Dit is het programma van het boombap podium.
Zondag 21 september
Flow-Jo 14:00 uur
MicGee 14:30 uur
aBREcaDAbra 16:00 uur
Kamer van Cokehandel 17:00uur
KGV 18:45 uur
Black Moon 20:30 uur
Verder zijn er ook nog andere acts/podia, check even www.bredabarst.nl of er wat leuks tussen zit.
Dit festival is trouwens gratis toegankelijk.
word up flyer is ugly as a mah.. maar yo
komt 5th mc bij deze shit wel mee? wil wel naar breda gaan puur voor black moon maar dan wil ik dat 5th mc er bij is ook.. hoorde dat ie er niet was bij the rythm the rebel
wacke tories
enlighten me
Op Dour was ie 5FT er ook al niet bij… gare shit, Buckshot is de bom maar 1 mc de hele show laten dragen is fokked op. in ieder geval is een backup mc voor wat hype-up en adlibs is toch wel fijn, kan ie toch wel iemand voor regelen neem ik aan.
aanwezig hoogstwaarschijnlijk met een gigantische kater en dan weer op weg naar de volgende hahaha
aanwezig hoogstwaarschijnlijk met een gigantische kater en dan weer op weg naar de volgende hahahaGezellig!
bij TRTR was er naast Buckshot, die live trouwens echt gru-we-lijk is, ook nog een andere mc die back-ups en volgens mij ook 5FT rhymes deed. Was dat niet 5FT dan?? Check trouwens morgen die headbang act van Evil Dee tijdens ‘Onslaught’ hahaha
Ja was wel een leuke dag alleen was er iets doogebrand soundwise zodat KGV en andere shit met kk geluid kwam te zitten ! erg balen
maar ja al met al wel een succes!
cool dagje, boombapstage was duidelijk drukker dan vorig jaar, goede zaak!

kut popfestival