Rock The Bells tour naar Nederland met o.a. Immortal Technique
In een exclusief interview met Immortal Technique bij HIJS radio wist hij te melden dat de legendarische hiphoptour Rock The Bells op 14 september in Nederland staat. De legendarische tour komt voor de eerste keer naar Europa en tourt op dit moment rond in Amerika. De tour kent louter grote namen als A Tribe Called Quest, Mos Def, Rakim, MF Doom en Immortal Technique. De exacte line up en info volgt binnenkort.
in één woord gewoon WOW! die line up is echt gruwelijk gewoon
Als ATCQ maar komt…was ook spraken van dat ze in het najaar een europese tour gingen doen…hoop het echt.
MF Doom zou ook leuk zijn trouwens!
het wordt nou wel eens een keer tijd dat iemand MF DOOM op een B.A. Baracus’ achtige manier hier heen gaat halen! ![]()
Ben bang dat dit niet doorgaat. Bron van heel dicht bij.
Technique heeft al cash gehad voor die show dus die tour gaat echt wel door. De invulling is nog de grote vraag maar als je die line up in de states ziet damn
@ Rize wat betreft ATCQ hebben die paspoortproblemen?
Als ATCQ maar komt…was ook spraken van dat ze in het najaar een europese tour gingen doen…hoop het echt.MF Doom zou ook leuk zijn trouwens!
Paspoortproblemen, kan het land niet uit (hoewel, wel eruit, maar dan er niet weer opnieuw in)
Ben benieuwd, maar het kan best wel weer een slap aftreksel worden vol met namen die hier elk jaar al op het podium staan.
Die dikke dronken halloween masker dragende nerts mogen ze van mij thuis laten.
zet vuurschild op
ik had hier al eens eerder een topic over geopend. europa was bekend maar nederland nog niet!!
zal een beetje zoals de winter-editie van Splash worden. line-up vorig jaar was dope maar niet te vergelijken natuurlijk . . . wil je zulke grote namen naar europa halen moet je Ahoy ofzo vol krijgen. Ben bang dat dat niet gaat lukken.
Phife staat op een lijst voor een nieuwe nier of lever, als ie weg gaat naar een ander land, komt ie weer onderaan de lijst van wachtende patienten
Phife staat op een lijst voor een nieuwe nier of lever, als ie weg gaat naar een ander land, komt ie weer onderaan de lijst van wachtende patienten
kijk dat is nog eens duidelijkheid ![]()
Deze namen komen zeker naar NL:
ATCQ
NAS
De La Soul
Pharcyde
Immortal Technique
B-Real
En er komt misschien nog een grote bij, dat weet ik later vanavond.
En dit verhaal dan?
Deze namen komen zeker naar NL:ATCQNASDe La SoulPharcydeImmortal TechniqueB-RealEn er komt misschien nog een grote bij, dat weet ik later vanavond.
Ohwee als jij liegt… weet je dan ook de locatie?
Ow, ik lees net ergens anders dat ’t in de Arena plaats zou vinden… ![]()