defiinitief geen rock the bells dus maar wel Technique.
Op Zondag 14 september staat Immortal Technique in de Melkweg. Immortal Technique, oftewel Felipe Coronel, is mogelijk de meest geëngageerde van alle politiek bewuste hiphopartiesten.
Dj G.I. Joe en Diabolicl zullen hem vergezellen op deze 3rd World Tour.
IT is beter geworden en die inflatie is overal voelbaar. Ik vind de prijs ook aan de hoge kant, maar als ik bedenk wat ik daar voor terug ga krijgen is het het me wel waard.
Vette shit. Ik ben zeker aanwezig.
Nieuwe track 3rd World is echt super vet!
People ask me if I listen to hip hop.
I say “Fuck no, I listen to Immortal Technique”.
Voorverkoop is begonnen vandaag. Tickets zijn besteld! ![]()
Wie ga ik daar in de pit allemaal tegenkomen dan?
weer op ,n zondag … moet er godverdomme maandag weer om 5:15 uit ( maar weer vrij nemen dan )
hoi.
staat ie nog ergens anders toevallig ?
heb m al eens in de melkweg gezien en ik hou niet van amsterdam de melkweg en herhaling
staat ie nog ergens anders toevallig ?heb m al eens in de melkweg gezien en ik hou niet van amsterdam de melkweg en
staat ie nog ergens anders toevallig ?heb m al eens in de melkweg gezien en ik hou niet van amsterdam de melkweg en
nee volgens mij niet
voorprogamma’s van Turk en Jawat.. tjakomt trouwens snel een prijsvraag aan
Heeft Code Red ’m hier heen gehaald waarschijnlijk?
Heb er wel zin an. Ticket is in da house! ![]()
voorprogamma’s van Turk en Jawat.. tjakomt trouwens snel een prijsvraag aanHeeft Code Red ’m hier heen gehaald waarschijnlijk?Heb er wel zin an. Ticket is in da house!
hiphopworld
ga dit ook wel efkes checkuh denk. + g.i joe & diabolic is nice.
g.i joe had die cd ook moeten mixen ipv green lant.. vind hem veel doper dan green………
owja. the 3rd world nu ook op vinyl verkrijgbaar bij hhv.de