alexmarvel, Spa, Borriegineel, Brigadier, Derico, Flinstoner, Goudvis, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, Macronizm, QUIET BEGGAR, 013HIPHOP, Onid, RIOT, RaRa, Reeezy, Rik, Shameless, buurman, Stone A Pig, warhead, ZiekeSais
review 7e editie Hiphop Kemp ondanks tegenvallers weer geslaagd
De Hiphop Kemp 2008 vraagbaak:
- Wie waren dé acts van dit jaar?
- Konden headliners eMC, Pharoahe Monch en The Roots overtuigen?
- Hoe waren de beruchte afterparties?
Kortom: hoe was de sfeer en was deze editie even legendarisch als de voorgaande?
Ik merk alweer dat iedereen een eigen mening heeft
Volgens mij ben ik het enkel over slug & ali eens met je, voor de rest echt nergens..
Ghehe. Ik zat vorige week met iemand over Lowlands te lullen en het leek alsof we allebei op een ander festival geweest waren. De enige overeenkomst was dat we allebei op camping 2 stonden. Voor de rest echt een totaal andere ervaring.
Referentiekader..
Moet zeggen dat het Tsjechische publiek ook sneller tevreden is, of sneller een goede stemming te pakken heeft als het Nederlandse (hiphop) publiek
Ik merk alweer dat iedereen een eigen mening heeftVolgens mij ben ik het enkel over slug & ali eens met je, voor de rest echt nergens..
Brand los. Ik ben benieuwd ghehe.
Haha oke man..
Looptroop vond ik geen reet aan, eMC was juist heel dik.. Niet dat jij zegt dat eMC slecht was, maar tijdens eMC boeide het weer niet meer ofzo, hun gingen verder dan de regen..
Zion I was echt deprimerent.. We zijn gewoon weg gegaan bij die act om even verder te gaan met piecen op de wall en wat drinken te halen.. De beats waren ZOOOOOOO kut, en zelfs de enige track die ik vet vind van hun, wisten ze te verpesten..
Turntable Jazz Live was wel weer vet! Frank was echt mooi werk, en Illa J flowde speels, zonde dat z’n mic bijna uitstond eerst.. Helemaal los allemaal op die Dilla joints ook..
UK-Grime heb ik echt een hekel aan
Leeroy deed in mijn ogen alles fout net als The Roots.. Dat was echt zo deprimerent dat we gewoon zijn gaan zitten halverwege en op drie kwart gewoon weg zijn gegaan richting de tent.. Zat TOTAAAAL geen structuur in het optreden, de MC was echt om te huilen en ?uestlove had totaal geen rol in het geheel terwijl hij wel één van de bekende gezichten is.. Het enige wat in me op kwam was poepen in m’n hand, en dat in de tuba van die andere debiel gooien..
Dit klinkt best wel negatief.. maar Slug & Ali, eMC, Turntable Jazz Live, Wax Tailor, Majors en de gehele vibe was sweet! Volgend jaar sowieso de triple rond maken maar hoop wel op wat meer acts die mijzelf wat meer aanspreken, zoals vorig jaar..
Haha oke man..Looptroop vond ik geen reet aan, eMC was juist heel dik.. Niet dat jij zegt dat eMC slecht was, maar tijdens eMC boeide het weer niet meer ofzo, hun gingen verder dan de regen..Zion I was echt deprimerent.. We zijn gewoon weg gegaan bij die act om even verder te gaan met piecen op de wall en wat drinken te halen.. De beats waren ZOOOOOOO kut, en zelfs de enige track die ik vet vind van hun, wisten ze te verpesten..Turntable Jazz Live was wel weer vet! Frank was echt mooi werk, en Illa J flowde speels, zonde dat z’n mic bijna uitstond eerst.. Helemaal los allemaal op die Dilla joints ook..UK-Grime heb ik echt een hekel aanLeeroy deed in mijn ogen alles fout net als The Roots.. Dat was echt zo deprimerent dat we gewoon zijn gaan zitten halverwege en op drie kwart gewoon weg zijn gegaan richting de tent.. Zat TOTAAAAL geen structuur in het optreden, de MC was echt om te huilen en ?uestlove had totaal geen rol in het geheel terwijl hij wel één van de bekende gezichten is.. Het enige wat in me op kwam was poepen in m’n hand, en dat in de tuba van die andere debiel gooien..Dit klinkt best wel negatief.. maar Slug & Ali, eMC, Turntable Jazz Live, Wax Tailor, Majors en de gehele vibe was sweet! Volgend jaar sowieso de triple rond maken maar hoop wel op wat meer acts die mijzelf wat meer aanspreken, zoals vorig jaar..
hehe ik vond Turntable Jazz echt om te janken wat saai zeg
ben t met de conclusie van de recensie wel eens, alleen niet zo met de inhoud verder. maarja schijt, ik vermaak me wel. Men vatte ze nie
Toffe review en thnx for the propsVolgend jaar hopelijk weer.
Als je volgende keer Simons Says draait, zijn we sowieso in de building hehe. Doe Yid het trouwens niet weer aan om Sabotage te draaien, straks wordt het hem echt fataal.
Toffe review en thnx for the propsAls je volgende keer Simons Says draait, zijn we sowieso in de building hehe. Doe Yid het trouwens niet weer aan om Sabotage te draaien, straks wordt het hem echt fataal.Volgend jaar hopelijk weer.
hahaha woooooooooord zeker met die combo van Killing In The Name Of
I SHOULDN BE ALIVE
HipHopKemp 2008 was echt ECHT dope.. voor volgend jaar heb ik andere plannen. Maar voor degene die twijvelen volgend jaar te gaan? Ik weet de line-up niet.. maar alleen voor de aanwezigeheid van de mensen die eropaf komen zou ik het al doen. Shit is hard, shit is aan. shit is het..
HHK 2009, BETER GA JE!