soort rare geintjes :|

19 Sep ’06 – 18:18
DuniC
van hip naar...
http://www.akaipro.com/prodMPC500.php

20 Sep ’06 – 00:02
SmrildA
Smrilda
Lijkt me wel chill voor onderweg, maar dat ding mist vier damned knopjes! :fail:

20 Sep ’06 – 17:04

« MPC500

Dit topic is gesloten…